Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Tuulilasin kulmalla tms vastaantulevien tolppien, liikennemerkkien yms "ampuminen". Laukaisu tapahtuu kengällä, tai jalalla kengän sisällä. Hiton vaikee lopettaa kun huomaa päässeensä vauhtiin :jaahas:
Pitkällä matkalla kun on, eikä oo oikein tekemistä, niin kaikki noihin lyhtypylväisiin ja aurausviittoihin liittyvä tekeminen laukeaa itellä. Kaiken pitää tapahtua tahissa: räpyttelen silmiä tiettyyn tahtiin tms... Ärsyttävää. Nykyään on onneks vähentyny, kiitos kaikennäköisten elektronisten vempainten säätämisen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Autossa tai bussissa matkustajana istuessa tulee "näpyteltyä" varpailla eri sanoja kengän sisällä näppäimistön tapaan :D

Jos joku älys..

Itellä on kaikenlaisia tapoja joita teen mutta haluaisin niistä kyllä päästä eroon.

-Ennen piti aina jääkiekkovarusteet pukea samassa järjestyksessä päälle, tai muuten menisi treeni/peli huonosti, jos vahingossa laitoin ne väärin niin otin kyseisen varusteen pois ja laitoin sen "oikean" ensin paikoilleen. Onneksi olen tuosta taikauskosta päässyt eroon.

-Minulla on jotain tiettyjä numeroita/numerosarjoja jota en siedä katsoa syystä tai toisesta aina kun semmoinen numero osuu kohdalle esim: kellossa, tietokoneessa, hintalapussa tai ihan missä vaan niin pitää odottaa että se vaihtuu tai katsoa jotain muuta numeroa jostain muualta että voi jatkaa normi toimintoja. Todella inhottava tapa.

-Käsien pesu, melkein aina kun kävelen vessan ohi nii pitää käydä välillä viruttamassa kädet veden alla (tämä ainoastaan kotona ollessani). Todella inhottava tapa.

-Jos kavereitten kanssa jutellaan jostain ja joku sattuu lausumaan semmoisen henkilön nimen josta en tykkää tai halua olla missään tekemisissä sen henkilön kanssa, niin pitää äkkiä vaihtaa puheen aihetta niin että jonkun mielyttävämmän henkilön nimi tulee mainituksi. Todella inhottava tapa tämäkin.

-Sitten on tietenkin näitä pienempiä asioita jotka ei nyt haittaa millään tavalla esim: puhelin aina oikeaan taskuun avaimet aina vasempaan taskuun.

Tuossa nyt muutamia..

Mulla juuri aina pitää puhelimen olla vasemmassa ja avainten oikeassa.

en tajuu mutta aina ku ajaa mopolla suojatien yli nii valkosii viivoihin ei saa osuu:wtf:

Miten toi käytännössä nnistuu jos viviat menee näin |||||||| ja tulo suunta on tämä <---- ? keulitko niiden valkoisten yli? :D

Miten toi käytännössä nnistuu jos viviat menee näin |||||||| ja tulo suunta on tämä <---- ? keulitko niiden valkoisten yli? :D
Veikkaisin, että jos ajaa autokaistalla niin ne viivat ei mene noin.:rolleyes:

Mulla juuri aina pitää puhelimen olla vasemmassa ja avainten oikeassa.
Sama, kännykkä aina vasemmassa ja oikeassa avaimet. Toisin päin on aivan mahdotonta vaihtaa. :)

Lompakkoo pidin aina ennen oikeessa takataskussa, mutta jostain luin, että ainainen lompakon pitäminen takataskussa voi vääristää selkärankaa. Nyt sitten pidän sitä lompsaa vasemmassa takataskussa. Voi olla, että selkä vääristyy nyt molempiin suuntiin, mutta onpahan yritetty.

Haha.. Yllättävän paljon ihmisillä on samoja "ongelmia" kun mulla, helpottaa :D

Esim. salille lähtiessä täytyy reppuun pakata aina samassa järjestyksessä kengät, sukat, housut, kalsarit, t-paita, pyyhe, dödö ja shampoo. Ja tämä järjestys tarvitsee tsekata moneen kertaan, että ne kaikki varmasti on siellä ja jos tulee tunne et jotain unohtu nii koko sisältö vaan lattialle ja tarkistamaan (moneen kertaan). Tähän homaan menee pahimmillaan n.15-20min ennen kuin pääsen matkaan :D

Autoilussa myös pahoja onkelmia. Esim. tihkuasentoa en voi käyttää juuri ollenkaan pyyhkimissä koska ne pyyhkäsee väärään aikaan. Täytyy aina siitä viiksestä vetästä, että pyyhkäsee sopivin väliajoin.

Ja toinen autojuttu on pelkääjänpaikalla istuessa pyyhkimellä vastaantulevien autojen "liiskaaminen", eli aina kun pyyhin menee alas täytyy siinä olla auto alla muuten alkaa harmittaa. :D

jos mä olisin noin ahdasmielinen ku sinä, niin kusisin kyllä muuntajaan....
Ahdasmielinen ja ahdasmielinen. Joillakin täällä on kyllä aivan järkyttäviä pakko-oireita. Tulee ahdistunut olo kun lukee näitä. En olisi ikinä uskonut, että se on näinkin yleistä. Ei se ole ahdasmielisyyttä jos ei pidä tollasta oireilua ihan "normaalina".

Uutena vuotena pitää tehdä semmoinen lupaus että luopuu kaikista pakkomielteistä ja taikauskoista:D
Voi tosin olla että niistä voi olla vaikea päästä eroon.

Ahdasmielinen ja ahdasmielinen. Joillakin täällä on kyllä aivan järkyttäviä pakko-oireita. Tulee ahdistunut olo kun lukee näitä. En olisi ikinä uskonut, että se on näinkin yleistä. Ei se ole ahdasmielisyyttä jos ei pidä tollasta oireilua ihan "normaalina".

Samaa mietin, en vaan uskaltanut julki tuoda :)

Olen sitä mieltä, että "normaali ihminen" tulisi määritellä aika lailla uusiksi.
Arkipuheessa normaalilla tarkoitetaan useimiten sitä edustusta minkä näyttää muille, se naamion alla oleva onkin sitten jotain ihan muuta.

Toisaalta ei ole mielestäni mikään suuri yllätys että kehonmuokaukseen keskittyvällä sivustolla on melko paljon neuroottisia tai henkisiä ristiriitoja omaavia ihmisiä.

Oma omituinen tapa on tarkastaa ainakin ovien lukitus useaan kertaan. Silti aina iskee kammo että jäävät auki tai kahvinkeitin/hella päälle tms. kun olen poissa kotoa.

Tänään piirsin koulussa toisella kädelläni toiseen kämmeneni ääriviivat ja "piirtelin" jotain myös kämmeneen ja oli aivan pakko tehdä sama myös toiselle kädelle, koska on ärsyttävää jos toisessa kädessä tuntuu joltain, mutta toisessa ei.
Myös jotakin voimakkaan makuista syödessä on ahdistavaa, jos vain toisella puolella suuta on makua.

Liukuportaissa en voi pysähtyä ensimmäiselle portaalle, vaan minun täytyy astua kaksi porrasta ylemmäksi ennen kuin voin pysähtyä.

Näin muusikkona on sellanen tapa, että aina istuessa rummuttelen pöytää sormillani ja lattiaa jaloillani. Se alkaa aina ittestään, ja pitää oikeen keskittyä jos haluun välttyä siltä.

edit: Niin ja sellanen tuli kanssa mieleen, että aina kun lähden kotoa niin että talo jää tyhjilleen, mulle iskee aina hirvee paniikki että onko kaikki ovet nyt varmasti lukossa jne. Kerran lähin ajamaan koulua kohti, ja noin puolessa matkassa iski sellanen tunne että ulko-ovi jäi auki. Noh, ei muuta ku renkaat ulvoen takaspäin, ja olihan se ovi kuitenkin lukossa. Myöhästyin vielä tunnilta tämän takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom