Onko muilla vaikeuksia kesätreeneissä?

Kesällä treenailuni on mennyt aivan poskelleen.Suunnitelmissa oli kaydä salilla normaalisti 4 kertaa viikossa mutta haaveeksi on jäänyt.Ehkä 4 kertaa kuukaudessa on lähempänä totuutta.

Kesällä kovista treeneistä ei vain yksinkertaisesti tule mitään kun ainakin minä hikoan jo pukuhuoneessa vaatteiden vaihdon aikana jo useita litroja ja vettä menee saman verran jo ekan sarjan jälkeen.

Ilmastointi on varmasti useimmilla saleilla vitsi mutta Pitäjänmäen Finbodylla jossa käyn kesällä koska saan kortin Kesäduunipaikan kautta ilmaiseksi se on täysin vieras käsite.

Muutenkin pihalla on kaunis ilma ja silmänruokaa riittämiin niin on vaikeampi motivoida itseään tirisemään Pitäjänmäen saunaan ja kun vielä treeneistä ei tule mitään ja ainut mitä saat on kova vitutus niin ei ole paljon huvittanut käydä.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia motivaatio ongelmia vai olenko vain:david: ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesäkuussa tuli treenattua kerran ja dokattua 16 päivää. Ei näytä heinäkuu yhtään valoisammalta...

Kesähelteet on se aika vuodesta, jolloin katsotaan, että kuka on omistautunut harrastukselleen ja kuka ei. Hiki lentää ja treenipaidat pitää melkein leikata pois treenin jälkeen, mutta sehän se on pelin henki. No pain, no gain. :)

ei maistu ei....

Ei maistu millään treeni...
Normaalisti 3 x viikossa, nyt ehkä 3 kertaa toukokuun jälkeen.
suoraan sanoen vituttaa kun on kuuma,enemmän tekemistä kun
talvella ja mökille tulee lähdettyä helpommin kuin salille....:rolleyes:

Mutta, katsotaan sitten syyskuussa taas....
jos vaikka olisi enemmän motivaatiota taas syksellä kun on
pitänyt kesän lomaa....täällä ainakin salilla ei ole muuta ilmastointia kuin aukinainen ikkuna... :curs:

Tuo Pitäjänmäen finnbody on kyllä kuumin sali, missä olen koskaan käynyt. Lämpötila lähenee varmaan 40 astetta. Silloin kun se sali avattiin, siellä ei moneen kuukauteen tullut hanasta kylmää vettä tai itse asiassa vettä ollenkaan.

Mutta asiaan: kesätreeni kulkee hyvin, vaikka pelkäsin pahinta kun oli välillä niin kuumia päiviä. On tullut tehtyä ennätyksiäkin tässä kesällä. Vettä tosin menee treenatessa aika paljon ja koko ajan saa pyyhkiä hikeä.

Mun tulee kyllä treenattua, mutta sarjoja ei tule tehtyä ihan niin paljon kuin talvella. Keskittyminen on myös hiukan heikompaa... Yletön hikoaminen häiritsee ja vettä saa lipittää... (vaikka sitä lipitän kyllä normaalistikin aika tavalla treenin aikana..)

Mitähän Tami sanois tähän: "95% keskittyminen tarkoittaa 50% tulosta..."

Päteeköhän tähän lajiin, ei ehkä silti välttämättä... Vaikkei varmasti 100% tehoja saakaan irti... :confused:

Kesäkuu...

...meni perseelleen, about 4 kertaa koko kuukauden aikana, mutta nyt on taas kipinä päällä ja meidän salilla myöskin on onneksi ilmastointipuolikin kunnossa, joten lomien alkuun asti täysillä...:thumbs:

joo kyllä se miestä kysyy nyt punttia nostaa tuolla,ainakin toi myllypuron liikuntamylly on oikee pätsi,treeni kärsii ja tulokset tippuu.Parempi ottaa suosiolla vähän iisimmin nyt kesällä ja lähinnä yrittää ylläpitää tuloksia,muutenkin kesälomat ja muut riennot vetää salikierron perseelleen kesällä.

Mulla kulkee kesällä treeni paljo paremmin kuin talvella. En tiedä mistä johtuu. Hikoilen kuin pieni sika, mutta niinhän sitä pitääkin.
Salilla käyn 4x viikossa ja aikaa siellä menee 1h-1 ½h
Kyllä sitä kerkeää katsella "maisemia" treeninkin jälkeen.
Joskus kyllä väsyttää ja ajattelee, että vittu tänään jaksa lähtä mihinkään, mutta se unohtuu kun sinne salille pääsee.
Ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja menee sinne salille :whip: . Ja kaikilla on hauskaa!

Originally posted by Tomi
Kesähelteet on se aika vuodesta, jolloin katsotaan, että kuka on omistautunut harrastukselleen ja kuka ei. Hiki lentää ja treenipaidat pitää melkein leikata pois treenin jälkeen, mutta sehän se on pelin henki. No pain, no gain. :)

Tomin kanssa samoilla linjoilla!Ihan sama onko 25 astetta lämmintä vai pakkasta, niin reenaamassa käyn silti...Kesässä on se hyvä puoli että salilla mahtuu ainakin reenaamaan, tosin haittapuolena voi olla se ettei varmistajia meinaa löytyä...:(

Ei sitä pentunakaan tullut valitettua että oli liian kylmä kun piti lätkää pelata ulkona, ei voinut venata kesään että tulis lämpimämpi...:lol2:

No älä saatana! Pari viikkoo sitten tulin salille vetää jalkatreenii gollece paidassa ja housuissa. Jumalauta kyykky session jälkeen en olis ihmetelly vaikka olisin pyörtyny. Vittu että oli selkä märkänä:itku:

Normaalisti kesäisin ollu helvetin vaikeeta treenata, nyt olisi mielenkiintoa, mutta kun on niin vitun väsynyt ettei pysty tehdä juuri mitään, joka yö tulee nukuttua melkeen 12 tuntia ja se aika kun on hereillä niin jalatkin on maitohapoilla kun on seisaaltaan 10 minuuttia...Ei koskaan ole aikaisemmin ollu tämmöistä oloa näin pitkään.

Oikein!!! Täysin samaa mieltä. Mä en tajuu sitä, että minkä takia jotkut todistelee itselleen ihme tekosyillä, miksi ei kesällä pitäisi reenata samalla tavalla kuin muina vuodenaikoina :confused: Vaikka onhan siinä syksyllä aikamoinen fiilis mennä reenaamaan kun paskaa sataa poikittain :whip:

Ihan normaaliin tapaan minä olen kesällä käynyt kuin talvestakin. Hikeä tosiaan pukkaa ensimmäisen litran jo matkalla pukkarista salin puolelle, mutta kun muistaa juoda niin ei hätää. :whip:

Ja kuten tomi sanoi, treenipaidan, etenkin college paidan alla olevan t-paidan, repiminen pois päältä on kyllä sellaista säätöä, että varmaan sivusta katsojilla on tosi hauskaa katsella ähellystäni. :D

Kyllähän tuon kesän on salilla huomannut, nykyisin siellä ei näy paljon muita kuin perinteiset HC-ukot. Prkl kun on vielä patterit ihan täysillä lämpötilasta riippumatta ja vieressä kyltti: "Älä säädä pattereiden termostaatteja" :curs:

Originally posted by Kimi
Normaalisti kesäisin ollu helvetin vaikeeta treenata, nyt olisi mielenkiintoa, mutta kun on niin vitun väsynyt ettei pysty tehdä juuri mitään, joka yö tulee nukuttua melkeen 12 tuntia ja se aika kun on hereillä niin jalatkin on maitohapoilla kun on seisaaltaan 10 minuuttia...Ei koskaan ole aikaisemmin ollu tämmöistä oloa näin pitkään.

Kannattaiskohan yrittää nukkua vähän vähemmän niin ei varmasti väsyttäs noin paljoa?
Ittellä menee ainakin päivä ihan pilalle jos tulee nukuttua noin paljon, eikä todellakaan edes jaksa ajatella reenaamista...ja on todellakin helvetin voimaton olo...:(

Onko muilla ollut vastaavanlaisia motivaatio ongelmia vai olenko vain:david: ? [/B][/QUOTE]

Et taida olla yksin... saleilla on ollut aika hiljaista kesäisin. Ja vielä ihmetellään miksi ei kehitytä:curs:
Kesähän on parasta kasvuaikaa luonnossakin. Eikä tarvitse turhaan lämmitellä, suoraan vaan rautaan kiinni:thumbs:
Vettä vaan reilusti ennen salille menoa!:kippis1:

Mulla ei ainakaan mitään ongelmaa oo, reeni kulkee niin pirun hyvin. Kun salilla ei tota ilmastointia oo nii sitä ilman on sitte pärjättävä, mennään ulos ottaa lukua jos tuntuu että happi loppuu. Ja kesällä on tosiaan se hyvä puoli et paikat pysyy lämpimänä nii ei tuu noita vammojakaan niin helposti.

mulla on ainaskii ongelmia treenauksen kanssa. normaalisti käyn 4/vko, kesällä 2/vko. kuumalla ilmalla treeni on aika nihkeää, sasrjat lyhyitä ja tulokset heikkoja - ja kun siihen lisätään fyysinen kesäduuni, voidaan tavoitteeksi kesälle laittaa että tulokset ja paino eivät tippuisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom