Onko sanomista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bomber
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli nyt yks 20-vuotta salilla käynyt kaveri teki mulle tämmösen treeniohjelman...kiinnostas tietää et onko teillä mitään sanomista! Mun silmissä ihan Ok.

Rinta Tasapenkki 2*10 sarja 2*8 (vuoroviikoin vinopenkki
Vinopenkki käsipainoilla 2*10 sarja 2*8 (vuoroviikoin tasapenkki)
Bull over 3*8-10 sarja

Hartiat Niskantakaapunnerrus 2*10 sarja 2*8 (vuoroviikoin edestäpunnerrus)
Vipunostot sivulle 3*8-10
Pystypunnerrus 4*8-10
Takalohkot käsipainoilla 3*8-10
VÄLIPÄIVÄ
Jalat Jalkakyykky 2*10 sarja 2*6-8 (vuoroviikoin hack-kyykky)
Jalkaprässi 2*10 sarja 2*10
Jalkaojentaja 4*10-12
Jalkahauis maten 4*10-12
Kädet Hauiskääntö tangolla 2*10 sarja 2*6-8
Scott penkki käsipainoilla 3*8-10

Ojentaja taljassa 2*10 sarja 2*8-10
Ranskalainen maaten 2*10 sarja 2*6-8
Selkä Ylätalja eteen 2*10 sarja 2*8
Kulmasoutu 2*10 sarja 2*8
Alasoutu taljassa kapealla 2*8 sarja 2*6-8

Vatsat joka treenipäivä

Nojoo, mutta missä on maastanosto, leuanveto ja miksi vatsiksia joka reeniin?

Ja niskantakaapunnerrus ei oo välttämätön. Takaolkapäät ota joskus käsipainoillla ja joskus taljalla köyden tai kahvan kanssa.

Missä pohkeet? (polvien alla kyllä mutta tuossa ohjelmassa) entäpä miksi ojentajat ennen selkäliikkeitä? mikäli tuo nyt on oikea järjestys.

Ja ei kai nyt kyykyn jälkeen enää mitään prässiä jaksa tehdä, tai sitten kyykky on tehty huonosti :D

Tai sitten puuttuu asennetta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by Fatso
Ja ei kai nyt kyykyn jälkeen enää mitään prässiä jaksa tehdä, tai sitten kyykky on tehty huonosti :D

Mä ainaki jaksan. Ja kyykky on tehty kovaa.

Originally posted by Andy
Mä ainaki jaksan. Ja kyykky on tehty kovaa.

no jopas :D kyllä mä ainakin oon kyykyn jälkeen niin poikki että
hyvä että jaksaa vettä juua;)

Originally posted by Bomber
Eli nyt yks 20-vuotta salilla käynyt kaveri teki mulle tämmösen treeniohjelman...kiinnostas tietää et onko teillä mitään sanomista! Mun silmissä ihan Ok.

Tässä kommentit, jotka osittain päällekkäisiä muiden kanssa:

- Pullover ei ole varsinainen rintaliike, mutta venyttää jossain määrin ja selkäliikkeenä varsin tehokas.

- Niskantakaapunnerrus on kuluttava liike olkanivelelle.
Ja jos teet vuoroviikoin sen edestä, niin silloinko teet siis 8 sarjaa pystypunnerrusta edestä?? Ylipäätään 2 punnerrusliikettä olkapäille samaan treeniin on aika rankka.

- alaselälle ei ole yhtään suoranaista liikettä

- vatsa joka treenissä on yleisesti ottaen liikaa

- pohkeet?

- ja tosiaan- miksi ojentajat ennen selkää? onko ne sulla erityisen heikko lihasryhmä?

Ymmärsinkö oikein sun jako siis:
1) rinta, olkapäät, vatsa
2)lepo
3)jalat, kädet, vatsa
4)ojentajat, selkä, vatsa
5)lepo?

jos näin, ehkä joka treenin välissä kannattaisi pitää lepopäivä.
tai vaikka ma, ke pe treenit

vai?

Originally posted by Bomber
Bull over 3*8-10 sarja

((OFFTOPIC))

Voi tulla salilla vähän sanomista jos härkää sinne sisälle rahtaat. Itse oon pull overia tehny normaalilla käsipainolla. Joskus kokeiltiin lehmällä cow overia, mutta lopetettiin se melkein heti koska utareista ei kunnon otetta saanu. :urjo:

Hmmmm olinpas mauton.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Megamass
no jopas :D kyllä mä ainakin oon kyykyn jälkeen niin poikki että
hyvä että jaksaa vettä juua;)

Riippuu varmaan sarjojen määrästä ja pituudesta. Mä teen 2 sarjaa molempia ja reiskareeni on siinä. Palautukset pidän pitkinä. Sarjat n 8 toistoa. Eipä tartte ojennuksia vemputtaa ton jälkeen.

Mitä helkuttia !!!! Miten joku muu on voinut editoida mun edellistä viestiä????

>Ja ei kai nyt kyykyn j�lkeen en�� mit��n
>pr�ssi� jaksa tehd�, tai sitten kyykky on
>tehty huonosti

>Tai sitten puuttuu asennetta.

>Last edited by S225T on 13-11-2002 at 14:59

:mad2:

Edit...hmm... moderaatori on ilmeisesti lipsahtanut quote->edit,... ok :)

Originally posted by Tuomo
mitä tuo takalohkot käsipainoilla meinaa? millanen liike?
Oho...Toi ei oikeesti oo käsipainoilla ku se on hypänny jostain sinne. Toi näkyyy aika sekasesti tosa mutta koittakaa kestää. Jako muuten on
rinta
hartiat
jalat
kädet
selkä
Eli viiteen jaettu...Pull overin tilalle kyllä aattelin ristikkäistaljassa ylhäältä ja leuanveto tosiaan puuttuu. Uskaltaako maastanostoa paljon tehä kun ikää on vasta 16v?

Uskaltaako maastanostoa paljon tehä kun ikää on vasta 16v?

Kyllä sitä nyt kärsii tehä , kunhan tekniikka on kunnossa , sillä ikäsi ei vaikuta tuohon ns."uskaltamiseen" mitenkään:)

Ottaisit vaan jonkun mielekkäämmän ohjelman saitilta. Täällä on lukemattomia hyviä treeniohjelmia jaettuna 3:en ja 4:än. Vai 20 vuotta... harjoitus ei näemmä aina tee mestaria ;) Tai no, mistä mä tiedän, vaikka ukko olis vaikka mikä mestari.

Vai 20 vuotta... harjoitus ei näemmä aina tee mestaria ;) Tai no, mistä mä tiedän, vaikka ukko olis vaikka mikä mestari.
Nyt se treenaa johonki kisoihin..vai tarkotitko treeniohjelmien teossa

kysyn nyt tässä topicissa, eli siis:
mun selkäpäivä on lyhykäisyydessään:
4*7-12 ylätalja eteen
4*7-12 kulmasoutu vuorokäsin (yht 8)
4*7-12 mave

kannattaisko ottaa toi soutu viel messiin, jos vaikka ottais sit jotain pois? Sarjojen yhteismäärän kuitenkin olen ajatellut pitäväni samassa.

Riippuu varmaan sarjojen määrästä ja pituudesta. Mä teen 2 sarjaa molempia ja reiskareeni on siinä. Palautukset pidän pitkinä. Sarjat n 8 toistoa. Eipä tartte ojennuksia vemputtaa ton jälkeen.

Mä teen 3x10 kyykkyä, niin paljon painoa et saa just ton 10:n, sit sama homma prässiin, 3x10 ja niin paljo ku lähtee. Sitten koukistajat ja ojentajat, samaiset 3x10.

Niin joo, ja reilun 2 minuutin palautuksilla toi kyykky, muut noin 2 minuutin, tai vähän alle.

"aloittelijalle" kyykky voi olla senverran vaativa teknisesti, ettei pysty vetämään sarjoja loppuun. Ainakin meikäläiselle vielä reilun vuoden kyykkytreenien jälkeen. Terkniikkakin helposti kärsii, jos painoilla ahnehtii. Olen kokenut ihan hyväksi tehdä vielä prässiä ja reisiojennuksia sen jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom