En ole pumppitreeniä tehnyt oikeastaan kuin 2-3 krt vuodessa. Tosin tähtäänkin vain pelkkään voimaan. Jalat on kasvanu helvetisti kuluneen vuoden aikana. Prässiä tein yhden kuukauden verran kun polvet kipeytyi jatkuvasta kyykkäämisestä. Viimeksi vihreillä kumeilla syvää kyykkyä (~15cm merkkiä syvemmälle) 3x230kg eihän se nyt voimanostajalle tietysti ole paskaakaan mutta yllättävän paljon on aloitteleviakin bodareita jotka kyykkää vajaatakin 140 kilolla ja on vielä paljon hirveämmät koivet. Palautumispuolesta en ymmärrä paskan vertaa, koska en ensinkään tajua miten jengi palautuu pakkotoistoista, tiputussarjoista sun muusta. Mulla ne ei toimi yhtään, olen piipussa heti joten olen skipannut noita mahdollisimman paljon tai teen ne vähintäänkin kevyesti (liki pelleily tyyliin).
En tiedä onko se ylikuntoa, ylirasitusta vai mitä mutta jos kyykkään tiputuksia viikolla 1 niin viikolla 2 olen heikompi salilla kuin viikolla 1.. Mun mielestä suunta on ihan perseestä silloin, normaalisti olen viikosta toiseen vahvempi vaikka vaihtelenkin tankoa (camber, sqb,paksutanko, tavallinen tanko, kumit, ketjut) jatkuvasti.
Joku päivä kun innostun tekemään taas kymppejä niin vois tulla VÄHÄN kehitystä lihasmassassakin.
En tiedä onko se ylikuntoa, ylirasitusta vai mitä mutta jos kyykkään tiputuksia viikolla 1 niin viikolla 2 olen heikompi salilla kuin viikolla 1.. Mun mielestä suunta on ihan perseestä silloin, normaalisti olen viikosta toiseen vahvempi vaikka vaihtelenkin tankoa (camber, sqb,paksutanko, tavallinen tanko, kumit, ketjut) jatkuvasti.
Joku päivä kun innostun tekemään taas kymppejä niin vois tulla VÄHÄN kehitystä lihasmassassakin.