Onko muilla vaikeuksia kesätreeneissä?

Treenit kulkivat aivan loistavasti (liiankin hyvin) ja tulin kipeäksi. Tais mennä taas kerran vähän ylikunnon puolelle. Kertokaas joku kokeneempi, että millon sitä oppii oikeasti kuuntelemaan kehoaan ja löysäämään vähän, kun siltä tuntuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hulkki
Kumma juttu, mutta mulla luistaa treenit nyt kun on yli 30 astetta salilla todella hyvin. Setit menee kunnon raivolla läpi ja koko ajan on lähes euforinen korkeasykkeinen olo päällä. Ainoa miinuspuoli on siinä että juon varmaan 5 litraa vettä treenin aikana joten käyn kusella 20 minuutin välein.

Hulkki rakas. Sulla on rasvaprosenttikin alle kuusi, niin järkikin jo sanoo, että sulla ei pitäis kuuma tulla.

Toisin kuin mulla. Onhan mulla yli 40kg enemmän tavaraa kannettavana ja reilusti yli 10cm lyhyemmässä kropassa kuin sulla. Eli ei mikään ihme jos näillä helteillä meinaa kaverista virta loppua..:itku:

Nimimerkki: 2h unta viime yönä, arvaa vituttaako?

Siis treenihän kulkee minulla helevetin mukavasti näillä keleillä, kunhan muistan pitää ne vähän lyhempinä, korkeintaan 45 minuutissa. Mutta tämä jälkihikoilu ei ole todellista. Kylmän suihkun jälkeen kun lapioi ruokaa naamariin, on koko ukko hetkessä läpimärkä, vaikka kaksi tuuletinta puhaltaa ristiin. Käsivarret ja polvet puskevat hikikarpaloa, joka valuu pöydälle ja lattialle. Koko ukko on kostean kelmun peitossa. :david:

4 kertaa viikko = vain n. 5-6 tuntia, onko se jotenkin paljon jonkun mielestä? Jos on niin harrastuksen vaihto on kohdallaan. [/B][/QUOTE]

Kellä perkele noin kauan menee reeneissä:confused: yli tunti per reeni:david:

Vaikeuksia on... tauti jatkuu toista viikkoa:curs:
Yskää ja rohinaa navassa saakka! Hengittäminen vaikeaa ja
rintaan pistää! Plus nukkuminen ei onnistu taudin ja kuumuuden takia... Salille menosta ei tietoakaan. Elämä on kovaa.

Aika monta kertaa on jäänyt treenit väliin kesän aikana. Jotenkin vain laiskottaa. Talvella ei tosin ole mitään ongelmia treenata.

Suositut

Back
Ylös Bottom