Onko siis ihan oikeasti toimivaa rasvanpolttovalmistetta?

Iivilille kuvitteellinen hatun nosto erittäin osuvasta ja asiapitoisesta postauksesta!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite otan seuraavalle dieetille Sida cordofolian tehostamaan rasvanpolttoa.Olen kuulluut paljon hyvää kyseisestä tuotteesta.

Jos olet 180cm/70kg, harrastat liikuntaa noin paljon, syöt noin, kuten sanot syöväsi niin Karpitar hyvä, miksi ihmeessä haluat pudottaa painoa?

Jos antamasi tiedot pitävät paikkansa, olen kuvia näkemättäkin varma, että sulla on sutjakka kroppa, jossa ei läsää kummoisesti ole, joten painonpudotuksen tarve kertoo lähinnä asennevammasta, anteeksi vain.

Oi jos kyse olisikin vain asennevammasta! Mutta eipä ole. Painohan mulla ei pituuteen nähden hirveästi liikaa - jos ollenkaan liikaa - ole, mutta löysää löytyy - ja paljon! Tiedän kyllä että "lihas painaa enemmän kuin läski", mutta eeeiii tässä tosiaan ole kyse lihaskasvusta!

Mulle hyvä aikuisiän paino on ollut siinä 63-65 kg, siksi pyrkisin takaisin noihin kiloihin, vaikka sinänsä kiloilla ei ole mulle _mitään_ merkitystä, jos ne entiset senttinsä saisi takaisin.

Reilu pari vuotta sitten lihoin todella lyhyessä ajassa n. 7 kg ja yhden vaatekoon. Ja tässä ei myöskään ole ollut kyse mistään naisistumisesta, kilot kopsahtivat tuolla 27-28 ikävuoden tietämillä. Ja siinä sitä sitten ollaankin jumitettu siitä asti. Tuli kunnon kahvat, massua ja yök yök selkäkin keräsi fläsää, eli ennen ei rintsikat yhtään "uponneet" selkäpuolelta, nyt kyllä niin, ettei kehtaa tiukempaa paitaa sen(kään) takia päälleen vetää. Reisiin humpsahti myös... Vaatteet päällä (kun ei ole liian tiukkaa päällä) tilanne näyttää kyllä ulkopuolisen silmiin olevan ihan OK, pituus kätkee muutaman ylimääräisen kilon, mutta ilman kuteita se totuus paljastuu - ja oma olohan sen kertoo koko ajan.

Ensin yritin pudotella low fattilla - ei mitn. Sitten vaihdoin (myös ärtyneen suolen oireyhtymän vuoksi) low carbiin. Vatsa voi paremmin, mutta muuten kaikki on ennallaan.

Mutta joo, ehkä mä yhteytän vaikka johonkin kunnon personal traineriin, joka katsois mun treeniohjelmat ja ruokajutut mun kanssa, varuiksi pitää päästä myös kilpparitesteihin.

Kiitti vaan kaikille neuvoista. :)

Rasvanpolttajista on aika marginaalinen hyöty, noin 1kg kuukaudessa, ilman liikuntaa vieläkin vähemmän.
Kuitenkin alla mainittua tuotetta voisi suositella kokeiltavaksi, saa suomesta, hinta vain melko korkea n. 60€.

Hydroxycut Hardcore

Amount Per Serving:

Proxyclene Fat Loss Blend: 742mg
-Green tea extract (leaf)
Standardized for 90% polyphenols, [75% catechins (45% epigallocatechin gallate, 10% epicatechin gallate, 8% epigallocatechin, 4% epicatechin, 3% gallocatechin gallate)]
-Caffeine anhydrous
Supplying 280mg caffeine
-White willow extract (as Salix alba) (bark)
Standardized for 25% salacin
-Aspidosperma quebracho-blanco extract (bark)
Standardized for 0.3% alkaloids

Norepidrol Intensity Focus Blend: 171mg
-Deanol acetamidobenzoate hydrogentartrate
-Xanthinol nicotinate
-Evodia rutaecarpa extract (fruit)
Standardized for 10% evodiamine
-Inula racemosa extract (root)
Standardized for 2% alantolactone
-Codonopsis pilosula extract (root)

Lasidrate Delivery Blend: 55mg
-Troxerutin (as Sophpra japonica)
Standardized for 97% trihydroxyethylrutoside
-Inositol hexaphosphate
-Cnidium monnieri extract (seed)
Standardized for 20% osthole
-Black pepper extract (fruit)
Standardized for 95% piperine

Yohimacore Yohimbine Blend: 4.5mg
-Methyl 17 alpha-hydroxy-yohiman-16alpha-carboxylate hydrochloride

Other Ingredients:
Sesame oil, FD&C Red No. 3, FD&C Black Shade, silica, gelatin, shellac, isopropyl alcohol, butyl alcohol, dehydrated alcohol, propylene glycol, sodium hydroxide, povidone, titanium dioxide, FD&C Yellow No. 5.

Mä olen varmaan jo karpeissakin jotain kommentoinut, kuulostat tutulta...

Jos oikeasti haluat, saat homman varmasti toimimaan. Mutta pitää vaan säntillisesti kokeilla eri juttuja ilman että jumittuu johonkin yhteen juttuun. Myös liikunnan säätämistä ja kalorien lisäämistä. Joku tuolla vilauttelikin jo ylikuntoa. Ja jos hetkeksi nostaisit kalorit ylläpidolle ja hiilarit yli sataan, voisi kilppariarvotkin normalisoitua.

Ja jos joku juttu joskus on toiminutkin, se ei välttämättä toimi tulevaisuudessa, kroppa muuttuu. Toisaalta taas, jos jokin toimii, se toimii ja siitä kannattaa repiä hyöty irti. Eli jos viikossa tai kahdessa ei ole tapahtunut mitään mittojen eikä painon suhteen, niin aika epätodennäköistä, että tilanne muuttuisi. Eli uutta kokeilua peliin vaan. Onhan tuolla vielä paljon muuttujia; kalorimäärät, liikunnan määrä, erilaiset makroainesuhteet. Jokin juttu varmasti toimii sullakin, kunhan vaan löydät sen. Sille linjalle se personal trainerkin varmasti lähtisi. Eli muutetaan jotain, kunnes löytyy toimiva systeemi. Ainoa ero on siinä, että personal trainer voi pystyä fiksumpiin arvauksiin kuin tavan pulliainen.

Olisihan se kiva, jos homma toimisi kuin kaupan hyllyltä, mutta kun emme ole kaikki samanlaisia. Samoihin tuloksiin joutuu eri ihmiset tekemään erilaisen työn.

Mä olen varmaan jo karpeissakin jotain kommentoinut, kuulostat tutulta...

Jos oikeasti haluat, saat homman varmasti toimimaan. Mutta pitää vaan säntillisesti kokeilla eri juttuja ilman että jumittuu johonkin yhteen juttuun. Myös liikunnan säätämistä ja kalorien lisäämistä. Joku tuolla vilauttelikin jo ylikuntoa. Ja jos hetkeksi nostaisit kalorit ylläpidolle ja hiilarit yli sataan, voisi kilppariarvotkin normalisoitua.

Karppeihin en olekaan aikoihin omasta tilanteestani kirjoitellut, viimeksi silloin kun sain vinkin kokeilla protskujen vähentämistä Rosedalen tyyliin...

Olenhan mä tässä ajan saatossa kokeillut jo vaikka mitä. Välillä nostanut hiilareita ihan reippaastikin, sitten laskenut taas. Syönyt enemmän. Syönyt vähemmän ja siltä väliltä. Vähentänyt aerobista (karppien neuvoja taas), mutta ei sekään ollut hyvä, mieluummin enempi aerobista kuin vähempi. Ja välillä on motivaatio ollut (onneksi hyvin lyhytaikaisesti) aivan hukassa, kun tuntuu ettei mikään pelitä.

Joskus joku juttu tuntuu että NYT! Tämä se on. Esim. eka kävelyn muuttaminen hölkäksi, sitten protsku/rasvasuhteen viilaaminen. Mutta se hyödyn tunne on aivan hetkellinen, sitten kaikki palaa ennalleen.

Eli ei, en ole yhteen ja samaan tyyliin jämähtänytkään. En vaan ole ehkä löytänyt sitä oikeaa kombinaatiota suhteessa protskut/hiilarit/rasvat/aerobinen/puntti/lepo. Ja kun nuista saa melko monta yhdistelmää aikaiseksi. En väitäkään että kaiken pitäisi toimia kuin oppikirjoista, olenkin ekana tuota väitettä kumoamassa kun joku esim. karpeissa viljelee jotain idiottimaisia itsestäänselvyyksiä tyyliin "miksi et karppaisi", kun joku karppaa jo mutta ei vaan toimi.

Niin ja vielä: ylikuntoon en usko, eikös se iske esim. äkillisestä liikunnan lisäämisestä / rankentamisesta? Ja palautumisessa ei kuitenkaan ikinä ole isompaa ongelmaa ollut, (lepo)sykkeetkin suht kohdallaan jne.

Eipä auta kuin jatkaa yrittämistä. Vaikka välillä tuntuu siltä että prkl antaa olla.

Mä haluaisin kysyä,ku oon halunnut alkaa laihduttaa jo kauan sit,mut en oo vieläkää aloittanut,johtuen siitä,ku en jaksa laskea kalorit.. Ajattelin et alkaisin sillä,et poistaisin kaikki karkit yms. mis on nopeita hiilareita ruokavaliosta ja syön tavallista kotiruokaa ja kulutan enemmän mitä saan. Ainoa ongelma on se,et oon tottunut syömään tosi paljon ja mietin sitä,et tietääks sen, et onko kalorit alle kulutuksen siitä,et on nälkä? Koska mul on aina se ongelma,et jos en syö tarpeeks nii tulee kauhea nälkä illalla.Vai kuuluuks edes olla kova nälkä ku on sellaisel dieetil?Muuta ongelmaa ei olis,paitsi et mul on sellainen mielikuva et jos ei oo nälkää vaikka on dieetil,nii silloin kulutus ei oo suurempi ku saanti,onko näin?
Ja sit vielä,et ku oon mies 178cm ja painan 78kg ja alkaisin käymään lenkil 3-4krt viikos, nii kauan jokaisen lenkin pitäis kestää jos juoksen nii et oon melko hengästynyt koko ajan?

Mutta se hyödyn tunne on aivan hetkellinen, sitten kaikki palaa ennalleen.

Mitä tarkoitat tuolla? Siis jokin toimii ensin ja lakkaa toimimasta? Vai että idea tuntui hyvältä, mutta kuitenkaan toiminut?

Oletko kokeillut jo ruokapäiväkirjan pitoa? Varmaankin. Ainakin itselle käy niin, että vielä monen vuoden harjoittelunkin jälkeen välillä arvioin määriä väärin. Eli ainakin mulle se on pakollinen apuväline. Normaalipainon sisällä ei sellaiset peruskarppineuvot aina toimi, on otettava huomioon myös kalorit JA makroainesuhteet. Päiväkirjan avulla on helppo sitten myöhemmin myös katsoa mikä oikeasti itsellä joskus toimi ja mikä ei, ja mitä on tullut jo kokeiltua.

Ja vaikka yhdistelmiä on monta, niin ei siinä ihmisikää kokeillessa mene, jos viikon kokeilee aina yhtä yhdistelmää. Kyllähän se vaivaa vaatii ja suunnitelmallisuutta. Mutta ainakin itse olen kokenut sen lopulta vaivan arvoiseksi.

Mitä tarkoitat tuolla? Siis jokin toimii ensin ja lakkaa toimimasta? Vai että idea tuntui hyvältä, mutta kuitenkaan toiminut?

Tarkoitin sitä, että ensin toimii, ja sitten lakkaa toimimasta. Mitään ideoita en ole alunperin pitänyt hyvinä tai huonoina, vaan lähtenyt aika avoimin mielin kokeilemaan. Esimerkiksi aloitan reippaiden kävelylenkkien sijaan hölkkälenkit. Muutaman ekan viikon ajan tuntuu, että jotain tapahtuu joko kiloissa tai senteissä. Menee hetki, ja kaikki palaa ennalleen, joko ne kilot tai sentit. Ja mitään en ole muuttanut, esim. syönyt enemmän tms. Ja mun mielestä tämä on tosi kummallista. Tai sitten se mahdollinen "hyöty" siinä alussa onkin ollut vain omaa mielikuvituksen tuotetta. Eli fiilistä siitä, että hei jee, nyt mä tosiaan teen jotain oman itseni hyväksi!

Kyllä, olen pitänyt ruokapäikkyä, tällä hetkelle pidän kirjaa syömisistä ja kaloreista Kalorilaskuri.fi:n avulla.

Juuh, normaalipainon sisällä kilot tuntuvat vain olevan tosi tiukassa. Mulla painoindeksi on kuitenkin luokkaa 21,6 tjsp, eli hyvinkin mahdun sinne normaalipainoisen puolelle. Hormonaalinen ehkäisy on tietysti toinen millä voi olla vahva vaikutus. Tosin siinäkään ei ole ollut vuosikausiin mitään radikaaleja muutoksia, mutta mistä sen tietää miten vaikutukset kertautuvat vuosien saatossa, samalla kun iän myötä :wanha: oma luonnollinen aineenvaihdunta ja energiankulutus (levossa) laskevat.

Twinlabin ripped fuel on meillä todettu toimivaksi tuotteeksi nimenomaan rasvanpoltossa.Vaimo pudottanut jo lähes 10kg painoa ja nostanut jatkuvasti yhteistuloksen määrää voimanostossa. normaali ruokaa syö ja sitten on toi ripped fuel kapselit 6x päivä ja diet fuel proteiini käytössä.

Salitreeni ei kyllä kulje oikein entiseen malliin. Varsinkin penkkitulos on laskenut aika huimastikin siitä mitä se oli n. vuosi sitten. Muut tulokset ei ole ehkä laskeneet, mutta eivät vuodessa parantuneetkaan lainkaan.

Myös juoksukunto on hävinnyt tyystin. Kävelylenkki nostaa samanlaisen hien kuin kesällä hölkkälenkki helteellä, ja jälkeen päin voi olla ihan heikottavakin olo.

Muutenkin olo on aivan ryytsä. Lauantaina jäi sekä sali että aerobinen väliin, en vaan jaksanut. Sunnuntaina tein kummatkin, ja sujui nyt joten kuten... Eilen oli ohjelman mukaan lepo, mutta ajattelin paikkailla lauantaita, ja tehdä salilla vähän sekä punttia että aerobista. Haaveeksi jäi. Olin kotona töistä klo 16.30, rojahdin sohvalle ja makasin siinä reporankana klo 22 asti, jolloin kömmin punkkaan. Ei hyvä, ei hyvä.

Varasin nyt ajan lääkäriin - tosin pääsen vasta tammikuun alussa. Pyydän päästä kaikkiin perusverikokeisiin, varsinkin sen kilpparin haluan tietää.

Salitreeni ei kyllä kulje oikein entiseen malliin. Varsinkin penkkitulos on laskenut aika huimastikin siitä mitä se oli n. vuosi sitten. Muut tulokset ei ole ehkä laskeneet, mutta eivät vuodessa parantuneetkaan lainkaan.

Myös juoksukunto on hävinnyt tyystin. Kävelylenkki nostaa samanlaisen hien kuin kesällä hölkkälenkki helteellä, ja jälkeen päin voi olla ihan heikottavakin olo.

...

Mun mielestä toi kuulostaa ihan selvältä ylikunnolta. Juoksukunto EI heikkene treenaamalla painon pysyessä samana, vaan paranee. Jos se heikkenee, ruumista on rääkätty liikaa liian vähällä levolla. Jos olisin sinä, niin pitäisin viikon totaalitauon löhöä ja tankkausta ja kokeilisin sen jälkeen miltä tuntuu. Kunto ei ehdi romuttua viikossa, joten menetettävää ei ole. Sitä ylirasitusta on kahdenlaista. Ymmärtääkseni tehoylirasitus tulee liian tiheästä ja kovasta voimatreenistä, kun taas määräylirasitus, josta epäilen sun kärsivän, kehittyy salakavalan hitaasti liiasta kestävyystreenistä. Ja en tuijottelis vaan niitä sykkeitä ylirasituksen välttämiseks. Sykkeet vaihtelee ihan päivästäkin riippuen monella tosi paljon ja on siks vaan suuntaa-antavia. Sen sijaan pitää tarkkailla sitä omaa fiilistä, ja kestävyystreeniä ei saa tehdä jatkuvasti kiukulla ohjelman mukaan vaikka olo ois heikko. Heti kun alkaa kulkea jatkuvasti nihkeämmin, löysätään. Ihminen ei ole kone.

Suositut

Back
Ylös Bottom