on tämä "David" treeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Vetelin tuossa reilun 1kk tuolla B&K lehdestä poimimallani ja hieman muuntelemalla treenillä ja tulokset "muuttu" hieman sen myötä.

Rasvat tippu hiukan, ja pariin lihakseenkin alkoi tulla jo parannusta, mutta tulokset ja joktut lihakset vetäs hurjaan laskuun.

Tulin sitten ajatelleeksi jälkiviisaana, että onko tuo treeni sittenkään mikään paras mahdollinen. En muista tarkkaan treeniä, joten sen voi tarkastaa uusimmasta/edellisestä B&Ksta missä taisi Coleman olla kannessa s47 jos oikein muistan. Treenit meni about näin.

Ma: jalat.

3x8-15 reiden ojentajat
3x10-12 takakyykky
3x10-12 prässi
3x8-15 hack-kyykky
2x10-12 reiden koukistus seisten
4x8-15 -//- istuen
2x 10-15 suorinjaloin mave

Ti: Rinta/ojentajat

3x10-12 vinopenkki käsipainoilla
3x10-12 penkki
2x8-12 vipunostot tasapenkillä
2x10-12 ristikkäistalja

3xmax dipit
2x10-12 kapee penkki
3x12-14 ojentajat taljassa

ke:lepo

To:Selkä/takaolkapäät
Pe: Haba/ojentajat/hartiat

To ja Pe aikalailla samanlainen lista liikkeitä, mikä minulla ainakin aivan liikaa.
Vaihdoin takaisin 4x treeniä lihasryhmä ja tämä toimii mulla.

Mutta mitäsmieltä muut on tuontapaisesta treenaamisesta?

Mitkä lihakset sitten kehittyivät ohjelman myötä ja mitkä jäivät vaille muutosta? 20-sarjaa jaloille ilman pohkeita kuullostaa kuitenkin masokistisen rankalta ja mielestäni kyllä aivan liikaa sarjoja. Rintatreenistä itse ainakin jättäisin pois yhden penkkisarjan ja viparit. Ylikunto kyllä hiipii nopeesti jos tolla ohjelmalla treenaa IMO.

Optimus sanoi:
Mitkä lihakset sitten kehittyivät ohjelman myötä ja mitkä jäivät vaille muutosta? 20-sarjaa jaloille ilman pohkeita kuullostaa kuitenkin masokistisen rankalta ja mielestäni kyllä aivan liikaa sarjoja. Rintatreenistä itse ainakin jättäisin pois yhden penkkisarjan ja viparit. Ylikunto kyllä hiipii nopeesti jos tolla ohjelmalla treenaa IMO.

Ylikuntoa pukkasi mullekkin, mut onneksi sain lopetettua. Etureisiin tuli kyllä kivasti muotoa ja kokoa, vaikka kyseessä oli vain 1kk treeni (verraten ajallisesti) ja ojentajat humahti kanssa kasvuun (2,5cm käden ympärysmittaan paksuutta) johtuen varmaan kun ne otetaan 2x viikossa. Mavikka nousi noissa 10x sarjoissa ja latsit (kait suoraan mavikan ansiosta) kasvo älyttömyyksiin, kaikki muu sitten aikalailla romahti.

Wildemar sanoi:
Jep, vähän turhan intensiivisiltä treenipyrähdyksiltä näyttäis. Etenkin natikoille.

Hei hei! Enhän mä mikään natikka oo kun mulla nyt se nutriplussan ReCo Power on!!!! :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom