selitin mikä se on ja miten sillä revitään euroja seinästä,eikä suomessa kukaan tiedä asiasta mitään,ikinä.
Ellei sillä hanki jotain ulosmitattavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
selitin mikä se on ja miten sillä revitään euroja seinästä,eikä suomessa kukaan tiedä asiasta mitään,ikinä.
Kuinka suuria pelejä sie oikein pelaat? Voitatko esim. enemmän vai vähemmän kuin pmestarin Jarcon?selitin mikä se on ja miten sillä revitään euroja seinästä,eikä suomessa kukaan tiedä asiasta mitään,ikinä. sinne se jäin miettimään,kun lähdin,sanoin vielä,että pitääpä hakea taas 400,kun ei enempää kerta nostolla saa.
Kuinka suuria pelejä sie oikein pelaat? Voitatko esim. enemmän vai vähemmän kuin pmestarin Jarcon?
Tosipelurithan ei neuvoja jakele.Laitatko zztop msn (jos käytät) osoitteesi tai sitten jos jotain muuta pikaviesti välinettä käytät niin pistä sen osoite osotteeseen jebapeba@netti.fi Toki myös tavallinen sähköposti käy :D Olen aloitteleva pokerihai ja olisi kiva saada asiantuntijan vinkkiä
Laitatko zztop msn (jos käytät) osoitteesi tai sitten jos jotain muuta pikaviesti välinettä käytät niin pistä sen osoite osotteeseen jebapeba@netti.fi Toki myös tavallinen sähköposti käy :D Olen aloitteleva pokerihai ja olisi kiva saada asiantuntijan vinkkiä
Sivustoa päivitetään.
Perkele.
40 000$ guaranteed turneessa minun stackin koko oli 5k ja otin yhteen 7k:n (keskivertostack) tyypin kanssa. Turnausta mennyt jo tunteroinen.
Sain AA:n ja preflopissa heitettiin all-in. Kaverilla QJ ja pöytään pahahti QQ.
:wall: :wall: :wall:
Lapset: foldatkaa ne naulat, tulee halvemmaksi
itse olen aina ennen tason nostoa tutkinut pokerhandia melko paljonkin tunti määrissä ja nyt olentänään tollannu siellä 3 tuntia 2000-5000NL käsiä ja hämmästelen,että : mitä vittua?
kauan menee, jotta huomaa onko pokerinpelaajaksi? itse pelannut pari kuukautta ja hävinnyt lopulta kaikki rahat...pitäiskö lopettaa kokonaan tämä harrastus.
eli noin 150€ menetetty. Omaa rahaa siitä noin 30%. Loput sign in bonareita.
Mielestäni olen kehittynyt mutta en näköjään tarpeeksi. Päässä joku klikki mikä saa tekemään uhkarohkeita tekoja ---> vaivalla ansaitut rahat hetkessä muiden taskuihin... :jahas:
kauan menee, jotta huomaa onko pokerinpelaajaksi? itse pelannut pari kuukautta ja hävinnyt lopulta kaikki rahat...pitäiskö lopettaa kokonaan tämä harrastus.
eli noin 150€ menetetty. Omaa rahaa siitä noin 30%. Loput sign in bonareita.
Mielestäni olen kehittynyt mutta en näköjään tarpeeksi. Päässä joku klikki mikä saa tekemään uhkarohkeita tekoja ---> vaivalla ansaitut rahat hetkessä muiden taskuihin... :jahas:
...
Eli hyvistä korteista on vaikea luopua....
edit: Full?
edit: Full?