Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Silmien räpyttelystä tullut jostakin syystä tapa lähiaikoina. Koko ajan parempaan päin, mutta vielä kestää päästä kokonaan irti. Sillain voimakkaammin pitää räpäyttää välillä. Huoh, kyllä mä tästä pian selviän kokonaan pois :D

Se vaan voi olla vaikeaa aluksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2.En pysty pitämään vanutuppoa, pumpulia yms kädessäni, tulee aivan järkyttävät kylmänväreet.

Mulla on kans tämä, en voi edes pitää hupparin kiristys narua kädessä kun tulee kaameet kylmänväreet ja hampaissa vihlominen.

Mahotonta listata kaikkia outoja tapoja ja pakkomielteitä kun ne kuuluu kaikkeen arkipäiväseen, syömiseen, reenaamiseen yms. Porukat joskus ihmetelly kun kävelen vaan tietynvärisiä laattoja pitkin keittiössä tai kävelen takaperin, siks että oon kävelly jotenkin "väärin" ensimmäisellä kerralla ja peruuttamalla ikään kuin korjaan tän virheen. Välillä nää tavat käy ihan vaarallisiks kun pitää esim. pitää kuumalla hellalla kättä tietty aika tai pidättää hengitystä niin kauan että saa luetuks jonkun tietyn tekstin. Rasittavimpia tapoja lienee sellaset mitkä jää pitemmäks aikaa päälle kuten joku sellanen että joutuu vaikka pureskeleen ruokaa 3 kertaa suun oikealla puoliskolla ja 2 vasemmalla ja sitä rataa... Luulin joskus että oon vähän pimee, mut ilmeisesti muillakin ihmisillä samoja ongelmia :D

[venom];2182493 sanoi:
Mahotonta listata kaikkia outoja tapoja ja pakkomielteitä kun ne kuuluu kaikkeen arkipäiväseen, syömiseen, reenaamiseen yms. Porukat joskus ihmetelly kun kävelen vaan tietynvärisiä laattoja pitkin keittiössä tai kävelen takaperin, siks että oon kävelly jotenkin "väärin" ensimmäisellä kerralla ja peruuttamalla ikään kuin korjaan tän virheen. Välillä nää tavat käy ihan vaarallisiks kun pitää esim. pitää kuumalla hellalla kättä tietty aika tai pidättää hengitystä niin kauan että saa luetuks jonkun tietyn tekstin. Rasittavimpia tapoja lienee sellaset mitkä jää pitemmäks aikaa päälle kuten joku sellanen että joutuu vaikka pureskeleen ruokaa 3 kertaa suun oikealla puoliskolla ja 2 vasemmalla ja sitä rataa... Luulin joskus että oon vähän pimee, mut ilmeisesti muillakin ihmisillä samoja ongelmia :D
No ei oo kyllä ihan normaalia jos pitää kätensä polttaa sen takia ettei kerkeä lukemaan hesaria tarpeeksi nopeasti :S

Aina kotoa lähtiessäni minun on pakko tarkastaa, että hellan levyt on kiinni. Sen jälkeen tarkastan monen monta kertaa, että avaimet nyt varmasti on mukana.. joskus hieman naurattaa, kun avaimet on kädessä niin silti pitää katsoa, että ne avaimet varmasti on siinä

Silmien räpyttelystä tullut jostakin syystä tapa lähiaikoina. Koko ajan parempaan päin, mutta vielä kestää päästä kokonaan irti. Sillain voimakkaammin pitää räpäyttää välillä. Huoh, kyllä mä tästä pian selviän kokonaan pois :D

Se vaan voi olla vaikeaa aluksi...

Toi silmien räpyttely kyl näyttää todella tyhmältä :D

Edit: itsellä oli kans joskus samaa vikaa.. Sit aina pitää kokeilla vaihdekepistä onko se vieläkin varmasti vapaalla tekemällä sivuttaisliikettä. Muita outoja tapoja nyt ei tuu mielee.

No eihän tuo vaihekepin sivuttaisheilutus ole edes mitään outoa. Ihan loogista toimintaa. Ainoastaan vapaalla se keppi heiluu sivulta sivulle, joten näin varmistuu siitä että se on myös vapaalla eikä tule mitään ikäviä yllätyksiä (lue. seinäänajamisia)

[venom];2182493 sanoi:
Mahotonta listata kaikkia outoja tapoja ja pakkomielteitä kun ne kuuluu kaikkeen arkipäiväseen, syömiseen, reenaamiseen yms. Porukat joskus ihmetelly kun kävelen vaan tietynvärisiä laattoja pitkin keittiössä tai kävelen takaperin, siks että oon kävelly jotenkin "väärin" ensimmäisellä kerralla ja peruuttamalla ikään kuin korjaan tän virheen.

Hahah.. Kuulostaa jossain määrin tutulta :D Ei meillä taida kaikki inkkarit olla kanootissa :)

Itellä on sellanen pakkomielle että mun on AINA pakko tarkistaa pariin kertaan esim. onko autosta tosiaan valot kytketty pois tai jäikö kotiovi auki. Vituttaa joskus ku lähen autolta ja oon kävelly jo 100m ja sitten alkaa epäröimään et jäikö valot päälle ja eiku takas.. :rolleyes:

ei oo tapa, mut kaikkihan tietää itiksen, myrtsin ja muiden ''maksulliset hieromatuolit'' Noh, mutsin duunipaikal on sellane hiustenpesulaarintuolina, ei maksullisena.. Noh siihen kun menee niin tulee yllättävän nopee paskahätä :D ja sitten, aina kirjotan noh.. ja en vittuakaan tiädä pilkkusäännöist, mut silti pilkkui löytyy:)

Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?

Haha, sen jälkeen meikäläinen tulee ja käännän ne niin päin että paperi tulee päältä. En voi sietää sitä että paperi tulee sieltä seinan ja rullan välistä; aina pitää kääntää! :D

Jos tulee parisuhteessa riitaa tosta vessapaperin pyörimissuunnasta, niin kannattaa suosiolla ostaa toinenkin teline. Ihan vaan vinkkinä...:D

Kun luen tekstiä tietokoneen ruudulta niin maalailen sitä samalla jatkuvasti kohdista joista luen (niin että se muuttuu siniselle pohjalle). En edes itse huomaa sitä ja kielsin moisen vielä pitkään muiden sitä ihmetellessä :D

e: hidas.. arvasin kyllä että tämä varmasti täältä löytyykin

Salilla pitää AINA sitä vitun vettä hörppiä jokaisen sarjan välissä, vaikka ihan pienikin hörppäys.

Kyykkyä kun teen niin aina kun "asetun" siihen tangon alle, pitää puhista aina parillinen määrä ennen kun voi aloittaa sarjan.

Sitten se ympäri salia kävely ja ympärilleen mulkoilu, :wtf: oikeesti? Se on vaan sellanen tapa, en siis oikeesti keskity mitenkään kyyläämään muita, tulee vain löntysteltyä sellasta pientä kehää.

Kun lopetan kännykkäpuhelun, en tyydy pelkästään sulkemaan kännykän läppää vaan punaista luuria on aina painettava kaksi kertaa, sitten suljetaan vasta läppä.

Haha, sen jälkeen meikäläinen tulee ja käännän ne niin päin että paperi tulee päältä. En voi sietää sitä että paperi tulee sieltä seinan ja rullan välistä; aina pitää kääntää! :D

Se on kyllä niin herkkä heti olla vessassa, ettei kestä jos paperia pitää raapia seinästä iri..:(

Salilla pitää AINA sitä vitun vettä hörppiä jokaisen sarjan välissä, vaikka ihan pienikin hörppäys.

Kyykkyä kun teen niin aina kun "asetun" siihen tangon alle, pitää puhista aina parillinen määrä ennen kun voi aloittaa sarjan.

Sitten se ympäri salia kävely ja ympärilleen mulkoilu, :wtf: oikeesti? Se on vaan sellanen tapa, en siis oikeesti keskity mitenkään kyyläämään muita, tulee vain löntysteltyä sellasta pientä kehää.

Kun lopetan kännykkäpuhelun, en tyydy pelkästään sulkemaan kännykän läppää vaan punaista luuria on aina painettava kaksi kertaa, sitten suljetaan vasta läppä.

Mulla aika sama toi kännykkä juttu ja sitten kans aina tsekkaan 2 kertaa esim että viesti lähti vaikka se ilmotus tulee siitä, ja kun meen nukkumaan niin se herätys on pakko tsekata vielä.
Sitten naksuttelen sormia ihan turhaan kun ei muutakaan tekemistä löydy ja jalka vipattaa :D

Kun luen tekstiä tietokoneen ruudulta niin maalailen sitä samalla jatkuvasti kohdista joista luen (niin että se muuttuu siniselle pohjalle). En edes itse huomaa sitä ja kielsin moisen vielä pitkään muiden sitä ihmetellessä :D

e: hidas.. arvasin kyllä että tämä varmasti täältä löytyykin

Teen kanssa samaa, varsinkin kun jotkut ei osaa rivinvaihtoa käyttää niin helpompi pysyä oikealla rivillä.
Kaksois ja kolmoisklikkailen kans aina kaikkea tekstiä huvikseen että näkee minkä kohdan se maalaa

-Kusen pönttöön aina vasemman laidan kautta.
-Olen kotona ollessani lähes aina alasti. (Terveisiä vain ikkunoita tuijotteleville naapureille:D)
-En käytä sukkia kuin talvella, tai kyläillessäni jonkun luona.
-Kesäisin, kun en suuremmin kärsi ihon kuivumisesta saatan lillua tuntikausia kylpyammeessa. Laitan valot kiinni, vedän happea keuhkoihin ja painun veden alle niin pitkäksi aikaa, kuin happea riittää. Toistetaan n+1 kertaa.
-Tykkään saunoessani vuorotellen käydä kuumassa saunassa ja sitten sitten vilvottautua suihkun alla niin kylmällä vedellä, kuin hanasta tulee.
-Kylvyssä lilluessa hinkkaan itseäni pesusienen karhealla puolella, kunnes iho on kirkkaan punainen. Ah.
-Tarkistan kämpiltä lähtiessäni moneen kertaan, että avaimet, kukkaro ja muut mahdolliset mukaan tulevat varusteet ovat mukana. Vastaavasti olen ties kuinka monta kertaa unohtanut kämpiltä lähtiessäni hellan ja kahvinkeittimen päälle.
Toinen on se että kun menen kylään johonkin kaverilleni, ja vessassa ollessani huomaan että vessapaperi rulla on niinpäin että se paperi tulee siitä yläpuolelta niin käännät sen heti. En tiedä miksi?
Itse en tätä harrasta, mutta selittää kyllä monta kertaa, kun olen epäillyt omaa mielenterveyttäni.

Välillä kun laittaa puhelimen takas taskuun, pyöritän sitä kädessä ja sit nopea sujautus. Vähän kuin länkkäreissä. Sit jos ei onnistukaan ja puhelin lentää pitkin katua on aika... :nolo:

Välillä kun laittaa puhelimen takas taskuun, pyöritän sitä kädessä ja sit nopea sujautus. Vähän kuin länkkäreissä. Sit jos ei onnistukaan ja puhelin lentää pitkin katua on aika... :nolo:

Hohoo, sama! :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom