Teen pelkästään käsipainopenkkiä. Ja syynä on olkapäitten vihoittelu. Nyt kun sarjapainot ovat jo yli 40kg/käsi, niin tuo ensimmäinen toisto tuntuu jo aika kriittiseltä ja tuntuu vievän tuhottomasti voimia jos tasapaino hiemankin heittelee. Pari kertaa on käynyt niin, että en ole edes saanut painoja ylös, kun voimat ovat menneet tasapainoiluun. Jos taas saan painot ylös, niin siitä on sitten jo helppo jatkaa 5-8 toistoa. Nämä ongelmat eivät olleet vielä 30-35kg:n painoissa.
Kyselisinkin tässä, että onko olemassa käsipainoille mitään telineitä, joihin painot voisi asettaa samaan tyyliin kuin tangollakin tehdessä? Ois ehkä hieman näppärää...
Voipi olla ettei ole, mutta kysyä kai saa....
Mutta kysymys nro.2
Mites te muut teette käsipainopenkin ensimmäisen toiston? Olen nähnyt semmosia heittämällä ylös tekniikoita, eli ikään kuin pompautetaan ne painot polvilla ylös samalla kun mennään makuuasentoon. Mun silmiin tuo meno näyttää lähinnä hengenvaaralliselta.
Kyselisinkin tässä, että onko olemassa käsipainoille mitään telineitä, joihin painot voisi asettaa samaan tyyliin kuin tangollakin tehdessä? Ois ehkä hieman näppärää...
Voipi olla ettei ole, mutta kysyä kai saa....
Mutta kysymys nro.2
Mites te muut teette käsipainopenkin ensimmäisen toiston? Olen nähnyt semmosia heittämällä ylös tekniikoita, eli ikään kuin pompautetaan ne painot polvilla ylös samalla kun mennään makuuasentoon. Mun silmiin tuo meno näyttää lähinnä hengenvaaralliselta.