Huh, tulihan kerrankin flopattua ässät kädessä kunnon kortit. Rakentavaa palautetta siitä, miten käsi ois kannattanu pelata potin maksimointia ajatellen, otetaan kiitollisena vastaan.
Pöytänä 6 max NLHE $ 0.01/0.02.
Taskukortit Ac Ah
3 pelaajaa foldaa ennen floppia, minireissu sb:n paikalta 0.02. BB kattoo.
Flop Ad Ac 7d. Tässä vaiheessa toivon, että vihulla on värin veto tai setti. Check, vihu check.
Turn 2c. Edelleen toivotaan, että vihulla ois kunnon käsi. Oisko pelannu 72o? :D
Check, vihu bet $ 0.10, ja minä maksan.
River 9d. Oisko nyt väri kohillaan?
Check, vihu bet $ 0.16 ja minä all-in $ 0.72.
Tässä vaiheessa vastustaja kippaa.
Nyt jälkeenpäin ko miettii, ois voinu ehkä turnilla heittää pienen raisen, ja riverillä taas reissata vähän maltillisemmin? Tuo pre-flop raise tuntuu vähän naurettavalta, mutta kun kaikki muut oli jo foldannu niin halus edes vähän rahaa pottiin.
Käden jälkeinen keskustelu.
vihu: i had A9
vihu: u?
gotto: yea rite
gotto: and i had aa
Pöytänä 6 max NLHE $ 0.01/0.02.
Taskukortit Ac Ah
3 pelaajaa foldaa ennen floppia, minireissu sb:n paikalta 0.02. BB kattoo.
Flop Ad Ac 7d. Tässä vaiheessa toivon, että vihulla on värin veto tai setti. Check, vihu check.
Turn 2c. Edelleen toivotaan, että vihulla ois kunnon käsi. Oisko pelannu 72o? :D
Check, vihu bet $ 0.10, ja minä maksan.
River 9d. Oisko nyt väri kohillaan?
Check, vihu bet $ 0.16 ja minä all-in $ 0.72.
Tässä vaiheessa vastustaja kippaa.
Nyt jälkeenpäin ko miettii, ois voinu ehkä turnilla heittää pienen raisen, ja riverillä taas reissata vähän maltillisemmin? Tuo pre-flop raise tuntuu vähän naurettavalta, mutta kun kaikki muut oli jo foldannu niin halus edes vähän rahaa pottiin.
Käden jälkeinen keskustelu.
vihu: i had A9
vihu: u?
gotto: yea rite
gotto: and i had aa