Onko sattunut onnettomuuksia salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sporter
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Muistelin joskus kauan sitten olleen jo juttua salionnettomuuksista, mutta näytti olevan 1,5 vuotta aikaa niin otetaan uusi kierros... Siis onko itsellenne tai tutuillenne sattunut haavereita tai läheltä piti tapauksia salilla käydessä?

Itse olen onneksi vakavemmilta vahingoilta välttynyt, mitä nyt joskus sormi jäänyt johonkin painojen väliin ja kerran löin pään tankoon, että verta tuli. Pari läheltä piti tapausta kuitenkin.

Toinen oli kolmisen vuotta sitten koulun salilla, kun tein power rackissa osakyykkyä. Huomasin kyllä etukäteen, että joku oli jättänyt ohuen kumimaton rackin etuosaan. Arvelin kuitenkin, että mitäpä tuota siirtelemään, kun ei kerta lämmitellessäkään edessä ollut... No arvaahan sen, sarjat ensin normaalisti (viimenen melko tuskanen) ja painoja telineeseen. Niin eikös vasen jalka jumiudu maton reunaan. Ei siinä paljon ylikään hypitä, kun niskassa vajaa kolme markkaa painoja. Vaikka aikaa ei siinä miettiessä paljoakaan mennyt niin kyllä kerkesi jo elämä vilahtaa silmissä ;) Pikanen vilkasu telineisiin ja "kaadoin" painot (ja itseni) takaisin telineille. Onneksi oli jykevä rackki ettei kaatunut. Olin tuolloin vielä yksin salilla...

Toinen sattui, kun treenailin aiemmin autotallissa. Aloimme pikkuveljen kanssa kantaa tankoa penkkipunnerrus paikalta toiselle telineelle, kun ei jaksanut alkaa riisumaan painoja ensin pois. Matkalla telineille kaaduin sitten autonrenkaisiin ;) ja tanko+levyt tipahti mahaa hipoen viereen lattialle.

Että tämmöistä meilläpäin, onko jakaa kokemuksia?

mulla ei harmi kyllä (tai no harmi ja harmi ;) ) oo jakaa mitään sen suurempia salionnettomuuskokemuksia. Ei mulla oo kun pari kertaa kolahtanu pää suoraan smith-vehkeen tankoon, ja noistakin selvittiin pienellä kiroilulla...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom