Onko ylikuntoa vai ei?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
48
Minulla on sellaisia oireita kuten, rupeaa hengästyttämään helposti ja lepopulssi on koholla. Minua mietityttääkin voiko tämä johtua muusta kuin ylikunnosta koska en kuitenkaan omasta mielestäni ole niin kovaa treenannut, että pitäisi tulla ylikuntoa. Kävin mittauttamaan verenpaineen mutta se oli sen verran koholla kuin se yleensä on ollut.

Lisäys

Lisään vielä tuohon erään seikan jos sillä on merkitystä. Olen nimittäin naturaali, joten doping aineista tämän ei ainakaan pitäisi johtua.

Mulla ainaki oli tosa vuosi sitten samantapaisia oireita ja lisäksi vielä päänsärkyä ja huimausta. Kävin silloin lekurilla ja se ei löytäny musta mitään vikaa kunnes fysioterapeutti sanos että olet hirveessä ylikunnossa... et jos se on siitä ni toivottavasti oireet ei kestä yhtä kauan ku mulla ne kesti.. rupes helpottaan vasta 3kk:n jälkee :(

Originally posted by mtk77
Minulla on sellaisia oireita kuten, rupeaa hengästyttämään helposti ja lepopulssi on koholla. Minua mietityttääkin voiko tämä johtua muusta kuin ylikunnosta koska en kuitenkaan omasta mielestäni ole niin kovaa treenannut, että pitäisi tulla ylikuntoa. Kävin mittauttamaan verenpaineen mutta se oli sen verran koholla kuin se yleensä on ollut.

Onkos ollut stressiä noin henkisellä puolella? Sieltä tällaiset voi olla hyvinkin todennäköisesti peräisin. Näitä mystisiä väsymys-huimaus-päänsärky-korkea-lepopulssi-tiloja esiintyy lääkärien mukaan jopa niin pitkälle asti, että jotkut jättäytyvät työelämästä pois. No, tuskin sinun tapauksessasi näin pitkälle tarvitsee mennä. :) Jos ei se kerran fyysisestä stressistä ole tullut, niin kokeiles relailla hieman enemmän. HTH.

Originally posted by mtk77

Näin äkkiseltään luulisi että tuollainen voisi johtua muustakin kuin ylikunnosta. Onko sulla muita ylikuntoon viittaavia oireita, esim. ruokahaluttomuutta, nukkumisvaikeuksia, kohonnutta kehonlämpöä, kuumeisen/flunssaisen tuntuista oloa, polkeeko treenit paikallaan?

Stressi voi tietty olla yksi vaihtoehto. Kannattaa varmaan ottaa iisisti nyt viikon tai parin ajan ja kuulostella kropan tuntemuksia.

Re: Re: Onko ylikuntoa vai ei?

Originally posted by AKV
ruokahaluttomuutta, nukkumisvaikeuksia, kohonnutta kehonlämpöä, kuumeisen/flunssaisen tuntuista oloa, polkeeko treenit paikallaan?

Ainoastaan treenit polkee paikallaan, mutta se voi johtua niin monesta asiasta. Noita muita oireita ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom