Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Huh, tulihan kerrankin flopattua ässät kädessä kunnon kortit. Rakentavaa palautetta siitä, miten käsi ois kannattanu pelata potin maksimointia ajatellen, otetaan kiitollisena vastaan.
Pöytänä 6 max NLHE $ 0.01/0.02. :nolo:

Taskukortit Ac Ah

3 pelaajaa foldaa ennen floppia, minireissu sb:n paikalta 0.02. BB kattoo.

Flop Ad Ac 7d. Tässä vaiheessa toivon, että vihulla on värin veto tai setti. Check, vihu check.

Turn 2c. Edelleen toivotaan, että vihulla ois kunnon käsi. Oisko pelannu 72o? :D
Check, vihu bet $ 0.10, ja minä maksan.

River 9d. Oisko nyt väri kohillaan?
Check, vihu bet $ 0.16 ja minä all-in $ 0.72.
Tässä vaiheessa vastustaja kippaa.

Nyt jälkeenpäin ko miettii, ois voinu ehkä turnilla heittää pienen raisen, ja riverillä taas reissata vähän maltillisemmin? Tuo pre-flop raise tuntuu vähän naurettavalta, mutta kun kaikki muut oli jo foldannu niin halus edes vähän rahaa pottiin.

Käden jälkeinen keskustelu.

vihu: i had A9
vihu: u?
gotto: yea rite
gotto: and i had aa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulipahan 3 jaossa melkeinpä peräkkäin takkiin ihan kohtuullisesti (200$). Peli 5/10$ fixed.
Käsiä AJ, AK, ja viimeisimpänä
KQ:lla, kun pöydässä Qd Kc 5d 7d 6c
Kaverilla KK.

Plussalle sentään vielä jäätiin ihan hyvin

Aamun vedot:
-sittarissa HU:ssa sattu molemmat kuvat floppiin >all in kaveri callaa 55 >riverillä 5 ///sijoituin siis toiseksi, koska chipit oli melkolailla tasan
- ringgame; molemmat kortit floppiin >all in >>turnilla täyskäsi >>>>riverillä kaverille hieman isompi täpö.

Ei isoja asioita, mutta ainahan se mietityttää voisiko tuollaiset välttää pelaamalla toisin. Mielestäni pelasin "oikein".

- ringgame; molemmat kortit floppiin >all in >>turnilla täyskäsi >>>>riverillä kaverille hieman isompi täpö.

Minusta tuo on turhan optimistinen liikku. Riippuu tieten vastustajasta ja onko yläparit ja onko pöydässä vetoja. Mutta noinniinku yleisesti ottaen en kyllä itse lähtisi all-iniin flopilta kahdella parilla. Paitsi fisuja vastaan.

En tiedä minkä kokoisia pelejä pelaat, mutta kyllä microlimiteissä toi on ihan fiksua suurimman osan ajasta.

Toimii oikeesti. Oon ottanu tuolta kolmeen paikkaan no depot. Kaikkiin on tullu. En tidä mihin perustuu. Niissä on kuitenkin jippona se, että rahoja ei saa helposti ulos. Täytyy pelata suht paljon käsiä ennen kuin voi nostaa rahat pois. Tämä ei kuitenkaan ole mahdotonta. Kolmeen paikkaan oon ton no depon ottanu ja kahdesta paikasta oon saanu rahat pois.

kauan sulla kesti että rahat näky pelitilillä?

Ihan peruspeli mennä 2 parilla all in flopilta. Siis tottakai oletan että tämä 2 paria muodustuu käsikorteista, on aivan eri asia omata K3 kädessä AAK pöytään 2 paria kuin 87 kädessä A87 pöytään 2 paria.

Mikähän siinä on kun tuolta yourpokercashin kautta koitin absolutelle saada noi rahat niin valittaa et mun puh nro ois jo käytössä. Partylle oon tilin tehny ja bonukset saanu mutten tota kautta? Pistänkö vaan kaverin numeron ja vastaan si siihen jos ne tarkistaa? Ja saako samoilla tiedoilla tuolta huorattua noi kaikki no-depot?

Nyt kyllä haiskahtaa aika viikiltä. Heitäpä pari esimerkkiä millon voisi mennä ja milloin ei.

Lähinnä jos ne kaksi paria ovat alaparit multiway-potissa, joissa boardi on vaarallisen näköinen, niin mietin kyllä pitkään merkkien keskelle laittamista. Tietenkin riippuu pelaajista/korotuksista jne. Mutta en pidä kahta paria, jos ne ovat alaparit, minään varmana merkit keskelle-kätenä.

Tottakai ja settiä paremmat kädet vielä enemmän.
Mutta jos oletaan että esim utg on tehnyt perus 4xbb pf reissun ja tämän maksaa sinua ennen utg+1 sekä CO ja maksat itsekin buttonilta 98s. Floppi on esim 982 rainbow, utg lyö perus c-betin, utg+1 ja CO maksaa niin helppo laittaa all in/vähintään reilu korotus.
Saman tekisin myös esim 98+kuva/ässä rainbow floppeihin.

Kippaaminen vois olla paikallaan jos floppi olis esim A98 samaa maata, utg tekee perus c-betin, utg+1 korottaa, CO menee all in.

Mutta jos sama floppi menis actionilla että utg tekee perus c-betin, ja utg+1 ja CO vain maksaa niin tuossa vaiheessa potissa olis reilu ½BI niin mielellään pistän all in toivoen maksuja värin vetäjiltä tai noh potti tuon kokoisena kelpaa jo suoraankin. Toki tässä on vaarana että joku siellä slouwaa väriään tai peräti settiä, mutta sen riskin olen tuossa tilanteessa valmis ottamaan.

Joten paljon riippuu actionista/readeista/onko pöydässä vetoja tai mahdollisuutta valmiiseen väriin tai suoraan, mutta väittäisin että usein kahdella parilla pelataan koko stackista.
Niin ja pelinähän mulla oli shortti joten mielipiteet voi olla eriäviä..

Ihan hyviä ohjeita oli kyllä Alnalta NL peliin. Fixed limitin ohella teki mieli testata NL peliä ja kyllä noilla hyvin pääsi alkuun. Tosin muutamia ongelmatilanteita tuli heti mutta niistä päästiinkin sitten fixun periaatteilla eteenpäin :)

Pieni kiinnostus tästä heräsikin NL peliin...

minun pelini edelleen menee kuin vuoristorata-->joskin enemmänkin alaspäin.
Silti koko ajan ajatuksella yritän pelata ja oppia virheistä (en oo vielä ilm. oppinut).
Tuntuu ettei minun kohdalleni satu isoja pareja ollenkaan. Esim. KQ, AJ, QJ jne yhdistelmillä tuntuu häviö olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus.
Sen olen oivaltanut että hyvän käden saadessani bettaan sen 3-4 X BB --> suurin osa vihuista usein foldaa.
Paremminkin tunnun pärjäävän sittareissa ja turnauksissa -> joskin isot rahat niissäkin saamatta.. parhaita sijoituksia ovat kuudes noin neljästäsadasta pelaajasta, neljäs kolmestasadasta ja pari sit and go voittoa.....
Silti kassa hiipuu pikkuhiljaa ---> alkaa tuntua että pokeri ei ole minun juttu.
Kuvapareja on erittäin vaikea foldata edelleen.....

Spottasin NL200 pöydässä peräti 2 tuttua fisua, ja molemmilla lähes kilon stäkki :eek: No, pakka oli umpijäässä ja silloin kun vähänkään osui, niin kävi näin: http://www.pokerhand.org/?1025494

On tämä hieno laji :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom