Onko muilla vaikeuksia kesätreeneissä?

Kyllä on, alkoholin käyttö repeää aina kesäisin ja salilla tulee käytyä max kerran viikossa :curs:

h.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesällähän sitä motivaatiota vasta on, kun taasen talvella meinaa aina vähän hyytyä. Ei oikein aina tahdo paukut riittää lähteä joskus iltasella 25 asteen pakkaseen munamankeloimaan. Eikä räntäsateellakaan meinaa napata, mutta lähdettävähän sitä on. Nyt kesällä treenin päätteeksi voipi kärrätä itsensä muutaman metrin päähän puistoon köllöttelemään ja aurinkoa ottamaan. Jestas sitä oloa vaikkapa kinttutreenin jälkeen! Toista se on talvella, kun pyörä ei kaikessa jähmeydessään kulje mihinkään ja ripsiinkin kasvaa jääpuikot. Perskeles, kesä on parasta aikaa!

Originally posted by naiskovis
Tuo Pitäjänmäen finnbody on kyllä kuumin sali, missä olen koskaan käynyt. Lämpötila lähenee varmaan 40 astetta. Silloin kun se sali avattiin, siellä ei moneen kuukauteen tullut hanasta kylmää vettä tai itse asiassa vettä ollenkaan.

Siinä keskihuoneessa sen käsipainotelineen päässä on ovi jonka sai ainakin viime kesänä vielä auki ja se auttoi jonkin verran.

Siinä on muuten esimerkki salista jossa säästetään kunnolla, ilmastointikin on varmaan poissa säästösyistä. Säästöt ulotetaan etenkin kaikkeen ylläpitoon. Kerran kun miesten vessan valo ei ollut palanut muutamaan kuukauteen ja huomautin siitä, että siinä on varmaan lamppu palanut, niin vastauksena kerrottiin vaan, että vika on kyllä huomattu.

Radiossa säästetään äänessä - no joitakin keskusteluohjelmia siitä soitettiin toisinaan kovempaa.

Nyt en ole tuolla käynyt vuoteen, onko mikään muuttunut?

Ei helvetti miten paljon selkärangattomia lurjuksia! Ei kesä ole mikään tekosyy olla treenaamatta!
Itse en ymmärrä ollenkaan näitä kesätaukoja pitäviä "treenaajia"!

Ite menen salille vaikka maailmaloppu tulis! ..onhan se tietysti rankkaa vääntää kun lämpöä on 30 astetta mutta vitut siitä!

Joku tuossa sano hyvin, että kesällä mitataan se kuka on lajille omistautut ja kuka ei..

Jos nää kesätaukojätkät asuis vaikka Californiassa niin kynäniskoina istuisitte rannalla jätskitötteröt kourassa ja kattoisitte kun kuumapimpit pelaa rantalentistä.

:david: !!

Eipä reenit ole mihkään muuttunut. 5-6 kertaa salilla viikossa joista 3 reeniä ja loput kerrat aerobista. Välillä tietenkin tulee mentyä viihteelle viikonloppuna jolloin siirtyy 1-2 treenikertaa eteenpäin.

Nyt kesälomalla mukava käydä aamupäivällä salilla kun on vielä vähän viileämpää, ehtii sit vielä rannalle mukavasti :D

Joo kesä ei todellakaan oo mikää tekosyy olla treenaamatta.. mua ainaki rupeis vituttamaan jos joutuisin olla vaikka 4 päivää poissa salilta.. siinähän ajassa kerkee jo lihakset ruveta pienenemään ;)

..Eli samaa tahtia jatketaan ku talvellaki :thumbs:

Ja kesässä on vielä sekin hyvä puoli että jos meen 14-17 aikaan salille niin saa aina olla yksin.

satoi tai pastoi

treenit ovat kulkeneet ja muutenkin kesä sopii tälle herralle muutenkin
myös salin vaihto toi lisäripauksen motivaatioon

:kippis1:

Re: satoi tai pastoi

Yleensä olen aina ajoittanut ylikuntoni toukokuun loppuun jolloin on loppunut salilla ravaaminenkin pariks kuukaudeksi:david:. nyt on varmaan eka kesä kun ei ole mitään taukoa alla paitsi viikon sairasloma kun selästä tulehtu lihas. kolmea vuoroa tehään ja kaks kovaa viikkoa jonka jälkeen kevyt yöviikko.

Mitäs perkelettä!? Kesähän on motivoivinta aikaa vuodesta, kun ei pääse lökäpöksyjen, Tommy-toppatoppatakin, Gansta-wannabe:n pipon yms. taakse piiloon. Kyllä siinä motivaatio nousee, kun kulkee shortseissa kaupungilla ja voi kuvitella yhtälailla pienissä pukeissa kulkevien kissojen ajatukset: "Onpas siinä säälittävän pieni kynäniska, ei tietoakaan erottovuudesta tahi massasta. Lähdenpä tästä kotiin venyttelemään ja antamaan kunnon hoidot lihaksikkaalle miesystävälleni, joka ei onneksi ole laulajan lihaksilla varustettu säälittävä syväkyykkäämätön salibändyilijä. Taidankin soittaa kaksi alusvaatemalliystävääni mukaan."

Salille mars, mars.

Originally posted by paistijauheliha
Ei helvetti miten paljon selkärangattomia lurjuksia! Ei kesä ole mikään tekosyy olla treenaamatta!

Ite menen salille vaikka maailmaloppu tulis! ..onhan se tietysti rankkaa vääntää kun lämpöä on 30 astetta mutta vitut siitä!

Joku tuossa sano hyvin, että kesällä mitataan se kuka on lajille omistautut ja kuka ei..

Jos nää kesätaukojätkät asuis vaikka Californiassa niin kynäniskoina istuisitte rannalla jätskitötteröt kourassa ja kattoisitte kun kuumapimpit pelaa rantalentistä.

asiaa:kippis1:, kesätauokoa pitävät ei treenaa tosissaan...
ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään. Massan/voiman hankinta vaatii pitkää raskasta työtä. Jos alat sluibaileen niin siitä mitään tule! :curs:

Originally posted by paistijauheliha

PRECISELY1!!!yks!11!!
Veit jalat suusta.

Salille säällä kun säällä. Hiki suorastaan pulppuaa, mutta sou nöt, hiki on sweattia. En oo jättäny tänä kesänä yhtään treeniä väliin, kerran siirty treenit päivällä.

Miettikää kesäsluibat, kuinka paljon vituttaa palata salille syksyllä kesän viinatankkauksen jälkeen? Takapakkia on siinä vaiheessa tullu 3kk:ssa puoli vuotta.

Kesäkuun saldo n. 10 kertaa salilla.
Alkoholi onneksi vähemmällä, kännit ehkä kerran
kesäkuussa. "Parilla" toki muutaman kerran lisäksi:D

Originally posted by makew
asiaa:kippis1:, kesätauokoa pitävät ei treenaa tosissaan...
ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään. Massan/voiman hankinta vaatii pitkää raskasta työtä. Jos alat sluibaileen niin siitä mitään tule! :curs:

Vai ei millään hyvällä. Voi apua. Kovin on ehdottomat mielipiteet.

Kun nyt veivaat vielä pari vuotta kesät talvet ympäri vuoden 4krt/vko niin alkaa ääni kellossa muuttumaan. Yksi 2-4 viikon tauko vuodessa on ainakin mulle ihan ehdoton ja sopii hyvin kesälomien aikaan. Salilta pois pysyminen tuon ajan on varmasti vaikeampaa kuin että jatkaisi normaalisti, mutta pakko se on tehdä tai muuten hajoaa raato. Saman mittaisia taukoja tulee kuitenkin talvellakin yleensä 1-2 sairastumisten takia ja eipä tämä homma niihinkään kaadu.

Tauon jälkeen virtaa ja intoa riittää taas ihan eri tavalla ja vuoden mittaan kaikenlaiseen reeniin turtuneet lihat saa yllätettyä ihan puskista.

Eilisen reenin onnistuin jo jättämään väliin ja vielä pari viikkoa olisi tavoitteena pysyä kuivilla. Onneksi tulee reissua ja muuta eteen niin pääsee turvaan ja loppuajaksi täytynee raahautua mökille jemmaan. Vieroitushoitona toimii syksyn suunnitelmien laatiminen. Eilen metsästin 3h täydellistä reenivihkoa.

Tuosta löytyy esimerkiksi sellaisten kynäniska-sluibailijoiden kuin Tomi, hkuja ja sekosammy kokemuksia reenitauoista.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=107&highlight=tauko

Kesätauko ei aina tarkoita 3kk ränniä vaan se voi olla myös harkittu, suunniteltu ja hyödyllinen. Vähän suvaitsevaisuutta tähänkin.

Originally posted by Äijä
Vai ei millään hyvällä. Voi apua. Kovin on ehdottomat mielipiteet.

Kun nyt veivaat vielä pari vuotta kesät talvet ympäri vuoden 4krt/vko niin alkaa ääni kellossa muuttumaan. Yksi 2-4 viikon tauko vuodessa on ainakin mulle ihan ehdoton ja sopii hyvin kesälomien aikaan. Salilta pois pysyminen tuon ajan on varmasti vaikeampaa kuin että jatkaisi normaalisti, mutta pakko se on tehdä tai muuten hajoaa raato. Saman mittaisia taukoja tulee kuitenkin talvellakin yleensä 1-2 sairastumisten takia ja eipä tämä homma niihinkään kaadu.

Tauon jälkeen virtaa ja intoa riittää taas ihan eri tavalla ja vuoden mittaan kaikenlaiseen reeniin turtuneet lihat saa yllätettyä ihan puskista.

Eilisen reenin onnistuin jo jättämään väliin ja vielä pari viikkoa olisi tavoitteena pysyä kuivilla. Onneksi tulee reissua ja muuta eteen niin pääsee turvaan ja loppuajaksi täytynee raahautua mökille jemmaan. Vieroitushoitona toimii syksyn suunnitelmien laatiminen. Eilen metsästin 3h täydellistä reenivihkoa.

Tuosta löytyy esimerkiksi sellaisten kynäniska-sluibailijoiden kuin Tomi, hkuja ja sekosammy kokemuksia reenitauoista.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=107&highlight=tauko

Kesätauko ei aina tarkoita 3kk ränniä vaan se voi olla myös harkittu, suunniteltu ja hyödyllinen. Vähän suvaitsevaisuutta tähänkin.

No mutta MINÄ tarkoitin lähinnä 2 kk taukoa, mikä on jo perseestä.
2-4 viikon tauko tekee välillä hyvää, kyllä sen jokainen tietää:)

Nyt on punttaajat helmi keli käydä salilla. Kyllä irtoaa hiki ja rauta. Itse saan ainakin eläimellisen tsempin. Tänään 1,5h treenissä meni vettä reilut 3 litraa.

Nyt punnitaan tosi punttaajien veri.

Rautaa tankoon ja paita (+housut, kengät ja hikipanta) märäksi!

Ei, pakko vähän keventää, rullaluistelu, pyöräily mukana kuvioissa. Salilla 1-2 kertaa viikossa, kevyttä "kivaa" treeniä.

Kyllä taas syksymmällä ehtii, patterit latautuu....

No joo..
pidän kesäisin aina kevyempää linjaa päällä, siis tuollaiset ca. 1.5kk.
Tämä tarkoittaa vain, että treenaan snadisti rennommin ku muulloin. Saa tuo keho (ja pää) vähäsen lomaa.
Näin olen tehnyt 10 vuotta ja toimii mulle.

Syksyisin ku aloittaa taas ottamaan tosissaan, niin motivaatio on kohdallaan, kehon säryt hieman pienemmät + treenit ja painot kulkee..

Totta kai tällainen keli tuntuu treeneissä, tai siinä että salille pitää vääntäytyä. Mutta se ei todellakaan jätä mun treenejäni väliin, kuten ei talven pakkasetkaan! (ei ole kiva ajaa fillarilla kahta kilometriä kun pakkasta on päälle 30 astetta). Mitä itsellä olen huomannut, niin treenit pidentyy hiukan kesällä, eli sarjojen väliset tauot lienee pidentyy "huomaamattani" jonkin verran - joka ei kyllä minua haittaa, koska treeniaika ei ole liian pitkä vieläkään. Hikipyyhe alkaa tästä lähtien kulkemaan mukana, sillä pari päivää sitten maastanostoa tehdessä huomasin kuinka paljon mies voi hikoilla.. ;)
Kyllä se vain niin on, ettei yksikään tekosyy saa estää salille menoa ja tämä on juuri sellainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom