Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin ja loppuun vielä yks toisto kummalakin kädellä yhtäaikaaAina pitää aloittaa esim. hauiskääntösarja käsipinoilla oikealla kädellä ja lopettaa vasempaan. Ylipäänsä koskee siis kaikkia liikkeitä salilla, joissa tehdään yksi käsi kerrallaan.
Mulla on joku tarve aina kokeilla 10kertaa että onko ovi lukossa. Sama herätys kellon kanssa, pitää katsoa onko se herättänässä oikeaan aikaan. Myös joskus autolla ajaessa kokeilen, että onko käsijarru päällä vaikka aivan hyvin ettei se ole.
Joo ja ku sitä pitää tehä koko ajan :curs: Kaverit aina huomauttelee siitä ja alkaa pikkuhiljaa itelläki menemään hermot siihen, mutta ku ei vaan pysty lukemaan mitään tekstiä ilman että maalailee ja naputtelee sitä :DTietokoneella ollessani luen tekstiä niin että mustamaalaan sen hiirellä ja taas kliksautan pois, ja tää jatkuu kokoajan.
Tietokoneella ollessani luen tekstiä niin että mustamaalaan sen hiirellä ja taas kliksautan pois, ja tää jatkuu kokoajan.
Joo ja ku sitä pitää tehä koko ajan :curs: Kaverit aina huomauttelee siitä ja alkaa pikkuhiljaa itelläki menemään hermot siihen, mutta ku ei vaan pysty lukemaan mitään tekstiä ilman että maalailee ja naputtelee sitä :D
Tietokoneella ollessani luen tekstiä niin että mustamaalaan sen hiirellä ja taas kliksautan pois, ja tää jatkuu kokoajan.
Mulla on kans tää. Ihan koko ajan, itse en sitä enää edes huomaa paitsi nyt kun muistutit:D
Vielä yksi ilmoittautuu. Maalatessani tekstin, vetelen sitä maalattua osiota pitkin ruutua ja testailen esim. mahtuuko se johonkin väliin.Mulla on kans tää. Ihan koko ajan, itse en sitä enää edes huomaa paitsi nyt kun muistutit:D
Mulla on joku tarve aina kokeilla 10kertaa että onko ovi lukossa. Sama herätys kellon kanssa, pitää katsoa onko se herättänässä oikeaan aikaan. Myös joskus autolla ajaessa kokeilen, että onko käsijarru päällä vaikka aivan hyvin ettei se ole.
samaTuli tällane mielee että ku otan kraanasta lasiin vettä ni se pitää aina huuhdella se puhdas lasi joku 228942899839283 kertaa.
haa muistin yhden oudon tavan..autolla ajaessani kun vaihdan auton vapaalle veivaan vaihdekeppiä poikittain vähän väliä varmistuakseni että se on vapaalla..
Aina jos kysytään jostain syystä ekaa sanaa joka tulee mieleen (salasanaa varten, pakkiksen ketjussa, jne), kyseinen sana on MAKKARAKEITTO. :D Joskus jos on vähän ylivilkas olotila, tuo sana pyörii mun päässä ja saatanpa vaikka sanoa sen ääneenkin.
Mistä lie tullut...
Komppaan. Veit sanat suustani.Yleisesti ottaen asiat tulee tehdä aina tietyllä tavalla, esimerkiksi aamupuuron keittäminen. Kaikki jutut pitää saada järjestykseen, ennen kuin tekee jotain mukavaa (esimerkiksi astiat pestyä ja ruokapöytä pyyhittyä ennen syömistä, hiukset kammattua hyvin ennen tietokoneelle asettumista jne.), tai muuten en pysty rauhoittumaan hetkeksikään. Sellaista pientä pakko-oireilijan alttiutta varmaan olisi, jos sattuisi kohdalle.
Ainii, tosta tietokoneella olemisesta mulla on pakkomielle painaa hiiren sivunäppäimiä kokoajan, varsinkin eteenppäinsivu -nappia, ja sitten jos tekee mieli painaa taaksepäin, avaan uuden välilehden ja rämpytän oikein kunnolla molempia. Voi jumalauta sentään..
Rämppäilen myös hiiren keskimmäistä nappia, jolloin se vierityssysteemi tulee ruudulle. Toisinaan myös yritän sen avulla saada ruudun näkymään niin, "ettei se koske reunoihin". Eli esim. bannerit eivät mene katki vaan ruudun reunat ovat tyhjän päällä. Ja tulee noottia kavereilta.