Onko mavesta mitään hyötyä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuohon suuntaan.. ;) Ja juu, muutaman miehen/naisen etin ja teen niille ohjelmat, katon liikkuvuudet ja opetan tekniikat yms.
Kiinnostaisko? :D

Mua ainakin kiinnostaa, on hieman ongelmia liikkuvuuden kanssa, sekä toinen jalkani on toista huomattavasti pidempi, mikä asettaa erilaisia haasteita nostoihin ja treeniin muutenkin. Eli jos haastetta kaipaat "projektiisi" niin I'm your man :-D

Mä oon aina tienny että Fuhrer on äijä.
Mutta en mä taas tajuu tätäkään threadia: "Onko mavesta mitään hyötyä?"
Ollaanko tässä tultu alkuperäisen kysymyksen suhteen mihinkään lopputulokseen? Mä oon ainakin aina olettanut, että mavesta on hyötyä ja se on yksi tehokkaimista liikkeistä. Tuskin esim. yli 250 vetävät koskaan mitään kynäniskoja tai voimiltaa heikkoja ovat. Ja miten tuollaisiin rautoihin sitten pääsee, no varmaan treenaamalla sitä mavea.

Kysyn ympäripyöreän kysymyksen ja varmaan saan sellaisen vastauksen myös takaisinkin, mutta koitetaan:
Jos tavoite on vaikka 200---250kg vetokunto niin onko yleisesti ottaen todettu tehokkaimmaksi tavaksi reenata mavea apuliike painotteisesti heikkouksia vahvistaen vai nimenomaan vaan mavea vääntämällä?

50kg on aika iso voimanlisäys, mahdotonta vastata kysymyksees noilla tiedoila. Yleisesti ottaen sun pitää keskittyä vetoon ja sen heikkouksiin ja karsia kaiken muun voluumia.

Marjakarhu, saisko tänne muuten jalkakuvan sulta vielä?
Oli niin vakuuttava sun prässivideo että olis kiva nähdä miten hyvin se on toiminu? Verkkarit ei ainakaan pullota mistään muualta ku lumpion kohalta.

Se riippuu aivan muusta ohjelmasta myös. Itellä on hyvin toiminu kyykyn jälkeen tehty nopeusvoima kuminauhoilla. Esim niin että alhaalla keventää joitain kymmeniä kiloja, ja sillä sit 5-6x1 tai vastaava. Tällä hetkellä vedon nopeusvoima on raakana, ja hieman suuremmalla voluumilla, ja ykkösten jälkeen 1-2 kolmosta kevyemmällä vielä.
Tottakai kumeilla voi ottaa maksimeitakin.

Mä oon aina tienny että Fuhrer on äijä.
Mutta en mä taas tajuu tätäkään threadia: "Onko mavesta mitään hyötyä?"
Ollaanko tässä tultu alkuperäisen kysymyksen suhteen mihinkään lopputulokseen? Mä oon ainakin aina olettanut, että mavesta on hyötyä ja se on yksi tehokkaimista liikkeistä. Tuskin esim. yli 250 vetävät koskaan mitään kynäniskoja tai voimiltaa heikkoja ovat. Ja miten tuollaisiin rautoihin sitten pääsee, no varmaan treenaamalla sitä mavea.

No yli 250 vetävää tuskin koskaan heikoksi sanotaan, eikä varmaan kynäniskaksikaan. Paitsi jos on niinku Marko Varalahti aikoinaan eikä voima näy missään. Mutta on silti eri asia reenata 100% ulkonäkösyistä ja tavoitella kehonrakentajan lookkia, kuin runnuttaa että olis "iso ja vahva". Toisen mielestä Bolttonin Antti on maalimanluokan lihaskingi, toisen mielestä isomahanen malminnostaja. Yhtään tuloksia väheksymättä, mutta vartaloa en ikinä ottaisi. Minä haluan olla kaunis.

Nyt on pakko sanoa että yleisistä erimielisyyksistä huolimatta olen geishan kanssa samaa mieltä.
Huolimatta tavotteista, niin silti tekniikan heikkouksia ei kuitenkaan pitäisi selitellä sillä.
Yleensä jos iso mies on heikko niin se kertoo vaan treenityylistä. Jos treenaa myrkyillä 15v yli 10 sarjoja niin on turha odottaa edes mitään maailmanluokan voimatasoa lihasmassasta huolimatta.

Itseasiassa kehonrakentajan "lookin" hakeminen voimanostotreenillä on ehkä paras tapa treenata. En tarkoita mitään eristäviä liikkeitä yms, vaan sitä että pidetään rasva% matalana vaikka maksimivoima on päätavoite. Sillon pysyy sydänkin+ muut sisuskalut paremmassa kunnossa ja ruokavaliokin parempana. Oli treenityyli mikä tahansa niin terveysaspektia ei pidä unohtaa.
Voimatreeni on vanhuusikääkin ajatellen hyvä vaihtoehto.

Missähän Marjakarhu ja sleep-o on?? Eka vittuillaan ku ei tullu kuvia ja sit ku tuli niin ei kuulu mitään vastausta.

No ite nyt huutelin niiden selkäfileiden perään ja kyse oli siitä että saako mavella isot latsit vai onko joku muu selkäliike parempi siihen. ja Karhun kanssa sä olet vääntänyt tuosta tekniikasta :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sleep-O, tiedän ;) provosin sua vähän kiusallakin :)
Missään vaiheessa ei mun käsittääkseni ollu kyse siitä että saako vedolla isot latsit?
Anyhow, no hard feelings

Sleep-O, tiedän ;) provosin sua vähän kiusallakin :)
Missään vaiheessa ei mun käsittääkseni ollu kyse siitä että saako vedolla isot latsit?
Anyhow, no hard feelings

No siitä minä väänsin ja eikö alkuperäinen kysymyskin ollut vähän siihen suuntaan? On selässä toki muitakin lihaksia ku latsit :D mutta ne nyt näyttelee suurta osaa.

:dance:
50kg on aika iso voimanlisäys, mahdotonta vastata kysymyksees noilla tiedoila. Yleisesti ottaen sun pitää keskittyä vetoon ja sen heikkouksiin ja karsia kaiken muun voluumia.

Marjakarhu, saisko tänne muuten jalkakuvan sulta vielä?
Oli niin vakuuttava sun prässivideo että olis kiva nähdä miten hyvin se on toiminu? Verkkarit ei ainakaan pullota mistään muualta ku lumpion kohalta.

Taidan jättää väliin tän pakkiksen ja keskittyä omaan foorumiini.

Käsittääkseni kyse oli selän koosta, ja pelkkien latsien kattominen on putkinäköstä.. Varsinkin ku latsit on sisäkiertäjä.

No jos on isot latsit ja epäkkäät niin kyllä se selkä vain näyttää hyvältä. Toki ne selän putket olis olla hyvässä kunnossa niin näyttää vielä paksulta.

:dance:

Taidan jättää väliin tän pakkiksen ja keskittyä omaan foorumiini.

Siitä vaan, säästyypähän jonkun nuoren selkä ku ei ota mallia.
Ihme jätkä, sä kyllä voit omasta mielestäs vittuilla kaikille miten haluut mut sit ku vittuillaan takas ni alkaa tyynynpureminen.

Et edes kommentoinu mun kuvia vaikka niitä itse pyysit?

Ja mitä vikaa on pyytää jalkakuvaa? Kyl niitten pitäis olla tasolla selän kanssa.

No jos on isot latsit ja epäkkäät niin kyllä se selkä vain näyttää hyvältä

Bingo! Ja epäkkääthän eivät ole pelkästään siellä kaulan korkeudella.

E: Ja marjakarhu, vaikka meistä ei koskaan kalakavereita tule niin sulle silti suuri hatunnosto kondiksesta, on hienoa nähdä vanhempi mies noilla rasvoilla, pitäis monen nuoremman ja vanhemman ottaa mallia. :thumbs:

E: Ja marjakarhu, vaikka meistä ei koskaan kalakavereita tule niin sulle silti suuri hatunnosto kondiksesta, on hienoa nähdä vanhempi mies noilla rasvoilla, pitäis monen nuoremman ja vanhemman ottaa mallia. :thumbs:
Niimpä! Hyvä Fuhrer odotinkin jo millon lopetat tuon pelleilyn:D Kovia sällejä molemmat oispa meidänkin salilla moisia.

Onpas mavesta sittenkin hyötyä. Yläselkään on tullut vähän lisää tavaraa, mutta tulokset ovat harmillisesti jumittuneet. Pari viikkoa sitten meni 200kgx3, viime veto treenissä enää 200kgx2 ja tosi rumalla tekniikalla. Outoa että eka toisto nousi aika helposti ja nopeasti, mutta sitten voimat ikään kuin loppuivat kesken, ja toka veto oli kauheaa hivutusta. Kyykyn ja maven tekeminen samassa treenissä on muuten hauskempaa, kuin niiden treenaaminen erkiseen. Kyykky jotenkin lämmittää paikat tosi hyvin vetoa varten, siis jos sitä ei tee millään makswimi painoilla.

Zone-sarja -42%
Aiemmilla sivuilla fuhrer neuvo pitämään leuan rinnassa kiinni. Itse pidän katseen kohti kattoa tai eteenpäin. Onko leuan pitäminen rinnassa/katse alhaalla alaselälle parempi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom