Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos olet 180cm/70kg, harrastat liikuntaa noin paljon, syöt noin, kuten sanot syöväsi niin Karpitar hyvä, miksi ihmeessä haluat pudottaa painoa?
Jos antamasi tiedot pitävät paikkansa, olen kuvia näkemättäkin varma, että sulla on sutjakka kroppa, jossa ei läsää kummoisesti ole, joten painonpudotuksen tarve kertoo lähinnä asennevammasta, anteeksi vain.
Mä olen varmaan jo karpeissakin jotain kommentoinut, kuulostat tutulta...
Jos oikeasti haluat, saat homman varmasti toimimaan. Mutta pitää vaan säntillisesti kokeilla eri juttuja ilman että jumittuu johonkin yhteen juttuun. Myös liikunnan säätämistä ja kalorien lisäämistä. Joku tuolla vilauttelikin jo ylikuntoa. Ja jos hetkeksi nostaisit kalorit ylläpidolle ja hiilarit yli sataan, voisi kilppariarvotkin normalisoitua.
Mutta se hyödyn tunne on aivan hetkellinen, sitten kaikki palaa ennalleen.
Mitä tarkoitat tuolla? Siis jokin toimii ensin ja lakkaa toimimasta? Vai että idea tuntui hyvältä, mutta kuitenkaan toiminut?
Salitreeni ei kyllä kulje oikein entiseen malliin. Varsinkin penkkitulos on laskenut aika huimastikin siitä mitä se oli n. vuosi sitten. Muut tulokset ei ole ehkä laskeneet, mutta eivät vuodessa parantuneetkaan lainkaan.
Myös juoksukunto on hävinnyt tyystin. Kävelylenkki nostaa samanlaisen hien kuin kesällä hölkkälenkki helteellä, ja jälkeen päin voi olla ihan heikottavakin olo.
...