- Liittynyt
- 22.10.2006
- Viestejä
- 164
Ollut jonkunvarran ongelmia DNA:n kanssa kannattaa olla VAROVAINEN. Asiakaspalvelu toiminta ei ole aina parasta mahdollista henkilökohtaisen kokemuksen mukaan. Kaksi vuotta maksettu puhelin nettiä 10e/kk mistä en tiennyt mitään luulin että päättyy itsestään koeajan jälkeen. Itse en maksanut laskua joten sain tietää vasta kun liittymää suljettiin. Voik kyllä tuokin olla oma moka joten ei tuomita.
Toinen luulin ostaneeni kuukausimaksullisen netin puhelimeen, niin eikös pamahda satojen eurojen tiedonsiirtomaksut seuraavassa kuussa. Valitus lähti nopeaan. Varmaan voi olla omaa huolimattomuutta, mutta jotenkin oudolta tuntuu?
Asiakaspalvelijoita muuten löytyy moneen lähtöön operaattorien toimipisteistä. Yleensä kyllä inhimilisiä virheitä nää jutut varmaan on. Voihan se tietty olla, että myyjä jotkut provikat saa ja sitten yrittää tollei lähettää.
Toinen luulin ostaneeni kuukausimaksullisen netin puhelimeen, niin eikös pamahda satojen eurojen tiedonsiirtomaksut seuraavassa kuussa. Valitus lähti nopeaan. Varmaan voi olla omaa huolimattomuutta, mutta jotenkin oudolta tuntuu?
Asiakaspalvelijoita muuten löytyy moneen lähtöön operaattorien toimipisteistä. Yleensä kyllä inhimilisiä virheitä nää jutut varmaan on. Voihan se tietty olla, että myyjä jotkut provikat saa ja sitten yrittää tollei lähettää.