Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon suuntaan.. ;) Ja juu, muutaman miehen/naisen etin ja teen niille ohjelmat, katon liikkuvuudet ja opetan tekniikat yms.
Kiinnostaisko? :D
Mä oon aina tienny että Fuhrer on äijä.
Mutta en mä taas tajuu tätäkään threadia: "Onko mavesta mitään hyötyä?"
Ollaanko tässä tultu alkuperäisen kysymyksen suhteen mihinkään lopputulokseen? Mä oon ainakin aina olettanut, että mavesta on hyötyä ja se on yksi tehokkaimista liikkeistä. Tuskin esim. yli 250 vetävät koskaan mitään kynäniskoja tai voimiltaa heikkoja ovat. Ja miten tuollaisiin rautoihin sitten pääsee, no varmaan treenaamalla sitä mavea.
Missähän Marjakarhu ja sleep-o on?? Eka vittuillaan ku ei tullu kuvia ja sit ku tuli niin ei kuulu mitään vastausta.
Sleep-O, tiedän ;) provosin sua vähän kiusallakin
Missään vaiheessa ei mun käsittääkseni ollu kyse siitä että saako vedolla isot latsit?
Anyhow, no hard feelings
50kg on aika iso voimanlisäys, mahdotonta vastata kysymyksees noilla tiedoila. Yleisesti ottaen sun pitää keskittyä vetoon ja sen heikkouksiin ja karsia kaiken muun voluumia.
Marjakarhu, saisko tänne muuten jalkakuvan sulta vielä?
Oli niin vakuuttava sun prässivideo että olis kiva nähdä miten hyvin se on toiminu? Verkkarit ei ainakaan pullota mistään muualta ku lumpion kohalta.
Käsittääkseni kyse oli selän koosta, ja pelkkien latsien kattominen on putkinäköstä.. Varsinkin ku latsit on sisäkiertäjä.
:dance:
Taidan jättää väliin tän pakkiksen ja keskittyä omaan foorumiini.
No jos on isot latsit ja epäkkäät niin kyllä se selkä vain näyttää hyvältä
Niimpä! Hyvä Fuhrer odotinkin jo millon lopetat tuon pelleilyn:D Kovia sällejä molemmat oispa meidänkin salilla moisia.E: Ja marjakarhu, vaikka meistä ei koskaan kalakavereita tule niin sulle silti suuri hatunnosto kondiksesta, on hienoa nähdä vanhempi mies noilla rasvoilla, pitäis monen nuoremman ja vanhemman ottaa mallia. :thumbs: