Onko oma treenaaminen vaikuttanut mies/naisihanteeseenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

Failure

Banned
Kysymys osoitettu miehille sekä naisille. Kyse siis vastakkaisesta sukupuolesta (tai mistä ikinä kukakin kiinnostuu).

Itse olen huomannut että kun nyt on nelisen vuotta 5-6 x viikossa treenannut ja moni asia pyörii entistä enemmän treenin ympärillä, ei enää tavallinen perushoikka mimmi tee ihan samanlaista vaikutusta. En nyt sanoisi sentään vaativani fittiä runkoa kumppaniehdokkaalta, mutta jotenkin liikkumaton/hyvin vähän liikkuva perushoikka nainen ei enää säväytä samalla tavalla, vaikka olisi kauniskin. Aiemmin asialla ei ollut mitään väliä mulle, enkä kiinnittänyt esim. naisten käsivarsiin mitään huomiota. Tuntuu vähän pinnalliseltakin omat ajatukset toisinaan, saako tällaisen asian antaa vaikuttaa?

Kysymys osoitettu miehille sekä naisille. Kyse siis vastakkaisesta sukupuolesta (tai mistä ikinä kukakin kiinnostuu).

Itse olen huomannut että kun nyt on nelisen vuotta 5-6 x viikossa treenannut ja moni asia pyörii entistä enemmän treenin ympärillä, ei enää tavallinen perushoikka mimmi tee ihan samanlaista vaikutusta. En nyt sanoisi sentään vaativani fittiä runkoa kumppaniehdokkaalta, mutta jotenkin liikkumaton/hyvin vähän liikkuva perushoikka nainen ei enää säväytä samalla tavalla, vaikka olisi kauniskin. Aiemmin asialla ei ollut mitään väliä mulle, enkä kiinnittänyt esim. naisten käsivarsiin mitään huomiota. Tuntuu vähän pinnalliseltakin omat ajatukset toisinaan, saako tällaisen asian antaa vaikuttaa?

On vaikuttanut. Itsellekkään ei oikein enään iske ns.normaali treenaamaton mimmi. Monien tuntien boudarien kuvien tuijottelu ja oman ulkomuodon muutos ovat muuttaneet siis myös kuvaa ihannekropasta.

Miule on ainakin ihan sama treenaako nainen vai ei. Vaatimuslistalla on jotain ihan muuta, kuin se että pitää urheilla, mutta toki se on plussaa jos urheilu maistuu. Omat vaatimukset:

- Kaunis
- Mukava
- Ei läski
- Pitää osata tehdä ruokaa
- Voimaa sen verran että jaksaa luututa, imuroida, tuoda miulle oluen kun katson urheilua sohvalla jne.

Mitään elämän tapana fitness akkaa en ottaisi ikinä itselleni. En usko että semmoinen toimisi, ja varmasti saisin kuulla motkotusta / moralisointia siitä kun treenin jälkeen lähdinkin kaljalle, enkä tullut kotiin juomaan vitargoa ja heraa.

On se vaikuttanut. Treenattua kroppaa on aina mukavampi katsella, ja omaan ikäluokkaan kuuluvat naiset ovat ei-treenaamattomina yleensä vähemmän viehättäviä. Toki kauniit kasvot ja hymy (ja silmät!!!) ovat lähtökohta, mutta hyvä runko säväyttää.

On vaikuttanut, mutta ei niin paljoa ulkonäköpuolella vaan uskaltaisin väittää että ulkonäön suhteen mulla on vielä semmoset "perus kaunis", mukava, ja ei läski- kriteerit. Mulla oma saliharrastus on vaikuttanut mun "naisihanteeseen" lähinnä "henkisellä" tasolla, tarkoittaen että mimmi itse käy salilla/ urheilee säännöllisesti ja sen myötä myös ymmärtää miks mä teen sitä.

Ei oo vaikuttanut. Oikeestaan ihan se ja sama käykö nainen salilla vai ei. Melkeinpä parempi jos se ois hyvä skulaamaan pleikkarilla nhl:ää kun kova mavettamaan. Niin tai oikeestaan hyvää kirjallisuutta lukeva nainen on kans kova. Mieluummin mä kirjoista puhun puolison kanssa kun makroista.

Sen verran on vaikuttanut että en kestäisi jonkun fitness intoilijan kanssa elää, ennen olisin ollut autuaan tietämätön :david:

Aikalailla sama, enkä elä fitnesintoilijan kanssa.

Mutta tuskin kestäisin sitä että perus motkotuksen, mitä naiset pitää aina, lisäksi vielä saisi kuulla motkotusta siitä etti juo saunassa kaljan ja grillaa saunan jälkeen makkaran.

Ja ulkoset ihanteet eivät ole muuttuneet. Eikä itsellänikään ole kuvitelmia että minua pidettäisiin jotenkin paremman näköisenä siksi että käyn salilla.

On vaikuttanut oma vaimokin treenaa ja muistaa aina sanoa kun näkee pillikinttuisen lattaperseisen miehen tai naisen, ettei ole tainnut kyykätä.
Vaimo ei kuitenkaan muuten vouhota mistään fitness elämäntavasta.

Ehkä tätä vääristää se, et aloitin jo vaahtosammuttimen kokoisena painilla ja judolla tän elämän, niin.. Treenaus ja kunto ylipäätään ei niin ole se oleellisin, itseäni inhottaa suuresti toimimaton, vetelä kroppa naisella. Yksi tyyppiesimerkki on hoikka/laiha naamasta nätti akka, joka astuu bussista alas - ja jalan osuessa maahan heikot persaukset ja reidet päästää massan notkahtamaan alas. Samaten kun muutaman maidon kauppakassi on liian painava, se on inhottavan näköistä - tulee mielikuva siitä että ko. ihmisen luonne on samaa tasoa.

Sittentaas fläsän yms. kanssa ei ole niin tarkkaa. Kun sen kroppansa kantaa kauniisti, ja osaa ehkä sitä vähän käyttääkin, se on tavallaan kaunista. Kyä silti enempi tai vähempi reenattu naisvartalo on ehdottomasti eniten mieleen, mutta kauneutta on montaa sorttia.

Itsestä ainakin on mukava jos naisella on samoja intresssejä kuin itsellä, kuten salilla käynti. Toisaalta ei pidä asettaa liian tarkkoja rajoja itselle, koska ei voi tietää kuka se "oikea" onkaan.

On valitettavasti vaikuttanut. Enemmän tulee kiinnitettyä huomiota miesten vartalon malliin ja lihaksistoon. Loppupeleissä ei kuitenkaan ulkokuori kauheasti vaikuta, mutta vieraiden kohdalla ensivaikutelma toki.

On vaikuttanut en voisi seurustella naisen kanssa joka ei harrastaisi liikuntaa. Päättänyt että haluan elää liikunnallista elämää niin olisi se mukava yhdessä liikkua ja nauttia elämästä..

Back
Ylös Bottom