Onko oma treenaaminen vaikuttanut mies/naisihanteeseenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ma kylla ehka tahtois miesta jolla on vahemman lihaksikkaat reidet kuin mulla. Siimakadetkaan ei kauheasti innosta, vaikkei niiden mitkaan superisot tarvitse olla. Ennen ei kylla haitannut yhtaan siimuus.

e. Mua ei kylla kauheasti haittaa ettei toinen treenaa, tykkaan itse treenata ja parempi puolisko tykkaa pelata koneella. Mikas siina jos nayttaa siita huolimatta hyvalta.

Epäilen vaan kyseen olevan aikuistumisesta ha terveellisempien elämäntapojen ymmärtämisestä ja siitä, että haluan rinnalle samanmielisen ihmisen kuin itse.

Ei ole, mutta lihavat naiset ei ole mun mieleen. Ulkonäön puolesta ihan tavallinen normaali tai hoikka kroppainen menee. Ei tartte olla mitenkään treenattua. Ei haittaa jos on vähän ylimääräistä ja tukevuutta, mutta lihavuus on kyllä sellainen ettei vaan syty paitsi silloin jos huomaa toisen aktiivisesti tekevän jotakin sen eteen, että hoikistuisi ja huomaa että on asenne ja halu muuttua mukana.

No joo, ennemmin sitä katselee terveen, sporttisen näkösiä poikia. Lihaksikkuus on ihanaa, mutta ei mitenkään vaadittavaa. Semmonen hyvä ryhti, "jämäkkyys" ja näkyvä hyvä olo on kyllä tärkeitä. Lihavuus ei kyllä sytytä.

Todellakin. Joskus muinoin olin itsekkin painoindeksin alapäästä ja katselin pitkiä ja hoikkia miehiä. Salitreenin muokatessa kroppaa on nuo lihaksikkaat miehet alkaneet sytyttää kovin, enkä osaisi kuvitellakkaan enää, että oisin itseä hoikemman miehen kanssa. :D

Kyllä, on vaikuttanut hieman. Luonne edellä mennään edelleen, mutta viehätyn nykyään helpommin lihaksikkaista miehistä. En kuitenkaan pidä tätä pelkästään pinnallisena asiana, vaan haluaisin kumppanilta jotakuinkin terveellisiä elämäntapoja ja samoja kiinnostuksen kohteita, ja terve, lihaksikas kroppa saattaa kertoa moisista.

Vaikka "henkisellä tasolla" onkin enemmän yhteistä salin puolella pyörivien, lihaksista unelmoivien, palkkari-pirjojen kanssa, niin kyllä se sääri-/pyllymiehen katse yhä hamuaa sinne jumppatunnille gasellin askelin loikkivien laihaläski-liisojen suuntaan. Siinä mielessä mieltymykset ovat pysyneet siis samana, ja fitness-buumi sinällään ei ole mullistanut omaa esteettistä maailmaani. Toisaalta välillä sitä huomaa mielessään toivovansa, että josko näiden geenilotossa voittaneiden tikkujalkaisten ja pikkypyllyisten jumalattarien takamuksille tarvittaisiin sittenkin se syväkyykyn tuoma vivahdus lisää pyöreyttä.. ;)

Sen verran on vaikutanut, että nälkäkuurilla hoikistuneet naiset, jotka ei harrasta liikuntaa ollenkaan ja kuvittelevat olevansa kauheessa timmissä kunnossa, ei sytytä ollenkaan. Tosin ei niitä lihaksia saa liikaakaan olla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei treenaaminen ole kyllä mitään vaikuttanut, mutta kun oma ikäluokka alkaa lähestyä nelosella alkavia numeroita, jossa vuodet alkaa tehdä tehtävänsä, niin jonkinmoinen liikunnallisuus on ihan plussaa. Nuoret tytöt käy silmälle treenaamattakin.

en voi sanoa minäkään että olisi vaikutanut mielestäni naisen tärkein ominaisuus on hänen varallisuutensa ei hänen fyysinen kuntonsa eli mielummin sugarmama kuin fintessmama

Urheilulliset, suht lihaksikkaat tytöt terveellä rasvaprosentilla ovat aina sytyttäneet. Eipä siis juurikaan ole muutoksia tapahtunut.

On vaikuttanut. Silloin ennen, kun harrastin pääasiassa aerobista, kelpasi kaikenlaiset mätisäkit. Nykyään enää ei kelpaa. Lihasta pitää edes vähän olla ja (etenkin) pepussa pyöreyttä.

Puistattaa välillä, minkälaisia exiä sitä ihmisellä onkaan ollut. Sitä oikein ihmettelee, miksi on alkanut moisten kanssa suhteilemaan, kun ei naikkosten luonnekaan ole ollut sieltä parhaasta päästä.

On vaikuttanut mutta en kyllä ihmisiä silti ulkonäön perusteella laita mihinkään kategoriaan tai muuten tuomitse.

Pitää varmaan laittaa ilmoitus tuonne deitti palstalle...

On vaikuttanut. Ennen saliuran alkua ei asiaan kiinnittänyt huomiota, mutta nykyään tulee kateltua kroppia tarkemmin, myös miesten :)

Nyt kun on löytänyt ihanan treenaavan naisen, niin on sanottava, että kyllä sitä mielellään kattelee treenattua runkoa mihin on tarttunut lihaakin. Ja muutenkin on mukavaa, kun on sama harrastus. Ruokavaliokin pysyy helpommin siistinä kun kumppanikin jättää turhat pullat kaupan hyllylle... Niin ja kyllä se motivoi mua reenaamaan kovempaa, ettei nainen kasva ohi :wtf:

On vaikuttanut. Silloin ennen, kun harrastin pääasiassa aerobista, kelpasi kaikenlaiset mätisäkit. Nykyään enää ei kelpaa. Lihasta pitää edes vähän olla ja (etenkin) pepussa pyöreyttä.

Puistattaa välillä, minkälaisia exiä sitä ihmisellä onkaan ollut. Sitä oikein ihmettelee, miksi on alkanut moisten kanssa suhteilemaan, kun ei naikkosten luonnekaan ole ollut sieltä parhaasta päästä.
Tämä kommentti kertoo kyllä enemmän sinusta, kuin heistä...

Ei vaikuta suoraan ulkonäköön, vaan enemmän toisen ajatusmaailmaan. Urheilullinen keho kertoo omasta tahdosta pysyä kunnossa ja terveenä. Kertoo sen, että arvostaa itseään.
Yhteiset kiinnostuksen aiheet tulevat plussana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom