Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä kun laittaa puhelimen takas taskuun, pyöritän sitä kädessä ja sit nopea sujautus. Vähän kuin länkkäreissä. Sit jos ei onnistukaan ja puhelin lentää pitkin katua on aika... :nolo:
Tuohon vielä lisäyksenä jos se puhelin tippuu niin yleensä potkaisen sitten ilmasta muutaman metrin eteenpäin ettei tarvitse pysähtyä nostamaan sitä. :D

Näitähän riittää vaikka muille jakaa: joskus pienenä piti aina ehtiä linkkapysäkin tai katulampun kohdalle ennen vastaantulevaa autoa.

Kadulla kävellessä piti aina astua kaikkien viivojen ja halkeamien yli. Niiden päälle ei saanut missään nimessä astua.

Kännykkä pitää aina laittaa oikean puoleiseen taskuun yksin ja avaimet sun muut vasempaan. Takin kanssa lompakko on aina povitaskussa.

Autolla ajaessa pitää kokoajan räplätä vaihdekeppiä, taustapeiliä ja käsijarrun päässä olevaa nappulaa.

Puntilla esim kyykyssä pitää olla samanmerkkiset ja samanväriset kiekot muuten ei tule mitään.

Nuo tuli yhtäkkiä mieleen.

Näitähän riittää vaikka muille jakaa: joskus pienenä piti aina ehtiä linkkapysäkin tai katulampun kohdalle ennen vastaantulevaa autoa.

Kadulla kävellessä piti aina astua kaikkien viivojen ja halkeamien yli. Niiden päälle ei saanut missään nimessä astua.

Haha täst tuli mieleen ku ajaa autolla ja pyyhkijät on päällä ni motarilla ne pyyhkijät pitää olla ala-asennossa aina lampputolppien välissä "eikä saa osua lampputolppiin ne pyyhkijät"

Haha täst tuli mieleen ku ajaa autolla ja pyyhkijät on päällä ni motarilla ne pyyhkijät pitää olla ala-asennossa aina lampputolppien välissä "eikä saa osua lampputolppiin ne pyyhkijät"

Haha, kuinkas hyvin toi on toiminut? :D

Haha, kuinkas hyvin toi on toiminut? :D

Pelkääjän paikalla ku on kyydissä ni seuraan aina pyyjkijöitä ja jos ne osuu tolppaan ni en voi tulee sellane "EEEEIIII!!!" fiilis, mitähä duunikaveritki kelaa. Ei oo helppoo olla normaali.

Nyt ei pysty enää olemaan kovin kauaa yhellä sivulla.(nettisivulla, kun tulee pakottava tarve lähtee sieltä pois, 5 sekunnin kuluttua tästä - muuten tapahtuu pahoja.:itku:)

Leffoja jos kattelen koneella pitää joka ikinen vuorosana lukee, ja jos ei lue, niin mä kelaan sen siihen.

Nukkua pitää aina oikeella kyljellä.

Mp-3:sta kuunnellessa, aina välillä pitää tiputtaa napit korvista ja laittaa takasin - tätä voi tosin joutua tekemään 10 kertaa.:)

Kanavia pitää vaihdella todella usein, vaikka tuliskin se lempi-ohjelma...

Tässäpä uusimpia. Onneks toka päivä psykiatrille aika...:D

Pelkääjän paikalla ku on kyydissä ni seuraan aina pyyjkijöitä ja jos ne osuu tolppaan ni en voi tulee sellane "EEEEIIII!!!" fiilis, mitähä duunikaveritki kelaa. Ei oo helppoo olla normaali.

Hahaa... Mulla on aina niin et ku oon pelkääjän paikalla niin pyyhkiöiden pitää aina olla alhaalla tolppien/aurauskeppien kohdalla, ajattelen että ne on kuin miekka mikää katkoo ne tolpat:D

Tämmöinen tuli mieleeni:

Laskeskelen mitä idioottimaisimpia asioita joskus yksin ollessa. Esimerkiksi vessassa istuskellessa aikani kuluksi saatan laskea, montako laattaa on kussakin seinässä. Ensin montako päällekkäin ja sitten rinnakkaisten laattojen määrä. Sitten pyörittelen kertolaskua päässä ja lopputuloksesta täytyy tietenkin vähentää mahdolliset ovi- ja ikkuna-aukot..

Röökillä käydessä tulee ynnäiltyä, montako tiilivarvia talossa on tai montako metriä lautaa on uponnut terassin lattian tekoon. Laskemista riittää niin kauan kuin on mielikuvitusta.

Että tällälailla viiraa meikäläisellä :D

Ai niin, tämä vielä: Pidän röökiä vasemmassa kädessä vaikka olen oikeakätinen. Sama pätee kusella käyntiin, sausage (ks. "Tyttö Monnarilla" -tredi ;)) lepää aina vasemmassa hanskassa..

muistaakseni täällä joku puhui siitä että ajattelee suunnilleen kaikki englanniks, vaikka on supisuomalainen, huomaan että teen itse samoin :wtf: mistä lie johtuu:eek:

sama homma :)
plussana vielä että alkaa ärsyttään kun kaverit astuu niitten viivojen tai halkeamien päälle

aika paljon samoja juttuja kuin muillakin

Jos hankaa esim. silmiä, niin aina pitää hangata parillisen verran.

Pyörällä kaahailtaessa on välillä pakko irrottaa kädet ja jalat, sillei ettei ne osu pyörään.

Netin sivun avaamiseen menee nykyään aika kauan, koska pitää sivu avata ja sulkea kymmenisen kertaa.

No, eipä vedä vertoja tapaukseen, minkä terapeuttini kerto sen potilaastaan; Se oli hyvin koulutettu; yliopistosta valmistunu, hyvässä työssä ja muutenkin menestyvä. Noo, sillä oli sitten sellanen pelko, että kun se oli töissä, sen piti ainakin kerran työpäivän aikana käydä tarkistamassa, ettei omakoti ole ylösalasin...:D

Aihetti pieni muotosen repeemisen...

mrNICEGUY; sanoi:

mrNICEGUY; sanoi:

Hahaa... Mulla on aina niin et ku oon pelkääjän paikalla niin pyyhkiöiden pitää aina olla alhaalla tolppien/aurauskeppien kohdalla, ajattelen että ne on kuin miekka mikää katkoo ne tolpat:D

Huojentavaa kuulla etten oo ainoo:D Tosin pyyhkiöiden pitää ehdottomasti olla ylhäällä sähkö- /lampputolpan kohdalla ettei tolppa riko niitä.

itelläki tuli noista pyyhkijöistä mieleen yks :D aina ku on kyytiläisenä, niin jos tulee autoja vastaan ja pyyhkijät on päällä, niin sen pyyhkijän pitää "pyyhkäistä" vastaantulevaa autoa (tai liikennetolppaa) samalla ku se pyyhkii sitä vettä lasin päältä.
Sitte valotolppien välillä pitää napsuttaa varpaita kenkien sisällä aina tietyllä tavalla, ärsyttää jos huomaa tekevänsä noin ku sitä on hankala lopettaa.. :s

muistaakseni täällä joku puhui siitä että ajattelee suunnilleen kaikki englanniks, vaikka on supisuomalainen, huomaan että teen itse samoin :wtf: mistä lie johtuu:eek:
Huomaan tekeväni samaa myös toisella kielellä, joka kuitenkaan ei ole äidinkieleni. Ihme juttu.

Sitte valotolppien välillä pitää napsuttaa varpaita kenkien sisällä aina tietyllä tavalla, ärsyttää jos huomaa tekevänsä noin ku sitä on hankala lopettaa.. :s

Hitto mulla on ihan sama, jokasen valotolpan/vastaantulevan auton kohalla pitää nyökätä päätä tai jalalla jotai hilluu. En tajuu :D

Raavin itteäni aina kun mietin jotain asiaa todella, tai jos jännittää. Ja mulla on tosi herkkä iho muutenkin, ettei hyvää tee. Sitten raavin itseäni unissanikin.

Jos esimerkiksi autossa säätää stereoiden volumea niin se pitää aina olla joku kiva tasaluku, volume ei saa siis olla tasolla 33 vaan 30 tai 35 :jahas: sama juttu televisiossa ja muissa vastaavissa laitteissa.

Tuulilasin kulmalla tms vastaantulevien tolppien, liikennemerkkien yms "ampuminen". Laukaisu tapahtuu kengällä, tai jalalla kengän sisällä. Hiton vaikee lopettaa kun huomaa päässeensä vauhtiin :jaahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom