Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by naiskovis
Tuo Pitäjänmäen finnbody on kyllä kuumin sali, missä olen koskaan käynyt. Lämpötila lähenee varmaan 40 astetta. Silloin kun se sali avattiin, siellä ei moneen kuukauteen tullut hanasta kylmää vettä tai itse asiassa vettä ollenkaan.
Originally posted by paistijauheliha
Ei helvetti miten paljon selkärangattomia lurjuksia! Ei kesä ole mikään tekosyy olla treenaamatta!
Itse en ymmärrä ollenkaan näitä kesätaukoja pitäviä "treenaajia"!
Ite menen salille vaikka maailmaloppu tulis! ..onhan se tietysti rankkaa vääntää kun lämpöä on 30 astetta mutta vitut siitä!
Joku tuossa sano hyvin, että kesällä mitataan se kuka on lajille omistautut ja kuka ei..
Jos nää kesätaukojätkät asuis vaikka Californiassa niin kynäniskoina istuisitte rannalla jätskitötteröt kourassa ja kattoisitte kun kuumapimpit pelaa rantalentistä.
!!
Originally posted by paistijauheliha
Ei helvetti miten paljon selkärangattomia lurjuksia! Ei kesä ole mikään tekosyy olla treenaamatta!
Itse en ymmärrä ollenkaan näitä kesätaukoja pitäviä "treenaajia"!
Ite menen salille vaikka maailmaloppu tulis! ..onhan se tietysti rankkaa vääntää kun lämpöä on 30 astetta mutta vitut siitä!
Joku tuossa sano hyvin, että kesällä mitataan se kuka on lajille omistautut ja kuka ei..
Jos nää kesätaukojätkät asuis vaikka Californiassa niin kynäniskoina istuisitte rannalla jätskitötteröt kourassa ja kattoisitte kun kuumapimpit pelaa rantalentistä.
!!
Originally posted by makew
asiaa:kippis1:, kesätauokoa pitävät ei treenaa tosissaan...
ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään. Massan/voiman hankinta vaatii pitkää raskasta työtä. Jos alat sluibaileen niin siitä mitään tule! :curs:
Originally posted by Äijä
Vai ei millään hyvällä. Voi apua. Kovin on ehdottomat mielipiteet.
Kun nyt veivaat vielä pari vuotta kesät talvet ympäri vuoden 4krt/vko niin alkaa ääni kellossa muuttumaan. Yksi 2-4 viikon tauko vuodessa on ainakin mulle ihan ehdoton ja sopii hyvin kesälomien aikaan. Salilta pois pysyminen tuon ajan on varmasti vaikeampaa kuin että jatkaisi normaalisti, mutta pakko se on tehdä tai muuten hajoaa raato. Saman mittaisia taukoja tulee kuitenkin talvellakin yleensä 1-2 sairastumisten takia ja eipä tämä homma niihinkään kaadu.
Tauon jälkeen virtaa ja intoa riittää taas ihan eri tavalla ja vuoden mittaan kaikenlaiseen reeniin turtuneet lihat saa yllätettyä ihan puskista.
Eilisen reenin onnistuin jo jättämään väliin ja vielä pari viikkoa olisi tavoitteena pysyä kuivilla. Onneksi tulee reissua ja muuta eteen niin pääsee turvaan ja loppuajaksi täytynee raahautua mökille jemmaan. Vieroitushoitona toimii syksyn suunnitelmien laatiminen. Eilen metsästin 3h täydellistä reenivihkoa.
Tuosta löytyy esimerkiksi sellaisten kynäniska-sluibailijoiden kuin Tomi, hkuja ja sekosammy kokemuksia reenitauoista.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=107&highlight=tauko
Kesätauko ei aina tarkoita 3kk ränniä vaan se voi olla myös harkittu, suunniteltu ja hyödyllinen. Vähän suvaitsevaisuutta tähänkin.
Hell yeah! Kohta treenaamaan olkapäät ja möyhentäjät! :curs: :whip: :itku:Originally posted by Kynis
Nyt punnitaan tosi punttaajien veri.