Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Aina pitää aloittaa esim. hauiskääntösarja käsipinoilla oikealla kädellä ja lopettaa vasempaan. Ylipäänsä koskee siis kaikkia liikkeitä salilla, joissa tehdään yksi käsi kerrallaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on joku tarve aina kokeilla 10kertaa että onko ovi lukossa. Sama herätys kellon kanssa, pitää katsoa onko se herättänässä oikeaan aikaan. Myös joskus autolla ajaessa kokeilen, että onko käsijarru päällä vaikka aivan hyvin ettei se ole.

tuo käsijarru juttu on mullakin :D

kaveri kysy kerra motarilla ku napsuttelin käsijarrua että en kai aio nykästä käkkäriä satanen lasissa :hyvä:

Tietokoneella ollessani luen tekstiä niin että mustamaalaan sen hiirellä ja taas kliksautan pois, ja tää jatkuu kokoajan.
Joo ja ku sitä pitää tehä koko ajan :curs: Kaverit aina huomauttelee siitä ja alkaa pikkuhiljaa itelläki menemään hermot siihen, mutta ku ei vaan pysty lukemaan mitään tekstiä ilman että maalailee ja naputtelee sitä :D

Tietokoneella ollessani luen tekstiä niin että mustamaalaan sen hiirellä ja taas kliksautan pois, ja tää jatkuu kokoajan.

Joo ja ku sitä pitää tehä koko ajan :curs: Kaverit aina huomauttelee siitä ja alkaa pikkuhiljaa itelläki menemään hermot siihen, mutta ku ei vaan pysty lukemaan mitään tekstiä ilman että maalailee ja naputtelee sitä :D

Sama homma, löytyhän mulle kohtalo tovereita. :D Olen aivan mahdoton klikkailemaan tota tekstii että mustaa ja taas takas. huhhui veli jo tosta huomautti kans.

Ylhäällä Stander mainitsi ton vaikka hauiskäännöt oikeella ja lopettaa vasempaa sama pätee täälläkin, tänään tein vahingos vasemmalla eka ku katoin jotai tyttöö, nii perkele olin lopus nii sekasi että monta olin tehny että oli pakko lopettaa ja aloittaa alusta :D

Ainii, tosta tietokoneella olemisesta mulla on pakkomielle painaa hiiren sivunäppäimiä kokoajan, varsinkin eteenppäinsivu -nappia, ja sitten jos tekee mieli painaa taaksepäin, avaan uuden välilehden ja rämpytän oikein kunnolla molempia. Voi jumalauta sentään..

Mulla on kans tää. Ihan koko ajan, itse en sitä enää edes huomaa paitsi nyt kun muistutit:D

Ei vittu en uskonut että meitä on näin monta, Itse klikkaan AIVAN KOKOAIKA! Siis ei voi käsittää muut :D En juuri maalaa mutta klikkailen aivan perkeleesti tekstiin niin että se maalaantuu :D

Mulla on kans tää. Ihan koko ajan, itse en sitä enää edes huomaa paitsi nyt kun muistutit:D
Vielä yksi ilmoittautuu. Maalatessani tekstin, vetelen sitä maalattua osiota pitkin ruutua ja testailen esim. mahtuuko se johonkin väliin.

Rämppäilen myös hiiren keskimmäistä nappia, jolloin se vierityssysteemi tulee ruudulle. Toisinaan myös yritän sen avulla saada ruudun näkymään niin, "ettei se koske reunoihin". Eli esim. bannerit eivät mene katki vaan ruudun reunat ovat tyhjän päällä. Ja tulee noottia kavereilta.

haa muistin yhden oudon tavan..autolla ajaessani kun vaihdan auton vapaalle veivaan vaihdekeppiä poikittain vähän väliä varmistuakseni että se on vapaalla..

Mulla on joku tarve aina kokeilla 10kertaa että onko ovi lukossa. Sama herätys kellon kanssa, pitää katsoa onko se herättänässä oikeaan aikaan. Myös joskus autolla ajaessa kokeilen, että onko käsijarru päällä vaikka aivan hyvin ettei se ole.

ei vittu epäilen kokoajan kun joku heittää että mulla sama ja täällä ja tuolla ! nyt en enää kun perhees sama homma kaikilla: siskolla on sama juttu ton oven kans (on jo jäänyt ripakäteen ja rämpyttää kahvaa ainakin 2334 kertaa, itsellä myös herätyskello ja päälliköllä toi käsijarru..

Mulla kanssa toi, että jotain tekstiä lukiessa maalaan sitä ja välillä rämpyttelen hiirtä. Kyllä se ainakin lukemisen tekee helpommaksi, kun tietää mitä riviä pitäisi lukea.

Kaikissa liikkeissä, jossa liike tehdään vuoron perään käsillä, aloitan aina vasemmalla ja lopetan oikeaan.

Kotona mulla on aina läksyjä tehdessä tapana laittaa jalat pöydälle ja ottaa kirja syliin ja siinä kirjoitella esseet sun muut. Pöydällä on läppäri jota en jaksa heivata siitä kahden metrin päässä olevalle piirongille. Mulla on tuolista kaiken lisäksi lähtenyt kaksi rengasta, mutta kyllähän neljälläkin pärjää kun varoo vaan ettei kippaa.

Pahana tapana mulla on ostella netistä kaikkea turhaa roinaa, joita sitten myyn halvalla pois. Sijoittajaa musta ei varmaan koskaan tule.

Sormenkynsien pureskelukin kuuluu mun elämään. En muista koska viimeksi mun kynnet olivat yli yhden millin mittaset.

Tuli tällane mielee että ku otan kraanasta lasiin vettä ni se pitää aina huuhdella se puhdas lasi joku 228942899839283 kertaa.

Tuli tällane mielee että ku otan kraanasta lasiin vettä ni se pitää aina huuhdella se puhdas lasi joku 228942899839283 kertaa.
sama:rolleyes:

Myös kaikki tällaiset ihme tavat jotka voisi luokitella jo pakkoneurooseiksi varmaan. Monessa paikassa mun täytyy välttämättä tehdä sama asia yhtä monta kertaa vasemmalla ja oikealla. Joskus jos esim kosken johonkin vasemmalla kädellä, on siihen myös oikealla koskettava. Onneksi viimeaikoina tää on vähän hellittäny:). Ja just sillee et jos sattuu joskus astuu vasemmal jalal vaikka kaks kertaa peräkkäi (vaikkapa meinannu kompastua) nii täytyy saada saman verran askelia molemmille jaloille ja astua oikealla hypähtäen kaksi kertaa peräkkäin... en tiedä yhtään mistä nää johtuu mut joteki pakkomielle näissä :D. Mut ei se mitää, tunnetustihan lahjakkailla ihmisillä on omituisia tapoja...:lol2:

haa muistin yhden oudon tavan..autolla ajaessani kun vaihdan auton vapaalle veivaan vaihdekeppiä poikittain vähän väliä varmistuakseni että se on vapaalla..

Tämä ja käsijarrun kokeilu kuuluu autoilurutiineihin. Taustapeiliä pitää myös säätää ennen lähtöä, vaikka se olisikin jo täydellisesti suunnattu.

Joo mä olen ala-asteelta asti naksautellut niskaani ja usein puhuessani jollekin suin olematonta partaani oikealla kädelläni. -.-

Aina jos kysytään jostain syystä ekaa sanaa joka tulee mieleen (salasanaa varten, pakkiksen ketjussa, jne), kyseinen sana on MAKKARAKEITTO. :D Joskus jos on vähän ylivilkas olotila, tuo sana pyörii mun päässä ja saatanpa vaikka sanoa sen ääneenkin.

Mistä lie tullut...

Samankaltaista ilmenee minullakin, tosin noita fraaseja/sanoja, jotka pyörivät päässä on muutamia. Varsinkin hiukan stressaantuneena/hermostuneena puhun itselleni mielessäni, ja sitten kun ajatus ei aina kulje, nuo fraasit ilmestyvät jostain. Jos olen yksin, saatan hokea niitä ääneenkin. Pienempänä vastaavat pakkoajatukset olivat enemmän visuaalisia, esimerkiksi jokin hyppynaru saattoi pyöriä ajatuksissa koko ajan tai soittelin poikkihuilun asteikkoa edestakaisin visuaalisesti niin paljon, että alkoi jo ahdistaa.

Yleisesti ottaen asiat tulee tehdä aina tietyllä tavalla, esimerkiksi aamupuuron keittäminen. Kaikki jutut pitää saada järjestykseen, ennen kuin tekee jotain mukavaa (esimerkiksi astiat pestyä ja ruokapöytä pyyhittyä ennen syömistä, hiukset kammattua hyvin ennen tietokoneelle asettumista jne.), tai muuten en pysty rauhoittumaan hetkeksikään. Sellaista pientä pakko-oireilijan alttiutta varmaan olisi, jos sattuisi kohdalle. :rolleyes:

Yleisesti ottaen asiat tulee tehdä aina tietyllä tavalla, esimerkiksi aamupuuron keittäminen. Kaikki jutut pitää saada järjestykseen, ennen kuin tekee jotain mukavaa (esimerkiksi astiat pestyä ja ruokapöytä pyyhittyä ennen syömistä, hiukset kammattua hyvin ennen tietokoneelle asettumista jne.), tai muuten en pysty rauhoittumaan hetkeksikään. Sellaista pientä pakko-oireilijan alttiutta varmaan olisi, jos sattuisi kohdalle. :rolleyes:
Komppaan. Veit sanat suustani.

Ainii, tosta tietokoneella olemisesta mulla on pakkomielle painaa hiiren sivunäppäimiä kokoajan, varsinkin eteenppäinsivu -nappia, ja sitten jos tekee mieli painaa taaksepäin, avaan uuden välilehden ja rämpytän oikein kunnolla molempia. Voi jumalauta sentään..

Rämppäilen myös hiiren keskimmäistä nappia, jolloin se vierityssysteemi tulee ruudulle. Toisinaan myös yritän sen avulla saada ruudun näkymään niin, "ettei se koske reunoihin". Eli esim. bannerit eivät mene katki vaan ruudun reunat ovat tyhjän päällä. Ja tulee noottia kavereilta.

Mulla kans nuo, ja aina ku nielaisen ni pitää katsoa taivaasee tai johonki poistpäin, vituttaa. naksuttelen leukojani kokoajan, rämplään oven kahvaa miljoona kertaa, laitan pullon kiinni kymmenen kertaa ja jos olen miettinyt jotain väärää asiaa kävellessäni, kävelen taaksepäin ja pysähdyn ja mietin jotain muuta ja jatkan kävelyä, kaikemaailman esineet pitää olla välillä suorassa ja voi perkele kaikkee muuta paskaa.

Edit: ja jos näitä ei tee ni en tiä mitä tapahtuu, tuskin mitään? "miksi ottaa riski" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom