Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niinpä...Ei kai kukaan ole olettanut, että Vista olisi samalla raudalla nopeampi kuin XP?
Miks ihmeessä ees tommonen testi on tehty? Modified sano kyllä kaikki mitä tosta voi edes sanoa.
Tuskin 5 fps droppi pelissä tekee käyttöjärjestelmästä huonon.
Ja jotta mikki pääsisis rahastamaan lisää, pitää laitekokoajien hankkia itselleen OEM install kit Officelle. Jota ei luonnollisesti saa luovuttaa asikkaalle...
(purkautuminen)...
Mut sähän oot mäkkimiehiä, eihän sun tarvii valittaa. :D
Sen sijaan että argumentoisin, väittelisin ja perustelisin, annan teille.. Inquirer-linkin :D Vista Makes Me Sad :D
Edit. DRM - now that's some crazy ass scary shit dogg bits bits!
Ei kai sitten mitään.. tarkoitin että ohjelmien yhteensopivuus yms. paranee. Tai jotain muuta. Aina pitää takertua, vittu mä postaa enää yhtään mitään.. hajotkaa siihen.. :(Öh, mitäs vikaa vistan toimivuudessa tällä hetkellä?
Vähän sama kun tekisi vertailun XP vs. Win 3.11...
Toimivuus lienee silloin jo aivan eri asteella.
Ainakin mulla on se käsitys ettei Vistassa loppujen lopuksi tule kovinkaan paljoa uutta ja merkittävää. Itse ainakin odotin Aerolta merkittävästi enemmän...
Siis tuo Aero:han on vaan turha silmäkarkki plug-in. Sillä ei ole mitään tekemistä sen käyttöjärjestelmän kanssa.
Vista on ymmärtääkseni rakennettu alusta alkaen ihan uudestaan, eli se on täysin eri käyttöjärjestelmä kuin XP. Eli siinä on todella paljon uutta. Ei nettiä surffaava matti meikäläinen niitä välttämättä huomaa.
Öh, mitäs vikaa vistan toimivuudessa tällä hetkellä?
Vista on ymmärtääkseni rakennettu alusta alkaen ihan uudestaan, eli se on täysin eri käyttöjärjestelmä kuin XP. Eli siinä on todella paljon uutta. Ei nettiä surffaava matti meikäläinen niitä välttämättä huomaa.