Onko oma treenaaminen vaikuttanut mies/naisihanteeseenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On vaikuttanut hyvinkin paljon, ennen olin ihan pihkana laihoihin/hoikkiin tyttöihin. Nykyään oikein hirvittää katsoa miten laihoja tyttöjä jotkut ovat, varsinkin semmoset tikku kädet, välillä käy mielessä, että nuohan katkee itestään.

Ei miuta niinkään haittaa, vaikka tytöllä olisi hieman sitä fläsää päinvastoin, kuhan on urheilusta jollain tasolla kiinnostunut.

Samoin on kyllä kavereitakin tullut kauhisteltua nykyään miten paskoja ryhtejä porukoilla on, ei niinkään ylipainoisia, mutta semmosia "laiha läskejä". Sitten porukka pitää ihan ihme diettejä ei syödä oikeeta ruokaa nimeksikään, mutta kyllä sitä suklaata ja kaljaa voi tissutella maailman ääriin millon tahansa.

Samoin on kyllä kavereitakin tullut kauhisteltua nykyään miten paskoja ryhtejä porukoilla on, ei niinkään ylipainoisia, mutta semmosia "laiha läskejä". Sitten porukka pitää ihan ihme diettejä ei syödä oikeeta ruokaa nimeksikään, mutta kyllä sitä suklaata ja kaljaa voi tissutella maailman ääriin millon tahansa.

Off topic, anteeksi, mutta nämä ihme dieetit on tuttuja kyllä. Yritetään elää jollain pelkällä salaatilla, sitten päivän jälkeen ''palkitaan'' vähän itseään käymällä buffetissa tai vetämällä karkkia, sipsiä jne, kaksin käsin. Tätä toistuu 1on 1 off syklissä ja ihmetellään, kun paino ei putoa... Ja eräs tuttava mainosti olevansa ''vähähiilihydraattisella'' dietillä. Jätti kuulemma pastat ja perunat jne. pois. Söi sitten pelkkiä hedelmiä... Ja myös makaroonilaatikkoa, sekä suklaata päivittäin, kun kysyin, että eikös hän ollutkaan VHH:lla, sain vastaukseksi, että ''Hedelmissä ei ole hiilihydraatteja ja kun syö makaroonilaatikkoa, niin siinä on makaroonia ja lihaa sekaisin, eikä keho tajua siinä olevia hiilihydraatteja.'' Myöskään suklaa ei sisältänyt hiilareita, kun kuulemma ''Suklaa ei ole karkkia, vaan suklaata, joten siinä ei ole hiilihydraatteja''. Ei siinä, mä kyllä menin aika hiljaiseksi, enpä edes yrittänyt valistaa ton jälkeen, tietäen kyseisen tyypin suhtautumisen muiden neuvoihin olevan luokkaa ''joojoo, kyllä mä tiedän kato paremmin kuin sinä, kaiken kaikesta''. :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom