Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävi aika paskamainen flaksi "kotipelissä" missä yritin pelata solideista solideinta ja silti hävisin yli 50€.
Ehkä paras oli se kun sain kerrankin _käden_ QQ:n ja lähdin katselee jonkun ALL-ineja. No ei siinä mitään. Mukaan lähti vaan kaksi muutakin 7 hengen pelissä.
Vastassa oli vain AA,KK ja AK.

Tottakai marchi, jolla oli ainoana eläviä kortteja hävisi. QQ ;(

Kävi aika paskamainen flaksi "kotipelissä" missä yritin pelata solideista solideinta ja silti hävisin yli 50€.
Ehkä paras oli se kun sain kerrankin _käden_ QQ:n ja lähdin katselee jonkun ALL-ineja. No ei siinä mitään. Mukaan lähti vaan kaksi muutakin 7 hengen pelissä.
Vastassa oli vain AA,KK ja AK.

Tottakai marchi, jolla oli ainoana eläviä kortteja hävisi. QQ ;(
Olit silti perässä muita paitsi AK:ta :|

AA:lla on joku 65% puolellaan tossa tilanteessa.

Kotipeleissä pelataan luovaa pokeria, paljon hauskempaa. Mä ainaki oon valmistautunu maksaan 5x binin ku meen pelaan.

tänään pelattu 4 tuntia 500NL- 1000NL,kuopattu kahden ekan tunnin aikana -2400$ ja viimeisten tuntien aikana upswingissä ylös +7000$,vedot osui,vihut veteli toiseksi parhailla käsillä pää märkänä.

kokonaisuutenaan tänä vuonna eli tammikuun 1.-20.3 2007, (puhun tuotoissa kotiutuksista, jotka juuri tarkistin pankkitililtä) pelkästään NL hold`emissa + 28500$, tavoite oli päästä lähemmäs 60 000$ eli 20 000$/kk keskimäärin,masentavaa kun jää noin kauas.

kotiutuksissa en ole yhtenäkään kuukautena tänävuonna päässyt yli 10 000$.

kaveri veti pelkästään tammikuussa +65000$ tasoilla 1000NL-2000NL.

tänään pelattu 4 tuntia 500NL- 1000NL,kuopattu kahden ekan tunnin aikana -2400$ ja viimeisten tuntien aikana upswingissä ylös +7000$,vedot osui,vihut veteli toiseksi parhailla käsillä pää märkänä.

kokonaisuutenaan tänä vuonna eli tammikuun 1.-20.3 2007, (puhun tuotoissa kotiutuksista, jotka juuri tarkistin pankkitililtä) pelkästään NL hold`emissa + 28500$, tavoite oli päästä lähemmäs 60 000$ eli 20 000$/kk keskimäärin,masentavaa kun jää noin kauas.

kotiutuksissa en ole yhtenäkään kuukautena tänävuonna päässyt yli 10 000$.

kaveri veti pelkästään tammikuussa +65000$ tasoilla 1000NL-2000NL.

Uskoo ken tahtoo

Niin uskookin. Toiset vain ovat sen verta kateellisia etteivät millään voi uskoa moista, vaikka laittaisi pankkikuitit esille.

Kateellinen en ole nuista summista. Yrittää vaan zztop saada uskottavuutta puntti foorumilla.

Ne jotka oikeasti voittaa yli tonnin kuussa ovat hiljaa voitoistaan ja sanovat vaan että summista ei kannata puhua.

Sen voin sanoa että itse olen voitolla/tappiolla alle yhden vuorokauden bruttopalkkani verran.

Edit: Ja varsinkin nuo zztopin väitteet että kaveri voitti sitä ja tätä...aina kerrotaan että kaveri sitä ja tätä ja parhaassa tapauksessa kaverin serkun tutun kaiman siskon kissan lapsen emäntä

Kateellinen en ole nuista summista. Yrittää vaan zztop saada uskottavuutta puntti foorumilla.

Ne jotka oikeasti voittaa yli tonnin kuussa ovat hiljaa voitoistaan ja sanovat vaan että summista ei kannata puhua.

Sen voin sanoa että itse olen voitolla/tappiolla alle yhden vuorokauden bruttopalkkani verran.

Edit: Ja varsinkin nuo zztopin väitteet että kaveri voitti sitä ja tätä...aina kerrotaan että kaveri sitä ja tätä ja parhaassa tapauksessa kaverin serkun tutun kaiman siskon kissan lapsen emäntä
Jos et usko, niin et usko. Turha sun on alkaa täällä itkemään.

Itse kyllä uskon kaverin puheisiin täysin.

Tähän väliin mainos että jos jollakin on Aki Pyysingin Pokerin Käsikirja eikä tunnu sitä enää tarvitsevan niin voisin ostaa sen pois. 15€ valmis maksamaan.

Nosiis... yhdysvallat: oletko ajatellut että jos tienaa tonnin$ kuussa niin ei ole vielä kovin hyvillä liksioilla sillä ei olisi hauska elää. Ja voitot tosiaan kasvaa pokerissa kun pelataan isommissa pöydissä, pitää vain olla se alkupääoma, uskallusta ja taitoa(en mainitse tuuria koska pitkässä juoksussa sen vaikutus jää vähäiseksi jos pelaa ns. järkevää peliä.) Oletko myöskään yhdysvallat tietoinen siitä millaisia ovat "oikeiden" ammattilaisien tulot pokerissa, ne ei ole kovin vähän. Mutta kuten sanottu, älä usko.

Nosiis... yhdysvallat: oletko ajatellut että jos tienaa tonnin$ kuussa niin ei ole vielä kovin hyvillä liksioilla sillä ei olisi hauska elää. Ja voitot tosiaan kasvaa pokerissa kun pelataan isommissa pöydissä, pitää vain olla se alkupääoma, uskallusta ja taitoa(en mainitse tuuria koska pitkässä juoksussa sen vaikutus jää vähäiseksi jos pelaa ns. järkevää peliä.) Oletko myöskään yhdysvallat tietoinen siitä millaisia ovat "oikeiden" ammattilaisien tulot pokerissa, ne ei ole kovin vähän. Mutta kuten sanottu, älä usko.

Ne "ammattilaiset" ovat pokerisivustojen palkkaamia mannekiineja. Pokeria ammatikseen pelaavia on paljon vähemmän.

Pokerinpelaaja saa kuulla niin paljon muutenkin "voivottelua", vittuilua ja jatkuvaa "käännyttämistä" oikeisiin töihin, että jos minulta on joku sukulainen/ystävä tullut kysymään että "mites pokerit" olen yleensä ladannut ihan pyytämättä kaikki summat pöytään. Tai sitten tyytynyt sanomaan, että "paremmin tolla tienaa kuin raksahommissa". Tuo tonni kuussa tulee jo pelkästää rakebackeina, siis voittamatta sentin senttiä (raken lisäksi).

On se kumma maa tämä Suomi. Jos joku erehtyy väittämään menestyvänsä jossain asiassa paremmin kuin muut, heti ollaan syyttämässä huijariksi. Tuolla tasolla missä zz-top pelaa, on tuo täysin mahdollista. Ei edes mitenkään ihmeellistä.

Edit: Niin ja noiden ihan "tuntemattomienkin" pokeriammattilaisten tulot liikkuvat ihan eri lukemissa kuin normi-palkkatyöläisen. Ja niin pitääkin liikkua, sillä itse on maksettava noista voitoista kaikki "palkalliset lomat", eläke joskus tulevaisuudessa, mahdolliset "sairaslomat" ym.

Ne "ammattilaiset" ovat pokerisivustojen palkkaamia mannekiineja. Pokeria ammatikseen pelaavia on paljon vähemmän.

Suollat niin uskomatonta paskaa tulemaan että olisko parempi laittaa se foliohattu takas päähän ja mennä sängyn alle pelkäämään maailman loppua?

Luepa esim pokeritiedosta muutamien pelaajien päiväkirjoja, siitä voit katsoa miten ne "mannekiinit" on esim vuoden aikana kehittyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom