Onko muilla vaikeuksia kesätreeneissä?

Originally posted by paistijauheliha
Ei helvetti miten paljon selkärangattomia lurjuksia! Ei kesä ole mikään tekosyy olla treenaamatta!
Itse en ymmärrä ollenkaan näitä kesätaukoja pitäviä "treenaajia"!

Ite menen salille vaikka maailmaloppu tulis! ..onhan se tietysti rankkaa vääntää kun lämpöä on 30 astetta mutta vitut siitä!

Joku tuossa sano hyvin, että kesällä mitataan se kuka on lajille omistautut ja kuka ei..

Jos nää kesätaukojätkät asuis vaikka Californiassa niin kynäniskoina istuisitte rannalla jätskitötteröt kourassa ja kattoisitte kun kuumapimpit pelaa rantalentistä.

:david: !!

siis saimaannorppa puhuu nyt niin asiallista asiaa, ettei asiallisempaa voi olla.

EN YMMÄRRÄ, oletteko sokerista tehtyjä? Hirveä valitus päällä, kun kolmatta pvää helteet. Vaikka se hiki lentää, se on vain hikeä, ei verta.

4 kertaa viikko = vain n. 5-6 tuntia, onko se jotenkin paljon jonkun mielestä? Jos on niin harrastuksen vaihto on kohdallaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PsychoPred
EN YMMÄRRÄ, oletteko sokerista tehtyjä?

Tänään jalkatreenissä kyllä tuntui siltä. En usko tulevani edes suihkussa niin märäksi kuin tulin tänään ottaessani 3x10 kyykkysarjaa minuutin palautuksilla. :D

Aika hyvin tällainen helle vie kyllä mehut salilla. Sarjakestävyys kärsii, mutta toisaalta pumppi on ihan hirveä. Tuntuu kuin joku olisi käynyt tunkemassa rantapallon reisien sisään ... :eek:

Voi jumaleissön kun vituttaa nää ihmiset jotka valittaa säästä.

Viime talvena kun oli -25 astetta niin jengi oli kokoajan ulisemassa siitä miten on kauhea sää ja että isona muutetaan vittu amerikkaan oli siinä sitten kiva kuunnella vieressä kun itse poljin fillarilla 10 kilsaa kouluun ja siellä ne saatanan pullamössöt valittavat perkele jos olisin humalassa niin varmasti vetäisin turpaan jokaiselle, on niin varma asia prkl. Ja samaa paska-ulinaa tuli joka päivä.

Sitten kesällä joutuu töissä kuuntelemaan kun hemmotellut äitin pikku paskanaama runkkarit sanoo viiden minuutin välein jotain tyyliin "vittu tääl on kuuma" kun käsken olla valittamatta jengi katsoo aivan oudosti. Siis kyllähän muakin vituttaa tämä kuumuus mutta se on sen takia että joutuu katsomaan noita sompansseja jotka kirkuu ulkona aurinkotanssiaan ja ei tää sää oikein sovellu suomaleiselle mutta en kyllä ulise sen takia että AHDISTAA!

SAATANAAA PERKELEEE HELVETTIII AAAAAAAARRRRGHHHHH !!! :evil:

Ite onnistunut käymään 4 krt viikossa salilla ja päälle lenkit. Ottaahan se päähän kun tekee yhensarjan niin hikee tulee kun kraanasta vettä. Kun vaan muistaa pitää pyyhettä mukana johon kuivailee itseään, niin itsellä sekä muilla salilla olijoilla on mukavampaa treenata. Se kyllä laittaa vituttamaan, kun jotku jättää hikivanat penkkiin ym.:curs:

Originally posted by Et^
Se kyllä laittaa vituttamaan, kun jotku jättää hikivanat penkkiin ym.:curs:
Aivan.. viimeks ku menin salille niin oli penkillä kauhea lätäkkö siinä kohdassa missä pidetään päätä.. ja salilla ei näkyny ketään eli syylinnen oli karannut..

no.. ei ollu onneks penkkiä ohjelmassa

Originally posted by timbe
Aivan.. viimeks ku menin salille niin oli penkillä kauhea lätäkkö siinä kohdassa missä pidetään päätä.. ja salilla ei näkyny ketään eli syylinnen oli karannut..

no.. ei ollu onneks penkkiä ohjelmassa

Ai olis herra jättäny penkin tekemättä jos olis ollu tuona päivänä penkkiä?!?

Kyllähän noita lätäköitä aina on, mutta on niin vaikeaa pyyhkästä omalla paidalla?!?

Salilla TREENATAAN -ei itketä.. Onhan niitäkin tapauksia ollu, että on kovassa kyykkysarjassa rusahtanu paskat housuun, mutta sarjaa vaan jatkettu.. ..sarja ohi, käydään vessassa poistamassa paska ja treenit jatkuu.. So not jos on vähän paskaa housussa.. puhumattakaan jos joutuu jonkun toisen hiet pyyhkäsemään paitaansa tms. :lol2:

Originally posted by paistijauheliha
Ai olis herra jättäny penkin tekemättä jos olis ollu tuona päivänä penkkiä?!?

Kyllähän noita lätäköitä aina on, mutta on niin vaikeaa pyyhkästä omalla paidalla?!?

Salilla TREENATAAN -ei itketä.. Onhan niitäkin tapauksia ollu, että on kovassa kyykkysarjassa rusahtanu paskat housuun, mutta sarjaa vaan jatkettu.. ..sarja ohi, käydään vessassa poistamassa paska ja treenit jatkuu.. So not jos on vähän paskaa housussa.. puhumattakaan jos joutuu jonkun toisen hiet pyyhkäsemään paitaansa tms. :lol2:
En tietenkää olisi jättänyt tekemättä JOS olis ollu ohjelmassa, mä en vaan jalkapäivänä tartte penkkiä ollenkaa..

Kyllähän mäkin hikoan salilla varsinkin nyt litratolkulla mutta jos johonkin laitteeseen jää litran lätäkkö niin voi kyllä pyyhkiä sen itse..

Eihän sitä paskaakaan jätetä siihen kyykkytelineen viereen muiden hoidettavaksi vaan se käydään vessassa poistamassa ;)

Ihan normaalisti ollaan kesäkin treenailtu. Kyllähän se vähän on inhottavaa kun on lämmintä 30+, hikeä valuu jatkuvalla syötöllä, kurkku on kun Sahara ja itku meinaa tulla, mutta olo on vielä kettumaiempi jos jättää treenit väliin tietäen, että olisihan sitä kuitenkin pystynyt treenaamaan.

Kyllä mulla ainaki joskus valahtaa pultusta ;)

Vaihda ne helvetin shortsit sellasiin ysärin hirveykseen, eli salihousuihin.. väljät pitkätkalsarit, ja teippaa vielä puntit jeesusteipillä niin pitäis paskan pysyä ainakin lahkeessa.. ;)

Hieman on treenit täälläkin kärsineet. Ei yksinkertaisesti saa itsestään kaikkea irti kun tuntuu että taju lähtee hetkenä minä hyvänsä tämän kuumuuden takia... Onneksi on kuitenkin kotona penkki, levytanko ja käsipainot joten riittää että käy kerran viikossa oikealla salilla tekemässä jalat :) Ei mua mikään saa olemaan täysin treenaamatta, vaikkakaan en ihan HC tasolle yllä tyyliin Paistijauheliha tai Hulkki :thumbs: Toisaalta, kyllä nämä mun pienet natu-lihakset pitemmätkin tauot tuntuu kestävän, ei tipahda korkealta :rolleyes:

Olin tänään salilla päivän kuumimpaan aikaan siinä 3 mais... sai taas yksin olla..

Treeni kulki hyvin ja tuli uudet enkat maastavedon treenipainois!

Aamucardioon (n. klo.11.30 alotin :rolleyes: ) sain tänään kuumuudesta huolimatta uskomattoman meiningin päälle. Tuntui, että olisi taas jaksanut vääntää loputtomiin... Lopetin kuitenkin hiukan reilun tunnin kohdalla, että säästyisi jotain paukkuja vielä varsinaiseen treeniinkin.

Treeni menikin sitten osittain vituiksi. Ei kuumuuden, vaan kiukuttelevan olkapään ja vittuilevien ranteiden takia... :curs:

Näillä keleillä on mukava treenailla, ei tarvitse lämmitellä eikä pelkoa että hiki kuivuisi pintaan :D

Kesällä on muutekin mukavampi treenata

Kesällä on hyvä treenata. Paikat on valmiiksi kuumat, joten lämmittely/venyttely vie vähemmän aikaa. Salilla on kiva hikoilla. Jalkatreenissä on joskus vähän vaikeuksia, tuleekohan sitten hikoiltua liikaa tärkeitä suoloja ja mineraaleja pois, kun tahtoo krampit ja tärinät yllättää toisinaan.

Kyllä mulla ainaki joskus valahtaa pultusta ;)
Aaahahaha, lol. "Pulttu" on Pohojammaan murretta ja kovin moni ei ainakaan täällä Etelä-Suomessa tunnu tietävän tuon sanan merkitystä. Housun vetoketju on Pohojammaaksi "juluppi". :)

H.koht. treeni kulkee just parhaiten kesällä! Kun hiki virtaa jo ennen kuin näkee yhdenkään puntin, niin siinäpä vasta treenin jälkeen hikisenä on illuusio, että olisi jotain rankkaa tehnytkin ;) Mut kyllä sitä tulee treenattuakin hullun lailla, johtuu suurimmaksi osin siitä että talvella ei ollut kunnon treenikaveria kun asuin eri paikkakunnalla. Ja kyllä kun (arki-)viikon treeni näin perjantaina takana, voisi jo maistua :kippis1:

Originally posted by Tomi
Kesähelteet on se aika vuodesta, jolloin katsotaan, että kuka on omistautunut harrastukselleen ja kuka ei. Hiki lentää ja treenipaidat pitää melkein leikata pois treenin jälkeen, mutta sehän se on pelin henki. No pain, no gain. :)
Vakiovastaus...

Itselläni on kesällä tulosongelmia ja vaikea saada kunnon treeniä, joten vähemmälle jää. Kuumuus on minulle ongelma, olen sen verran lämminverinen. Olen jo monta vuotta treenannut niin, että teen tulokset touko- kesäkuussa ja sen jälkeen vedän ihan perustreeniä, olen mieluummin ulkona treenaamassa - syksyn treenit kulkee sitä paremmin.

Suositut

Back
Ylös Bottom