onko hyvin?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
koulun testis pitää omasta painosta 20% pois ja se niin monta kertaa penkistä ku saa,eli ite painan 70kg eli mun pitää vetää 55kg ja saan sen 12 kertaa onko hyvin vai huonosti?:eek:

riippuu meiä nörttikoulus minä ja salikaveri napattii viime vuon joku 90kg molemmat. Ja meiä jälkee kukaa muu ei saanu tota 55 ees yhtä kertaa:hyper: joten kyllä se 12 toistoa hyvin on!

koulun testis pitää omasta painosta 20% pois ja se niin monta kertaa penkistä ku saa,eli ite painan 70kg eli mun pitää vetää 55kg ja saan sen 12 kertaa onko hyvin vai huonosti?:eek:

no se nyt riippuu ihan... Jos ihan sohvaperuna oot etkä käy esim salilla koskaan, ni silloin oli hyvä, mut jos käyt salilla tjsm niin aika perustulos

Riippuu kuinka tehokkaasti olet aiemmin treenannut. Saman painoisia hippiäisiä ollaan molemmat, mutta vedän penasta huomattavasti paremmin. Tosin melko huonosti minäkin, eli ei siitä sen enempää. ;)

Kyllä tuo ihan hyvä tulos on, olit sitten harrastanut salihommia tai et. Jos muistelen omia tuloksiani yläasteelta, jolloin en kyllä vielä harrastanut salihommia, niin olisi varmaan jäänyt tuo 55kg nostamatta. En tiedä sitten millaisia superihmisiä nykyiset noin 15-vuotiaat ovat, mutta kyllä nuo "huonosti" ilmaisut voisi jättää vaikka kirjoittamatta. Ihan turhaa oman egon pönkittämistä ja toisten mollaamista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Sen voin sanoa että kukaan 15 vuotias ei ilman treeniä nosta edes 50kg:ta. Paitsi jos se on 50% omasta painosta.

Mistä tuon voit tietää? Kyllä uskon että ilman salitreeniä voi 15 vuotias nostaa 50kg, vaikka ei sataa kiloa painaisi. Tietysti jos tarkoitat "ilman treeniä" sitä että ei tee muuta kuin istu sohvalla niin sitten ehkä.

Mistä tuon voit tietää? Kyllä uskon että ilman salitreeniä voi 15 vuotias nostaa 50kg, vaikka ei sataa kiloa painaisi. Tietysti jos tarkoitat "ilman treeniä" sitä että ei tee muuta kuin istu sohvalla niin sitten ehkä.

Nykysin nuoret vaan pelaa, niemen omaan tuon ikäiset.
Tuo ilman treeniä meinaa sitä että ei käy salilla. Ei meidän luokan 17-vuotiastakaan kukaan saa 50kg joka ei ole siihen treenannut...

itse alotin 15 vuotiaana kotona tekemällä penkkiä ja tuli 50 kilolla 10 toistoa ekoilla kerroilla.

woua. ootko kisoissa käyny?

...vitsivitsi:). tredin aloittajan postiin vastaan että eiköhän toi ihan ok tulos oo. varmasti tulos on enemmän mitä monilla muilla ikätoveillasi:thumbs:

Kova tulos on jo nostaa 50 kiloa ekalla salikerralla, ite sain jopa treenata tuohon painoon. No ei multa kyllä sillon voimaa eikä lihasta löytynytkään:)

Vähän offtopic, mutta sillon kun minä olin yläasteella ni moniki sen 50kg sai. Itekki sain ilman reeniä ja ~50kg painosena jonku 50-55kg. Että ei se kyllä mitenkään ihmeellistä oo. Metallicalle siis tämä.

No kyllä silti sanoisin, että keskivertoa parempi. Jos ajatellaan kaikista 15v vuotiasta, niin kuinka monella se jäisi rinnalle. Itse joskus kun en treenannut koitin penkkiykköstä 40kg:lla ja rinnalle jäi. (taino ei jäänyt kyllä kaverit jelppas:D)

Ite sain sen 40 kg just nostettua joskus alotusaikoina 14 - 15 vuotiaana. Että ihan hyvähän toi on. Todella turha threadi vaan. Menee junnutulosten vertailuksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom