Onko oma treenaaminen vaikuttanut mies/naisihanteeseenne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ole. Haluan edelleen tavallisen (laihan) miehen. Miehet nyt on kuitenkin keskimäärin aika rumia, joten voidaan sitten yhdessä ihailla minua ja MINUN lihaksiani, eikä tarvitse kuunnella treenivinkkejä kotona. ;)

Ei ole. Haluan edelleen tavallisen (laihan) miehen. Miehet nyt on kuitenkin keskimäärin aika rumia, joten voidaan sitten yhdessä ihailla minua ja MINUN lihaksiani, eikä tarvitse kuunnella treenivinkkejä kotona. ;)

Louis CK sanoi sen tosi osuvasti: (4:00 eteenpäin)

Naiset ovat ihania.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomannu että yllättäv nmonet naiset jotka ei vaan syö mitään pitää itteään tosi treenattuina ja hyvännäkösinä

On muuten totta. Muakin yrittänyt monta kertaa iskeä joku laihaläski ja jotenkin puheista huomaa että ajattelevat olevansa kuuminta hottia kropaltaan. Eihän se välttämättä mikään deal breakeri ole, mutta alentaa kyllä pisteitä.

Eihän siinä mitään jos ei lihaksia kiinnosta kasvatella, on muutakin liikuntaa, mutta monet muijat ajattelevat että "olen laiha, ei tarvitse tehdä mitään". Mun mielestä jos naisella ei ole grammaakaan lihasta, niin Cooper-tulos olisi syytä olla jotain 2600-2800. Itsekin vedin sen 3200 m ennen siirtymistä 100% kehoiluun, vaikka en edes ollut mikään täysi tikku. Kyllä on säälittävää kun siimakätiset naiset eivät edes lenkillä käy. Luullaan että ollaan jotenkin erikoisia, tekemättä mitään ja on muka oikeus vaatia urheilullisuutta mieheltä.

Muutenkin kyllä huomannut että liikuntaa harrastamattomat on luonteeltaan semmoisia ärsyttäviä nyhjöttäjiä monesti. "Terve sielu terveessä ruumiissa" ei ole turha sanonta.

On vaikuttanut ehdottomasti... Vaikea kuvitella vakavaa suhdetta ihmisen kanssa joka ei treenais. Sen verran vapaa aikaa kuluu kuntosalilla yms. parissa etten haluais silmien pyörittelyä omista treenimenoistani. Myös ravitsemus- ja juomistottumukset on helpompaa sovittaa yksiin samanhenkisen hepun kanssa. Olen myös huomannut että mitä isompi kaveri sen enemmän kiinnostelee. Vaan eipä noita ole paljoa näkö piirissä

En normaalisti kirjoita tänne alueelle mitään, mutta nyt on pakko käydä kommentoimassa.

Viitaten otsikkoon:

Ei ole. Olen aina tykännyt siitä, että mimmi on sporttinen ja hyväkuntoinen.
..mutta... ennen en sitten ehkä ajatellut myöskään (kuten varmaan ei kukaan muukaan teinipoika) muuta kuin ulkokuorta, mutta nyt sen on oppinut ymmärtämään miten tärkeä se sisin oikeasti on.

Aikonaan myös ajattelin niin, että olispa hienoa saada tyttöystävä joka olisi myös fitness-kisaaja... nykyisin en edes haluaisi, että oma tyttöystäväni olisi kisaaja näissä lajeissa.. Saa jo omasta takaa olla höykytettävänä lajin parissa niin paljon, että muuten koko helvetin elämä pyörisi vain sen puurokulhon, treenien ja ruokavalioiden ympärillä. Hulluks siinä tulisi, jos jatkuvasti jompikumpi olisi kisadieetillä. Toinen kisaa syksyllä, toinen keväällä ja sitä rataa. Varsinaista "yhteistä aikaa" ei jäisi milloinkaan. Toki kaikki arvostus näille kilpailijapariskunnille jotka jaksatte vuodesta toiseen. :)

Olen siitä älyttömän onnellinen, että mulla on semmoinen ihminen vierellä kenen ei tarvihe teeskennellä olevansa jotain muuta kuin mitä on. Kaunis, hyväkuntoinen, sporttinen ja hyvin tavallinen maalta kotoisin oleva nainen. Eli kyllä se naisihanne on pääpiirteittäin säilynyt ihan samana näiden vuosien aikana. Ainoana muutoksena on se, että on alkanut arvostamaan olemusta enemmän.

Viimeksi muokattu:
joku tuossa just kommentoi että näytän viikinkinaiselta (pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät varmaan kans siihen vaikuttaa), vastaisko se vähän DDR naiskuulantyöntäjää ;) porha2 (a) gmail.com

true_love_2014-01-19_22-41-29_middle.jpg

^ no siinähän on tyypillinen gaspibodari fitness-tyttöystävänsä kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei. Edelleen kiinnostun niistä lyhyistä, normivartaloisista/jonkin verran lihasta omaavista, liikunnallisista (lajilla ei väliä) miehistä, jotka ei oo kiinnostuneita minusta :D

Hmm ei. Edelleen esteettisesti viehättää eniten sellaiset kokonaisvaltaisen urheilullisen kropan omistavat miehet. Referenssinä joku futarin kroppa, mutta saa olla vähän skrodempikin jos paketti muuten miellyttää. Liian erottuvat lihakset on mulle jopa turn-off. Samoin paksut niskat :D

Itse monipuolisesti liikkuvana kyllä arvostaisin sitä myös vastapuolelta. Ei toki pakollista, mutta hyvin suotavaa. On toi liikunta kuitenkin yhtä mukavasti välillä sitä omaa aikaa itsensä kanssa ja toisaalta myös sitten hyvää yhteistä tekemistäkin. Riippuen tietty mitä liikuntaa nyt milloinkin harrastaa.

Ei hyvin lihaksikas nainenkaan turn-off olisi itselle, jos muuten synkkaisi hyvin. Sama oikeastaan sitten vähän vähemmän liikunnallisen naisen kanssa, mutta ehkä vähän enemmän turn-offin puolella kuin lihaksikas nainen kuitenkin. Paljon riippuu tietenkin siitä, miten itsevarma ja sinut kroppansa jne. kanssa on. Jos urheilullisten naisten kroppia miettii, niin uimareilla usein on aika jees vartalot. =)

Enemmän itselle kuitenkin vaikuttaa toisessa persoonallisuus. Olen aika hassu, tasapainoinen, tavoitteellinen ja eteenpäin positiivisesti paineleva sälli, niin vieressä en sietäisi downshiftaajia, epätasapainoisia, masentuneita tai liian totisia ihmisiä. Elämästä kuuluu nauttia joka hetkestä ja ottaa vastoinkäymiset kasvattavina kokemuksina. Erilaisuutta pariskunnan osapuolten välillä voi toisaalta olla paljonkin, jos siitä iso osa sitten täydentää pariskuntaa hyväksi ja toimivaksi pariksi. =)

Jollain tavalla kyllä on. Silmä on tottunut positiivisessä mielessä treenatumpaan vartaloon. Paljon asiaan on vaikuttanut sekin, että samalla salilla vähän vakavammin treenavat tytöt ovat erittäin miellyttäviä ja mukavia ihmisiä. En kyllä ole alkanut väheksymään tai hyljeksymään mitään muutakaan naistyyppiä.

Ei ole vaikuttanut. Kun on naamaltaan kuin peikko ja sosiaalisilta taidoilta nolla, niin pitää tyytyä siihen mitä saa, eli ei mihinkään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom