Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kateellinen en ole nuista summista. Yrittää vaan zztop saada uskottavuutta puntti foorumilla.

Ne jotka oikeasti voittaa yli tonnin kuussa ovat hiljaa voitoistaan ja sanovat vaan että summista ei kannata puhua.

Sen voin sanoa että itse olen voitolla/tappiolla alle yhden vuorokauden bruttopalkkani verran.

Edit: Ja varsinkin nuo zztopin väitteet että kaveri voitti sitä ja tätä...aina kerrotaan että kaveri sitä ja tätä ja parhaassa tapauksessa kaverin serkun tutun kaiman siskon kissan lapsen emäntä

postaan illalla pokerimestarilta linkkejä asianomaisiin ihmisiin niin loppuu tuo ruikutus.

alko niin raivostuttaan ton Jenkin ininä,että tästä Jarconin blogiin tollaan käsiä miten tammikuu meni:

http://www.pokerimestari.com/jarconin-blogi/3802-pitkaestae-aikaa.html

ja toisekseen:mä en tarvii uskottavuutta mistään enkä keneltäkään,toisin kuin Yhdysvallat 64 postilla.

Suomessa on useita satoja pelaajia jotka voittaa netissä ton tonnin kuussa,keskimäärin.

kyse on siitä,että pitää ensinnäkin olla rahaa pelata korkealla tasolla,että voi voittaa paljon sekä myös älytä pelin juju,ei se ole pelkästään kortin lyöntiä,ei todellakaan!

katsoppa minkä tahansa pokerisaitin Lobbyä: tonnin sisäänoston pöydissä on paljonkin pelaajia,ympärivuorokauden, luuletko Yhdysvallat,että kaikki pelaa viimeisellä tonnilla? ei,monella sillä tasolla on vähintään 15 000 rolli,usealla jopa 30 000 ja voittava pelaaja tekee sillä tasolla hyvinkin 5000-10 000 plussaa hyvässä kuukaudessa.
tonnin kuussa tekee helposti NL200 pöydässä ja siellä on todella paljon pelaajia,myös meitä suomalaisia.

en mä ole mikään highrolleri,en todellakaan,olen vain reilun vuodn satsannut pelaamiseen 5-6 päivänä viikossa ja noin 15-20 tuntia per viikko+lukemiset päälle,samoin olen moderaattorina Pokerimestarilla.
olen lukenut,pelannut,lukenut uudelle. hävinnyt paljon ennemmän kuin voittanut.

PS: olis myytävänä suomenkielinen Pokerin Teoria BY David Sklansky ja dvd Tellit,jos joku nyt haluaa oppia pelin teorian.

tonnin kuussa tekee helposti NL200 pöydässä ja siellä on todella paljon pelaajia,myös meitä suomalaisia.
Pakko kyllä tarttua tähän. NL200 pöydissä kun tekee helposti jo pikkasen enemmän kuin tonnin kuussa. Jossain NL50 pöydissä on jo saavutettavissa ihan helpohkosti tuo tonttu kuussa.

Edit: Tehdään nyt vielä jotain laskelmia.. Pelaat 6:tta NL50 shorttipöytää kerralla, vaikkapa 6PtBB/100 winratella, joka ei ole edes mitenkään eritysen paljoa. 6 shorttipöydässä tulee joku ~500 jakoa tunnissa -> 30$/h. 40h kuukaudessa peliä -> 1200$ (+rakebackit+bonukset)

Pakko kyllä tarttua tähän. NL200 pöydissä kun tekee helposti jo pikkasen enemmän kuin tonnin kuussa. Jossain NL50 pöydissä on jo saavutettavissa ihan helpohkosti tuo tonttu kuussa.

Edit: Tehdään nyt vielä jotain laskelmia.. Pelaat 6:tta NL50 shorttipöytää kerralla, vaikkapa 6PtBB/100 winratella, joka ei ole edes mitenkään eritysen paljoa. 6 shorttipöydässä tulee joku ~500 jakoa tunnissa -> 30$/h. 40h kuukaudessa peliä -> 1200$ (+rakebackit+bonukset)

kirjoitin näin:"tonnin kuussa tekee helposti NL200 pöydässä"

PS: olis myytävänä suomenkielinen Pokerin Teoria BY David Sklansky ja dvd Tellit,jos joku nyt haluaa oppia pelin teorian.

Eroaako tuo Pokerin teoria mitenkään Sklanskyn ja Millerin hämäävän samannimisestä teoksesta Hold'em -pokeri - Teoria ja Käytäntö(muistaakseni näin)?

e: Kohtuullisia summia pyörii noissa sun peleissä kyllä, koskahan itse pääsis samalle tasolle. :D Minkälaisella rollilla aloitit pelaamaan muuten?

tämä on se keltainen kova kantinen Pokerin Teoria eli eri kirja kuin tuo haukifileen mainitsema.
kerran luettu ja ihan kuin uusi,ei taitettuja sivuja tai makkaraa sivujen välissä:D

vaikka itse pelasin jo säännöllisen epäsäännöllisesti NL500 kun tuon ostin niin kyllä kirja opetti jotain.

kirja opettaa ajattelemaan kuin ammattilainen,en suosittele ekaksi kirjaksi tai jos ei pelin kaikki käänteet pöydässä ole kuin kusi sukassa.

Tämä poikkeaa Pyysiksen Pokerin Käsikirjasta valtavasti.

Pokerin Teoria ei opeta pelaamaan oikeastaan ollenkaan (käsittelee kyllä semibluffit ym. mutta opettaa ajattelemaan itse pelitilannetta ja sen soveltamista),vaan ajattelemaan kuin ammattilainen,mikään muu kirja joita olen lukenut useampaan otteeseen en ole törmännyt näin syvälliseen ajatteluun.

PS: kuullostaako kuin olisin kauppaamassa jotain?:lol2: dvd (TELLS) kaupan päälle,maksoi pokerimarketissa 16 euroa

Onkos täällä keskusteltu verotusaspektista voittojen kohdalla? Mikä on verottajan käytäntö voitoissa? Maksetaanko niistä ulkomaisilla saiteilla verot? Verotonta tuloa kun Suomessa ei ole pimeän fyrkan lisäksi. Jos vuosia pelaa ja nettoaa tontun kuussa, niin verottaja jossain vaiheessa kyselee, että mikäs tämä Netpoker.com on joka maksaa sulle fyrkkaa? Sitten huonolla zägällä maksellaan jälkiveroina kaikki korkeamman prosentin mukaan.

ETA alueella toimivien saittien voitot ovat verovapaata. Älkääkä kysykö mikä se ETA alue en koska en tiedä.

Edit : Onhan kaikki arpajaisvoitot suomessa verottomia.

Onkos täällä keskusteltu verotusaspektista voittojen kohdalla? Mikä on verottajan käytäntö voitoissa? Maksetaanko niistä ulkomaisilla saiteilla verot? Verotonta tuloa kun Suomessa ei ole pimeän fyrkan lisäksi. Jos vuosia pelaa ja nettoaa tontun kuussa, niin verottaja jossain vaiheessa kyselee, että mikäs tämä Netpoker.com on joka maksaa sulle fyrkkaa? Sitten huonolla zägällä maksellaan jälkiveroina kaikki korkeamman prosentin mukaan.

jos pelaat ETA ulkopuolisilla saiteilla kuten Fulltilt ja Pokerstars olet verovelvollinen,mutta ei niitä kukaan maksa,kun ei niitä kukaan kysele.

kun Netellerillä siirtää tai ottaa neteller-ATM kortilla rahaa suoraan seinästä suomessa niin se ei näy missään eikä kukaan suomi viranomainen saa mitään tietoa,Neteller on englantilainen nettilompakko joka tarjoaa ilmaisen automaattikortin joka toimii jokaisella automaatilla suomessa ja osassa paikoista myös maksuvälineenä,kortissa ei ole nimeä tms.eli se on ingognito.
siirrät netissä vaan rahaa kortille ja noin vartin päästä kipität automaatilta hakemaan tarvittavan summan.
tämän takia monilla pokerin pelaajilla on paljon 50 euron seteleitä..nopeat nostot eikä kukaan koskaan suomessa saa tietää mitään.

onpa jotkut ostaneet talot ja kalliit autot ja kysyneet verottajalta,että miten menetellään,niin verottaja on kertonut,että jos pelaat ETA saitilla niin häntä ei kiinnosta,vaikka kottikärryllä roudaat euroja pitkin kyliä.
Tarvittaessa saat pokerisaitilta selvityksen kaikesta mahdollisesta rahaan liittyvästä.

Joskus ollu tuosta verotuksesta pohdintaa pokeriaiheisilla sivuilla ja nämä nyt jäi mieleen:

EU-maissa sekä EU:n talousalueen kuuluvissa maissa (ETA), voitot on verottomia.
Verottaja ei pääse kenenkään tiliin käsiksi ihan tuosta vaan.
Ennen kuin verottaja niistä voitoista kiinnostuu pitäis ostella jotain mikä ei sun nykyisillä tuloilla onnistu, esim. varmaan riiittää jos pitkäaikaistyötön yhtäkkiä ostaa 200k€ talon. Tässä vaiheessa sitte jos voitot on tullu ETA-alueelta niin verottaja jää yhä nuolemaan näppejään.

En nyt tiedä mihin lotto nyt sitte lasketaan mutta siitähän maksaa verot jo veikkaus, joten veroton se on vain voittajalle.

En nyt muita keksi kuin mahdollisesti Patrik Antonius ja eikös tuo tullu turnausvoitoista? (Eli ne on julkisia niin paha kieltää että ei oo mitään voittoja tullu jos on tullu pelattua ETA-alueen ulkopuolella).

Tulipa sitte mentyä Netelleriin kattelemaan sitä debit-korttia ja ehtoja. Noh, suomalaiseen tyyliin tottuneena odotin että linkin takaa löytyy vielä ehtoja ja kaikki asiat rautalangasta väännettynä (tyyliin hintoja, mitä sillä kortilla tehdään, mitä se maksaa, entäs jos koira syö sen jne.), mutta ei ja huomasinkin olevani 3 viikon päästä kyseisen kortin onnellinen omistaja..

Joten pari kysymystä tuosta niille jotka omistaa, toimiiko ongelmitta, saako ton peruttua tarpeen vaatiessa, ei kait systeemi niin perseestä ole että tunnukset tulee samassa paketissa?

Jenkeissä taitaa olla sitten jo eri tilanne. Muistan lukeneeni jostain, että joku suomalainen sälli oli saanut 400 tonnin mätkyt voitoistaan jenkeissä.
Siis varmaan joku näistä "Tv-turnauksissa" menestyneistä jampoista on päässyt ei-ETA alueella järjestetyssä turnauksessa rahoille -> verottaja katsonut WPT:tä -> mätkyt :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom