Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Mullakin on toi "naamojen" näkeminen arkipäivää:)Kaveri meinas että hulluksi oon tullu kun repesin eräälle ladon seinälle jossa oli ikkunat juuri sillee että siitä tuli totinen naama:D

Minä taas intin aikana löysin m91:n takista ties minkämoisia kuvioita :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina paskalla ollessa täytyy lukea Bodylehtä tai Aku Ankkaa ja pakko kuunnella musiikkia kännykästä. Aina tietokoneella ollessa kun ei jaksa kuunnella musiikkia, pistän jonkun elokuvan pyörimään taustalle.

Aina paskalla ollessa täytyy lukea Bodylehtä tai Aku Ankkaa ja pakko kuunnella musiikkia kännykästä. Aina tietokoneella ollessa kun ei jaksa kuunnella musiikkia, pistän jonkun elokuvan pyörimään taustalle.
Kaikkihan sen tietävät, että Aku Ankka on maailman parasta paskalukemista :D Ite lähinnä rupesin miettimään, että onko se paskalla lukeminen nyt niiiin omituinen tapa, että pitää oikein tässä ketjussa mainita :D kyselee nimim. "Harrastanut paskalla lueskelua ihan nassikasta asti".

En ymmärrä niitä jotka menee lukeen sinne pöntölle, eihän siinä toimituksessa kestä kun minuutti ja sitten pois sieltä kärystä.

Edit: yks kans sellaanen jota joskus kun auton kyytis istun niin tavallaan hyppelehdin tolppien ylitte.. jos joku tajus :arvi: tulee sellasta s kuviota kun mielessäni väistelen tolppia.

Ei hitto, luulin olevani ainoa! Tapana on myös samalla tyylillä "hyppiä" niiden viivojen yli katseella. Esim. auton eturenkaat eivät saa koskettaa maata siinä keskiviivan kohdalla.

Mulla oli etuhampaissa pientä epätasaisuutta, joista hammaslääkäri sitten kerran huomautti. En antanut tasoittaa niitä, kun niihin on niin kiva raapia kielellä :D. Ei niitä edes näe, ellei nyt tosiaan hammaslääkäri-tyyliin tunge silmäänsä suuhuni.

^Taikka sitten seuraa katseella niitä tolppia ja sitten heti kohdistaa katseen seuraavaan ku toine katoaa näköpiiristä.

Joskus tulee nakerrettua hampailla alahuulen sisäpuolta.

Räplään korvanlehtiäni - ne näyttävät parinkymmenen vuoden räpläyksen jälkeen lievän asteen kukkakaalikorvilta, eli pientä rustoa on molemmissa :( Jotkut jotka ne huomaa varmaan luulee että oon kovakin jätkä vaikka ottaisin turpaan varmaan riittävän vihaiselta eläkeläismummoltakin.

En ymmärrä niitä jotka menee lukeen sinne pöntölle, eihän siinä toimituksessa kestä kun minuutti ja sitten pois sieltä kärystä.
No noin nopee vessatoimitus on ainakin omituinen tapa. Itsekin lueskelen (vaimon) Me Naisia pöntöllä, joskus viis minuuttia, joskus vartin :)

Puhelimeen puhuessa ja hampaita pestessä pitää kävellä ympäri kämppää. En tiedä miksi...

-Aina ennen suihkua pitää käydä kusella.
-Penskana piti vetää keulia pyörällä jokaisen pikiviivan yli, nykyäänkin vetelen keulia.

- Vapaatankoliikkeitä ei voi tehdä jos limput eripuolilla tankoa ei oo just saman näköset. Joskus pienikin sävyero on liikaa. Mä katon aina kauhistuksella jos joillain on esim. penkissä toisella puolen kuminen ja toisella puolella metallinen limppu.

Ukko ramppaa kans ympäri kämppää kun se puhuu puhelimeen. Ja se jystää kantapäillä samalla. Siis Niin rasittavaa!

Mun outoja tapoja:
1) Heti kun tulee koulusta kotiin, pitää pestä jalat ja vaihtaa sukat.
2) Pyöräilykenkiin pitää laittaa jalkaan Ehdottoman puhtaat sukat.
3) Autolla ajaessa puhelimen pitää olla reisien välissä tallessa. Jos vaikka ajaa kolarin ja ruttaantuu rusinaksi niin se on helppo siitä ottaa.
4) Kaikki näpyt mitä joskus tulee, pitää heti repiä ja raastaa irti. Kerran kun oli syylä sormessa, niin leikkasin sen saksilla irti niin syvältä, että veri vaan lensi.. Toisella kerralla se ei enää kasvanu takasin. :D Niistä on päästävä!!
5) Vessassa ei saa viipyä. Jos ei paska minuutissa tule niin ei se tule viidessäkään.
6) Huonekasvit pitää sumuttaa ja tarkastaa päivittäin, josko niihin on kasvanut uutta tai ettei ole ilmestynyt ötököitä! (huonekasvejahan mulla on vaivaiset 40kpl)
7) Aamu alkaa nenän kaivuulla. Kuivat pistelee inhoittavasti.
8) Jääkaapissa pitää vallita järjestys: Lihatuotehylly, maitotuotehylly, kasvishylly, säilykehylly, ja ruoanjämät/valmiiksi tehdyt -hylly (sis salaattikulhon, avatut säilykkeet, paistetut kanat yms mikä ei ole enää alkuperäispakkauksessaan) Ja jumankauta jos joku laittaa leikkeleet maitotuotehyllylle!! :jahas: Ja ylipäänsä mun jääkaappi ja keittiö on mulle pyhä asia. Sinne ei ulkopuolisilla ole asiaa. Hyvä kun avokkikaan siellä käydä saa. :D
9) Ei voi nukkua jos jotain on puolta metriä lähempänä naamaa. Se blokkaa hengitysilman vaihtumisen ja alkaa ahistaa.
Ja peiton pitää olla korville asti, mutta varpaiden pitää olla ulkona peiton alta.
10) Omenia EI SAA kuoria. Kuten ei kurkkuja eikä porkkanojakaan. Ne pestään, Ei kuorita.

Mut esim volyymi tasaluvuille tms juttuja en (onneksi) voi harrastaa, ku ukko kääntää sitten aina ihan tahallaan sen väärään. :)

Ai niin. Ja vessapaperin on tultava rullan päälypuolelta ja juuston on oltava leikkeleen päällä!! ;)
Ja kirjotusvirheitä ei saa olla. Nimim. muokannut tätäkin jo viidesti... :rolleyes:

3) Autolla ajaessa puhelimen pitää olla reisien välissä tallessa. Jos vaikka ajaa kolarin ja ruttaantuu rusinaksi niin se on helppo siitä ottaa.
Mietis kun ajat sen kolarin, niin se puhelin lähtee siitä reisien välistä kuin ohjus, eikä tosiaan pysy siinä. Nouki nyt sitten niitä sirpaleita takalaatikosta asti ja yritä soittaa apua.
6) Huonekasvit pitää sumuttaa ja tarkastaa päivittäin, josko niihin on kasvanut uutta tai ettei ole ilmestynyt ötököitä! (huonekasvejahan mulla on vaivaiset 40kpl)
Hanki kissa tai pari, niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Nimim. meillä on kaksi kaktusta. Ainoat kasvit joita kissat ei tuhoa.

Minä tykkään nukkua valot päällä. Kun käyn nukkumaan pimeässä niin on jotenkin rauhaton olo ja vaikeampi saada unta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom