Onko siis ihan oikeasti toimivaa rasvanpolttovalmistetta?

Pitäs saada vähän läskiä pois, tuli tilattua liian pieni voimanostopuku. Läskiä pois! ei lihasta!

Ja kertokaa ne sallitut valmisteet, jotka toimivat!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopeaa toimintaa kun kaikki oleellinen on mainittu jo 4min kysymyksen saapumisesta:)

Mitäpä mahtaisit sitten suositella? Täällä tuntuu siltä että miinuskalorit ja liikunta ei toinna mittään... Vuoden jo kitunut samoissa painoissa, ja ihan oikeasti on jotain mitä lähteäkin.

Olen yrittänyt muutoksia sekä liikuntaan (enemmän aerobista) että ruokavalioon (noudatan VHH:ta, jossa kokeeksi vähensin protskuja ja lisäsin rasvaa, koska jonkun teorian mukaan liiat protskut jumittaa). Mutta ei.

:itku:

Mitäpä mahtaisit sitten suositella? Täällä tuntuu siltä että miinuskalorit ja liikunta ei toinna mittään... Vuoden jo kitunut samoissa painoissa, ja ihan oikeasti on jotain mitä lähteäkin.

Olen yrittänyt muutoksia sekä liikuntaan (enemmän aerobista) että ruokavalioon (noudatan VHH:ta, jossa kokeeksi vähensin protskuja ja lisäsin rasvaa, koska jonkun teorian mukaan liiat protskut jumittaa). Mutta ei.

Kyllä se on niin, että paino putoaa kun kuluttaa enemmän mitä syö. Jos paino ei vaan putoa tuolla tavalla niin taitaa olla ikiliikkuja keksittynä. Energian on kuitenkin tultava jostain, tyhjästä sitä ei voi luoda.

Liikkumalla ne läskit lähtee. Liikuntaa lisäämällä tiputettu paino on aina parempi kuin ruokavalioa muuttamalla tiputettu.

Termogeeneistä on kyllä jonkin verran hyötyä, mutta näkisin koko homman ytimen olevan nimenomaan liikunta. Se missä termogeenit varmaan eniten auttaa on se pieni aineenvaihdunnan lisäys jonka huomaa ja siten luo uskoa painon tiputukseen.

ps. muista juoda paljon vettä. 2-3 litraa päivässä.

Hmm.. ootko mittauttanut esimerkiksi kilpirauhasarvot, tai onko sulla jotain (muuta) vajaatoimintaan liittyvää oiretta, kuten ylivoimaista väsymystä, masennusta, palelua, huonoa palautumiskykyä tms.?

abb-leanstack-140x140.jpg

voisiko olla,että syöt niin vähän kulutukseen nähden,että aineenvaihduntasi on pysähtynyt? hyvänä testinä:mitä useammin vatsa toimii,sen parempi.

tsekkaa ruokailu,3h välein!!ota rasvanpolttajia aamun ja iltapäivän välillä.

aloita laskemaan kalorit.laita alkukaloreiksi esim 2500.käy 3x vko aamulenkillä.
pudota sitten kaloreita ja lisää hieman aerobista noin 4vkon päästä.

toimi näin kun painonpudotus tyssää.

älä vähennä protskuja!jos vatsa ei tahdo toimia,ota näkkäri pari avuksi.syöt siis pääasiassa rasvaa?

Ei, en tosiaan syö pääasiassa rasvaa! Syön paljon salaatteja, kasviksia sekä kylmänä että lämpimänä jne jne, ainakin sen puoli kiloa päivässä. Päälle tai paistamiseen loraus oliiviöljyä.

Lisäksi rasvaisia kaloja, kuten lohta, tai tonnikalaa öljyssä. Tai kanaa. Punaista lihaa ehkä vähiten. Mutta olen kokeillut syödä protskua sekä n. 2 g / tavoitepainokilo että reippaasti vähemmän, 1 g / tavoitepainokilo.

Protskua ja rasvaa tulee myös kreikkalaisesta jogurtista, kermajuustosta, pähkinöistä. Mutta hillitysti ja hallitusti.

Kaloreissa olen pyrkinyt pitämään 500 kcal vajetta, eli syön n. 1800 kcal päivässä. Ai niin, nainen, 30 vee, 180 senttiä ja noin 70 kiloa, toive olisi miinustaa siinä viitisen kiloa.

Liikuntaa EN KYKENE lisäämään enää juurikaan:

Ma: lepo
Ti: puntti
Ke: aerobinen
To: ratsastus, käytännössä siis lepo, aerobinen + lihaskunto...
Pe: aerobinen
La: puntti + aerobinen
Su: puntti + aerobinen

Punttiin on ammattilaisen tekemä ohjelma, jota teen kunnolla, en vaan liikuttele painoja... Aerobinen tunnin verran, kunnon hikeen. Kaikki viikot ei tietysti toteudu aina ihan noin, elämässä kun on yllättäen muutakin...

Vatsa toimii, kiitos kysymästä, useammankin kerran päivässä. Mutta kilpparissa VOI olla jotain häikkää: olen viluinen, uninen, mieliala herkästi maassa. Mutta arvot on normaalin rajoissa. Vyöhyketerapeutin mukaan se ei välttämättä kerro koko totuutta, normaalin raja on niin joustava. Hänen suosituksestaan olen alkanut syödä merilevävalmistetta (jodia) ja seleeniä, niiden pitäisi antaa potkua kilpparille.

Vatsa toimii, kiitos kysymästä, useammankin kerran päivässä. Mutta kilpparissa VOI olla jotain häikkää: olen viluinen, uninen, mieliala herkästi maassa. Mutta arvot on normaalin rajoissa. Vyöhyketerapeutin mukaan se ei välttämättä kerro koko totuutta, normaalin raja on niin joustava. Hänen suosituksestaan olen alkanut syödä merilevävalmistetta (jodia) ja seleeniä, niiden pitäisi antaa potkua kilpparille.

Paljonko sulla on arvot? Mullakin "tavislääkäri" on koko ajan sanonut, että ei oo tarpeeksi alhaset arvot, mutta asiantuntijat on eri mieltä.. sain ite juuri varattua ajan kunnon lekurille. Jos kiinnostaa enempi, lukasepas vaikka tää linkki, ettei tämä thread menen kokonaan sivuraiteille :).

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

Mä en kuolamaksenikaan muista mitään arvoja, että onko niitä koskaan mulle sanottukaan muuten kuin tyyliin "normaalit". Mutta olen tosiaan ikuinen vilukissa, kesälläkin saa olla melkoinen helle ennen kuin tarkenee vähentää vaatetta. Vilu tulee jotenkin sisältä päin, saunassa vaan on lämmin. Ääreisverenkierto on tosi huonoa. Liikkuessakaan en juuri hikoile. Ja väsyttää, vääsyttäää.... mutta toisaalta olen hirveän huono- ja herkkäuninen, vaikka kuinka nukuttaisi.

Ja ikävä (ikävin?) myös tämä, että painoa on melkein mahdoton saada pois, oli metodi sitten low fat tai low carb. Low fatin puolella vaara mennä niin rankoille miinuskaloreille, että säästöliekki päksis päivää...

Joku kyseli aerobisen kestoa ja tehoja. Tunti hölkkää, stepperiä tai kuntopyörää niin että hiki irtoaa ja hengästyy. Joskus sauvakävelyäkin vähän kevyempänä vaihtoehtona esim. punttipäivänä. Sykkeistä ei hajua. Pyrin joko tyhjän vatsan aerobiseen tai sitten niin, ettei sen perään enää (illalla) syödä mitään --> rasvanpoltto ei keskeydy. Tiedän, että tuosta ollaan montaa mieltä, että onko hyvästä vai pahasta.

Edit: luin tuon kilpparilinkin kautta vajaatoiminnan oireita. Taitaa olla aika varata visiitti lääkärille, niin monet (lähes kaikki) oireet passaavat...

Joku kyseli aerobisen kestoa ja tehoja. Tunti hölkkää, stepperiä tai kuntopyörää niin että hiki irtoaa ja hengästyy. Joskus sauvakävelyäkin vähän kevyempänä vaihtoehtona esim. punttipäivänä. Sykkeistä ei hajua. Pyrin joko tyhjän vatsan aerobiseen tai sitten niin, ettei sen perään enää (illalla) syödä mitään --> rasvanpoltto ei keskeydy. Tiedän, että tuosta ollaan montaa mieltä, että onko hyvästä vai pahasta.

Hmm. tossa on kyllä paljon aerobista. Kumma ettei pelitä. Kilpparitasot vois olla yksi syy, samaten kannattaa jojotella vähän kaloreita, saattaapi pysyä meno parempana. Vaikkapa kolikolla heittää 1600 ja 2100 välillä. Mutta mutta. Kilppariarvot, ylikunto, dieetti. Niissä jossain se vika lienee.

Kaikki postit, yleensä...

Epänormaalilta kuullostaa tilantees. Tulipa muuten mieleen, että tuota Miken suosittelema carnitiinitinia löytyy luonnostaan ihmisisetä ja sitä mitataan laboratoriotesteillä. Poikkeavat arvot liittyvät aineenvaihduntasairauteen. Eli lääkärille vaan kertomaan tilanteeestasi, pätevä osa kyllä tutkia.

http://www.tyks.fi/store/tykslab/ohjekirja/3853.html

Mike, eiks tossa ole samasta aineesta kyse, vaikka ensimmäinen kirjain on eri? Huom! En tarkoita, että teidän myymä carnitiini on ihmisestä eristetty...

Jos olet 180cm/70kg, harrastat liikuntaa noin paljon, syöt noin, kuten sanot syöväsi niin Karpitar hyvä, miksi ihmeessä haluat pudottaa painoa?

Jos antamasi tiedot pitävät paikkansa, olen kuvia näkemättäkin varma, että sulla on sutjakka kroppa, jossa ei läsää kummoisesti ole, joten painonpudotuksen tarve kertoo lähinnä asennevammasta, anteeksi vain.

Kilppariongelmien lisäksi palelu yms. voivat ja tod.näk. sun tapauksessa johtuvatkin liian matalasta kalorimäärästä. Sinuna tekisin esim. niin, että lisäisin kalorimäärää vaikkapa 2500kcal/vrk, vähentäisin aerooppisia max 1krt/vko tahtiin ja tsekkaisin vielä kerran sen punttireenin (sitä ei kannata vähentää), että miten se menee, teetkö todella fiksusti. On ammattilaisia ja "ammattilaisia". Jos punttireeniohjelmasi on saliohjaajan tekemä, se ei kerro ohjelman laadusta yhtään mitään.

Sitten vaikkapa kuukauden tai parin jälkeen em. meiningillä sulla olisi mahdollista miettiä asioita uudelleen, uudesta näkökulmasta. Mikä on ollut olotila, onko vielä paleltanut ja ollut veltto fiilis koko ajan, onko läsää kertynyt kauheasti (tuskin kertyy) ja mitä jatkossa, onko läskiä hirveesti (tod.näk. ei), onko paino noussut (tuskin nousee) ja onko nousu ollut läsää vai lihaa. Tiedäthän, että lihas painaa todella paljon, muttei vie tilaa kovinkaan paljoa? Oletko tullut ajatelleeksi, että jos olet jo jonkun aikaa tiukasti punttireenannut, niin painat aiempaa enemmän lihaksen takia, eli kudoksen, josta on vain hyötyä?

Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin rasvanpolttovalmisteisiin pätevät ihan samat säännöt, kuin muihinkin aineisiin. Mitä vahvempaa, sitä pahemmat sivuvaikutukset. Tehokkaimpia läsänpoistajia ovat sellaiset aineet, joiden sivuvaikutukset ovat psykoosi ja kuolema. Nimiä en mainitse, lukekaa lääkeainepuolelta lisää, jos todella kiinnostaa. Sitten taas reseptivapaissa rasvanpolttovalmisteissa on kofeiini aina se tehokkain ainesosa. Sitä saa halvimmalla hinnalla apteekista kofeiininappien muodossa tai kahvista. Muistattehan, että kofeiini on piriste ja sen liikakäytöllä on myös haitallisia sivuvaikutuksia. Piristeiden laskut pitää maksaa joskus, siitä ei mihinkään pääse.

Mulla on toistaiseksi kokeilluilla lisäravinnerasvanpolttovalmisteilla mennyt melkein aina maha sekaisin, joten en viitsi niitä käyttää. :( Olen kokeillut niitä lähinnä piristysmielessä, rasvanpolttoon ei ole ollut tarvetta eikä halua.

Suositut

Back
Ylös Bottom