Onko muilla vaikeuksia kesätreeneissä?

Nämä hellepäivät helvetistä

BLARGH pitkät ja tuskaisat hellepäivät senkun jatkuvat...
lämpötila kokoajan about 30 ja huoneessa tuplat :rolleyes:

ei tälläsinä päivinä voi yksinkertasesti treenata mitään.
varmasti kaikilla muillakin kokoajan väsynyt olo näitten helteitten takia. ei saa ittestään lähellekkään kaikkea voimaa irti. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by paistijauheliha
Onhan niitäkin tapauksia ollu, että on kovassa kyykkysarjassa rusahtanu paskat housuun, mutta sarjaa vaan jatkettu
shit happens... kannattaa käydä paskalla ennen treeniä, ei kesken sarjan.

Tänään salille vai kaljalle.....Taidan mennä kaljalle :D

Re: Nämä hellepäivät helvetistä

Originally posted by carboniitti
BLARGH pitkät ja tuskaisat hellepäivät senkun jatkuvat...
lämpötila kokoajan about 30 ja huoneessa tuplat :rolleyes:

ei tälläsinä päivinä voi yksinkertasesti treenata mitään.
varmasti kaikilla muillakin kokoajan väsynyt olo näitten helteitten takia. ei saa ittestään lähellekkään kaikkea voimaa irti. :itku:

Tähän on pakko sanoa se, että tiistaina en menny töihin kun oli niin SAAAAAATANAN kuuma. Tiesin ettei treeni kulkisi enää töiden jälkeen.. joten soitin ja sanoin olevani sairas.

Vaan enpä ollu ja meninkin salille rääkkäämään itteni kuolemankieliin..

TÄMÄ JOS JOKU ON OMISTAUTUMISTA LAJILLE!!!!! :D

Kyllä kulkee..koko päivän kun on duunissa tuskissaan ja hiki valuen oon huomannu,et salille mennessä on jo keskimääräistä parempi vitutus päällä joka taas vaikuttaa pelkästään positiivisesti treeniin..ja sit salin onneton ilmastointi lisää tunnelmaa.
Mukava kun välillä saa pungertaa ihan omassa seurassaan..ei oo ruuhkaa vehkeille.:D

Originally posted by Fitkiss
Mukava kun välillä saa pungertaa ihan omassa seurassaan..ei oo ruuhkaa vehkeille.:D

Mun vehkeille ei tosiaan mitään ruuhkaa ole.

Toisaalta en juuri itsekään pungertele sen kanssa.

Itse asiassa treeni on kulkenut loistavasti. Kehitystä on tapahtunut mieltä ylentävästi kesän aikana ja nyt helteiden aikana on tullut jopa omia ennätyksiä.

Penkissä lähti suht kevyesti 80x15 ja sen jälkeen 90x7 perään. Ja käsipainoilla pystyin tekemään penkkiä 40 kg limpuilla mikä ei todellakaan aikaisemmin onnistunut.

Siirtänen harjoitteluvälineeni saunaan entistä kovempien tulosten toivossa. ;)

Re: Re: Nämä hellepäivät helvetistä

Originally posted by paistijauheliha
Tähän on pakko sanoa se, että tiistaina en menny töihin kun oli niin SAAAAAATANAN kuuma. Tiesin ettei treeni kulkisi enää töiden jälkeen.. joten soitin ja sanoin olevani sairas.

Vaan enpä ollu ja meninkin salille rääkkäämään itteni kuolemankieliin..

TÄMÄ JOS JOKU ON OMISTAUTUMISTA LAJILLE!!!!! :D

Sä oot rankka jätkä :worship: Asenteesta ei taida ainakaan olla pulaa :)

Originally posted by PsychoPred
kesällä voi karjua salilla, huutaa, öristä
jne. ketään ei haittaa kun siel ei oo ketään!

aivan totta, melkeenpä hauskempaa treenata ku talvisin vaikka onki saatanan kuuma. Treeni kulkee, tulokset nousee :) :thumbs:

eihän siinä siis oo mitään järkeä että treenaa 9 kk ja sitte juo tulokset veke.

Mulla ei oo mitää ongelmaa kesätreenissä vaikka vasta alotinkii, ku salilla on hyvä ilmastointi nii mikäs siinä.

Voi vitun vitun vittu!!!

Nyt on pakko myöntää, että paistiksestakin loppui tänään salilla virta aivan täysin!

Salilla oli lämmintä mahtavat +37C!!! Taitaa olla aika yleinen lämpötila pk-seudulla.. ja savossa varmaan vielä kovemmat..

Salikin on sentään ykköskerroksessa..

Jos tällaset ilmat jatkuu, niin musta tuntuu, että jätän reenit kyllä suosiolla väliin.. eihän tollasessa lämpötilassa treenaaminen ole enään edes terveellistä..

Silmissä alko sumenemaan kesken treenin ja pyörtyminenkin oli lähellä. Vettä tankkasin ennen treeniä n. litran ja treenin aikana toisen mokoman, mutta silti meinas lyhty sammua..

Mitenkäs muilla menee?

Mulla pimeni tänään silmissä ja olo oli kuin kauheessa krapulassa. Tuli kylmä hiki otsalle ja oksetti mutta nyt on jo ihan hyvä olo. Vois mennä viimeistelemään reenin.

Ai ongelmia? Näinkin voisi sanoa.. Sattuneesta syystä 2 ja puolen viikon tauko alla, tänään ensimmäinen päivä ja ei oikein kulkenu..

mulla on helteistä riippumatta treeni sujunu loistavasti.. :)

Jalkatreenit keskiviikkona katkeili välillä kun piti yökkäillä....mut helvetti että painot liikku ja perse on tuhannen kipeenä tänään...saa nähdä miten kipee huomenna..siitä saa jotain perverssiä tyydytystä kun on niin kipeet paikat ettei voi oikein edes liikkua...ja saa raahata duuniossa jalkoja perässä-

Lämpö tuntuu saavan lihakset toimimaan paremmin. HUomenna onkin sitten rinta/ojentaja/vatsa pvä..motivaatio vielä korkeammalla kuin normaalisti.lämmöistä huolimatta.

Originally posted by Kipi I
Kesällä on se hyvä puali että salilla on tilaa,kun ei yhtäkään naamaa näy ;)

Valitettavasti meidän salilla käyvät punttaajat eivät ajattele noin. Muutenkin alimitoitettu ja maailman huonoimmalla ilmastoinnilla (joskus pitää avata ovi kylpylään, koska siellä on kuivempi ja raikkaampi ilma) varustettu sali on täynnä hikisiä ukkoja, alkaa treenaaminen jo tuntua treenamiselta. (Nimim. "Väänsin tänään paidastani treenin jälkeen erittäin suuren määrän hikeä")

Kumma juttu, mutta mulla luistaa treenit nyt kun on yli 30 astetta salilla todella hyvin. Setit menee kunnon raivolla läpi ja koko ajan on lähes euforinen korkeasykkeinen olo päällä. Ainoa miinuspuoli on siinä että juon varmaan 5 litraa vettä treenin aikana joten käyn kusella 20 minuutin välein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom