Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tuli testattua sitä päärynä kinuski(?) hilloa tortuissa ja olihan se makea mutta tykkäsin kyllä. Silti siinä mietti et tä vois sopia johonkin muuhun leivontaan paremmin, esim rahkapitkoon!

Tuli testattua sitä päärynä kinuski(?) hilloa tortuissa ja olihan se makea mutta tykkäsin kyllä. Silti siinä mietti et tä vois sopia johonkin muuhun leivontaan paremmin, esim rahkapitkoon!
Siis joo se oli kyllä hyvää ja samaa mieltä sun kanssa. Ehkä suolakinuski toimisi ilman päärynää paremmin joulutortuissa.

kaikki NAISimiset voisivat kyllä nyt sitten muistaa, että on vuoden -24 viimeinen perjantai

jos ymmärrätte mitä tarkoitan

kaikki NAISimiset voisivat kyllä nyt sitten muistaa, että on vuoden -24 viimeinen perjantai

jos ymmärrätte mitä tarkoitan
Tähän malliin?

1000004949.gif

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jumankukkelis kun alkoi tekemään mieli haisulibroileripullia. Pitääkö tässä taas olla toteuttaja.

Onkos tämä nyt oikea aika enää ryhdistäytyä tälle vuotta.. nimim. on taas semmonen olo, ettei tiedä miten päin olis..

potentiaaliset viinat vaan rajoittuu joko kreikkalaisiin perinnejuomiin tai bombay-colaan ja mikään noista ei oikein houkuttelis..

no mutta tänäänhän on kaikki kaupat ja ravintolat auki, viinaa löytyy kyllä valinnanvaraksi asti

entä NAISia?

Minä ainakin menen ehtoolla tilannetta tunnustelemaan, ydinkeskustaan

Oon vähän rakastunut sekä The Midnightiin että Emma Stoneen <3

En oikein osaa edes kuvailla, mikä näiden musassa tarkalleen iskee, ehkä joku sellainen menneisyyden kaipuu, mutta nää on parhautta.

Onkos tämä nyt oikea aika enää ryhdistäytyä tälle vuotta.. nimim. on taas semmonen olo, ettei tiedä miten päin olis..

potentiaaliset viinat vaan rajoittuu joko kreikkalaisiin perinnejuomiin tai bombay-colaan ja mikään noista ei oikein houkuttelis..

Ei enää kannata. Ja vuodenvaihteessa on uusivuosi. Jota seuraa loppiainen, jossa on syytä korjailla. Ja on vielä pimeetä niin syytä siirtää kesemmälle ryhdistäytyminen. Paitsi sitten on kesä youknow.

join myös tiistaina 24. pvä muutaman lasin punaviintä noin 10v tauon jälkn. (koska: sain semmoisen parinkympin plon. yhteistyössä toimivalta taholta joululahjaksi)

en etelleenkään pitänyt mausta, lisäksi humalluttava vaikutus verrattuna keskikaljaan, mihin olen ruumiini kalibroinut, oli liian voimakas: en tykännyt

valkoviini etelleen maistamatta, Minun elmän aikana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom