Marjakarhu
Banned
Mulla alkoi alaselkää särkeä tota viimestä toistoa katsoessa. True story.
Mulla ei ole koskaan särkenyt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla alkoi alaselkää särkeä tota viimestä toistoa katsoessa. True story.
Taidat olla näitä teoriamiehiä?Jep. Ja mitä vitun merkitystä monta vuotta olet vetänyt tolleen jos se on silti päin persettä?
"Vittuun tuo kuoletus"- on paras tapa kertoa toisin sanoen että ei ymmärrä ihmiskehon mekaniikkaa. Koska jos ymmärtää niin ei halua vetää maasta ilman kuoletusta.
Mutta ei sekään kivaa ole että kengännauhoja sitoessa joutuu nousemaan varovasti ylös.
Olen vetänyt maasta tällä tyylillä 32 vuotta....vittuun tuo kuolletus..en ole voimanostaja!
kuolestus ei meinaa mitään ootko voimanostoja tai et. kuoletuksella saat uudet paineet kropaan aina ja nosto tyyli pysyy aina puhtaana eikä tollasta mitäs tuos videos tulee esiin plus mitä fuhre laito jo.
mitä ite teen niin jos toistoja pistä saada esim 6 niin teen 6 ykköstä kuin 6 putkeen painettua toistoo
ps: vyö remmit pois ;)
kuolestus ei meinaa mitään ootko voimanostoja tai et. kuoletuksella saat uudet paineet kropaan aina ja nosto tyyli pysyy aina puhtaana eikä tollasta mitäs tuos videos tulee esiin plus mitä fuhre laito jo.
mitä ite teen niin jos toistoja pistä saada esim 6 niin teen 6 ykköstä kuin 6 putkeen painettua toistoo
ps: vyö remmit pois ;)
Nyt sitten voi taas esittää kysyksen että millä järjellä ihmiset suosittelee jättämään remmit ja vyön pois..
Pakkiksen teinit yrittää päteä....
Fuhrer ei ole ihan teini kuitenkaan :D
Taidat olla näitä teoriamiehiä?
onko se ok?
fuhre teksistä lainaten :Sinä taas et ymmärrä, siks oot vetäny maasta tolla tyylillä 32 vuotta, ja joudut käyttämään remmejä jo tuolla painolla ja heikennät voimantuotto- ja lihaskasvupotentiaalia.
oma veto tulos pyörii 280 ja pukeilta polven alta säären kohdalta 370 ei vyöt ei remmejä