Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
selitin mikä se on ja miten sillä revitään euroja seinästä,eikä suomessa kukaan tiedä asiasta mitään,ikinä. sinne se jäin miettimään,kun lähdin,sanoin vielä,että pitääpä hakea taas 400,kun ei enempää kerta nostolla saa.
Kuinka suuria pelejä sie oikein pelaat? Voitatko esim. enemmän vai vähemmän kuin pmestarin Jarcon?

Kuinka suuria pelejä sie oikein pelaat? Voitatko esim. enemmän vai vähemmän kuin pmestarin Jarcon?

Vähemmän,reilustikin vähemmän.
tuon ATM-kortin saa soittamalla uploadattua korkeammalle,normaali PREMIER tasohan on vain 48 000$ joka siellä voi olla kerralla.

pelaan 400-1000NL

Modifield:"Ellei sillä hanki jotain ulosmitattavaa."
sitä varten on lapsia ja hyviä ystäviä:lol2:

Laitatko zztop msn (jos käytät) osoitteesi tai sitten jos jotain muuta pikaviesti välinettä käytät niin pistä sen osoite osotteeseen jebapeba@netti.fi Toki myös tavallinen sähköposti käy :D Olen aloitteleva pokerihai ja olisi kiva saada asiantuntijan vinkkiä :)

Laitatko zztop msn (jos käytät) osoitteesi tai sitten jos jotain muuta pikaviesti välinettä käytät niin pistä sen osoite osotteeseen jebapeba@netti.fi Toki myös tavallinen sähköposti käy :D Olen aloitteleva pokerihai ja olisi kiva saada asiantuntijan vinkkiä :)
Tosipelurithan ei neuvoja jakele. :)

Löytyyköhän zztopilta kärsivällisyyttä alkaa ihan aloittelijalle vinkkejä jakamaan messengerin välityksellä 91(?) syntyneelle :D

Perusoppaita löytyy netistä ja kirjastosta useita. Mitään kaikenkattavaa julkaisua ei ole tehty, eikä tehdä. Opi perusasiat jostain, ja sitten empiiristä opiskelua loput.

Pistä googleen hakusanaksi "pokeri"

Viittikkö zztop vipata pari tonttua, niin käyn opiskelemassa isommissa pöydissä :lol2:

Suosittelen www.pokerimestari.com

(ei mulla pokerimestarin kans kovin iso lehmä ole ojassa,vasikka vaan):lol2:

jos tutkiskelee pokerhadia niin voi huomata miten seuraavalla tasolla menestyvät pelaajat pelaa,ihmettelen miten durrrr ja skrugby postaa sinne käsiä! skrugbykin 6.4 2007 postannut kymmenisen kättä 40 000NL..vihut lukee ja tutkii miehen aivoituksia.nyt se onkin Omahassa 500 000 dollarin kuopassa...oliskohan pokerhandia kiittäminen osittain?

itse olen aina ennen tason nostoa tutkinut pokerhandia melko paljonkin tunti määrissä ja nyt olentänään tollannu siellä 3 tuntia 2000-5000NL käsiä ja hämmästelen,että : mitä vittua?:eek:

Onko kellään muulla probleemia pokerihuoneen kirjautumisen kanssa? Pelaamaan pääsee, mutta sivuille kirjautuminen ei onnistu.. Vituttaa. Tänään siirsin ekat rahat ja heti homma kusee. Ei kovin luottamusta herättävää :curs:

Perkele.
40 000$ guaranteed turneessa minun stackin koko oli 5k ja otin yhteen 7k:n (keskivertostack) tyypin kanssa. Turnausta mennyt jo tunteroinen.
Sain AA:n ja preflopissa heitettiin all-in. Kaverilla QJ ja pöytään pahahti QQ.

:wall: :wall: :wall:

Lapset: foldatkaa ne naulat, tulee halvemmaksi

Just samanlaista kävi viikonloppuna; menin pre-flopissa all-in (kyseessä kyllä aavistuksen pienempi turnee, ladin 1000 freeroll), ja mulla AA, vihulla TT, ja luonnollisesti flopilla tulee pöytään kolmas T, ja soli sitten siinä.

Mut eilen oli "urani" tähtihetkiä:

pelasin sittaria, jossa tulin toiseksi, Eurobetillä, ja mulla oli turnilla nutsiväri kasassa.
Aattelin, että siinä on kaks tyyppiä NIIN lyhyellä stäkillä enää liikenteessä, että ainakin toinen menee all-in, suotta mää tässä korotteleen.
No, nehän meni molemmat all-in.

Ja Eurobetillähän kun tulee se tilanne että kaikki potissa olijat on all-in, niin jokaisen kohdalle ilmestyy korttien lisäksi voittomahdollisuuden prosentuaalinen
todennäköisyys.
No, näillä heeboilla, jotka meni all in, oli pari molemmilla,
ja kun turnilla oltiin ja mulla jo nutsiväri, niin oli se heille vähän lohdutonta, ei mitään saumaa alunperinkään, ja molemmille lykkäs voiton todennäköisyydeksi 0%, ja Serialille 100%.
Heiltä vähän niin kuin katos se jännitys siinä.
vaan mua hymyilytti :-)) :D

itse olen aina ennen tason nostoa tutkinut pokerhandia melko paljonkin tunti määrissä ja nyt olentänään tollannu siellä 3 tuntia 2000-5000NL käsiä ja hämmästelen,että : mitä vittua?:eek:

Sori, tyhmä kysymys: mikä sua niissä käsissä hämmästyttää noin rajusti?

Aahhahahaa TULIPA IHANA OHIVETO.

Mulla A4 BB:stä ja floppi 44T. Kaveri korottaa 1, mä raisen 2, kaveri korottaa 5, mä laitan rahat keskelle ja kaveri maksaa. Turni 3, river 2. Kaveri paljastaa 43.

kauan menee, jotta huomaa onko pokerinpelaajaksi? itse pelannut pari kuukautta ja hävinnyt lopulta kaikki rahat...pitäiskö lopettaa kokonaan tämä harrastus.

eli noin 150€ menetetty. Omaa rahaa siitä noin 30%. Loput sign in bonareita.

Mielestäni olen kehittynyt mutta en näköjään tarpeeksi. Päässä joku klikki mikä saa tekemään uhkarohkeita tekoja ---> vaivalla ansaitut rahat hetkessä muiden taskuihin... :jahas:

kauan menee, jotta huomaa onko pokerinpelaajaksi? itse pelannut pari kuukautta ja hävinnyt lopulta kaikki rahat...pitäiskö lopettaa kokonaan tämä harrastus.

Mielestäni olen kehittynyt mutta en näköjään tarpeeksi. Päässä joku klikki mikä saa tekemään uhkarohkeita tekoja ---> vaivalla ansaitut rahat hetkessä muiden taskuihin... :jahas:

Varmaa vastausta en osaa antaa. Itse olen pelannut noin vuoden. Alussa hävisin noin 200 dollaria. Pystyin kasvattamaan kassaa pikkuhiljaa pienissä pöydissä, sitten ajattelin että olen hyvä ja menin isompiin pöytiin. Ja näin aina hävisin koko kassan. Vaikka tiedostin virheen, tein sen aina uudestaan.
Nyt en enää häviä koko kassaa, vaan olen voitollinen pelaaja. Pelaan vieläkin pikku pöydissä(NL50), joten voitot ei ole päätä huimaavia. Nyt menen isompiin vasta, kun stakki on riittävän iso.

Älä luovuta vielä. Tunnut kuitenkin itse tiedostavan miksi häviät, joten pystyt kovalla itsekurilla muuttamaan suunnan. On monia pelaajia, jotka häviävät rahansa ja eivätkä tiedä miksi. Silloin ei voi kehittyä. Sinä tiedät joten jatka tätä hienoa harrastusta. 2kk on vielä hyvin lyhyt aika. Nyt vain kurinalaisuutta peliin.

Muista, että samojen virheiden toisto eri lopputulosten toivossa on mielenvikaisuutta.:)

Jaa-a itsekkään en kauaa ole pelannut mutta pari seikkaa mitä on tuohon alkuun huomannut: Microlimiiteissä on ihan turha yrittää mitään hienompaa. Mekaaninen multitablaus, vähän pot oddsien laskua ja sillä pitäis päästä sieltä NL10 - NL50 suhteellisen nopeastikkin. Fullista on helppo aloittaa multitablettamaan jos aiemmin ei ole sitä harrastanu. Fullissa on muutenkin helppo voittaa noissa microissa kun calleja sataa täydellä paskalla vaikka ite pelaakin pirun tiukkaa.

onko väärä tekniikka? -> oodottelen aloituskädeksi isoja pareja/kuvakortteja ennenkuin maksan panoksen. Small blindissa/big blindissa katson flopin huonommillakin, koska rahat jo oon maksanut.

Aika usein olen mennyt vipuun siinä, että kun itsellä esim kädessä pari ja flopissa tulee kolmas sama > luulen, että olen varma voittaja, etenkin jos muut eivät pelaa aggressiivisesti. Saatan panostaa paljonkin, jolloin joku pistää lopulta paremmaksi ja vie potin...

Eli hyvistä korteista on vaikea luopua....

ajattelin muutaman euron vielä laittaa--> minneköhän kannattaisi? Paffin ainoa hyvä puoli on pankkisiirron helppous ja rahat heti pelitilillä. Paffilla vaan taitaa olla aika hyvätasoisia pelaajia....

Party pokerille en viittis laittaa mitään, kun hävisin jo ilmaiset 50$....taisin olla siellä ainoa fisu. :nolo:

edit: Full?

...

Eli hyvistä korteista on vaikea luopua....
edit: Full?

Itsellä tähän tuskaan on helpottanut tieto siitä, että toiseksi parhailla hävitään eniten. (sattunut alkuun niin monta kertaa) On melko helppo foldaa hyviäkin käsiä jos ne eivät vaikuta parhailta.

missä vaiheessa kanattaa panostaa ja reilusti jos huomaa, että itsellä on erittäin hyvä käsi? Esim. 4 x ässä (kuten kävi tossa pari päivää sitten. Sain voittoa varmaan 0,5 dollaria).--> Kuitenkin tarkoituksena olla karkoittamatta muita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom