Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
:anssi:
Taidan olla aika johtaja paskantamisessa. Aina välillä minulla on tapana punnita itseni pre- ja post paskantaminen. Yleensä sellaisia 1-2 kilon siivuja tulee väännettyä. Mainittakoon nyt vielä se, että istun pöntöllä yleensä vielä aika kauan. Viidessä minuutissa ei paljon tapahdu, joten sessiot ovat ehkä keskimäärin pituudeltaan noin 20 minuuttia? Näitä päivän aikana on vähintään kolme, joten istun paskalla ainakin tunnin päivässä. Usein sitä tulee hyvän tuntuisen suorituksen jälkeen tsekattua silmämääräisesti, tietysti ilman tutkimista ja kajoamista, enhän minä sentään sairas ole, minkälainen keko on syntynyt. Mainittakoon vielä, että en pidä kirjaa näistä suorituksita, koska enhän minä sentään sairas ole, enkä keskustele näistä vaan pidän omaa kivaa. Sekalaisin tuntein odotan sitä päivää, että paskannan pöntön tukkoon. Tuntisin suorituksesta varmasti jonkinlaista ylpeyttä, mutta ei sitten yhtään huvittaisi alkaa saksimaan pökäleitä pienemmiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
*Aina kun katon tv:stä jotain tekstitettyä sarjaa, lasken onko ruudulla olevan lauseen/lauseiden kirjainmäärä jaollinen viidellä. Oon nykyään, vaikka itse sanonkin, aivan saatanan nopee tässä :)
*Pöntöllä pitää istua vähintään 10min. Yleensä niin kauan kun ehdin lukeen jonkun lehden, Tieteen kuvalehti (kestää aika kauan kyl), Aku Ankka tai Seiska.
*Vasemmassa etutaskussa on lompakko. Oikeassa etutaskussa on vasemmalla kännykkä ja oikeella avaimet.

. Vielä kivempaa on, kun kovassa kiihdytyksessä heittää vahingossa vapaan silmään. Voi sitä melua :D .

:offtopic:jatkuu: Jumalauta toi on ärsyttävää :D Pääsee sellain vitun kimahus et lähitienoon kuurot mummotki saa slaakin. Justiinsa kiihytyksissä mutta eipä enää kovin paljoo oo sattunu onneks :)

-Pyörän satulaan voi nousta vain vasemmalta puolelta
-Ei voi pyöräillä kenenkään takana/edessä, pakko päästä ohi tai kiihdyttää ettei toinen pääse ohi:D . Sama kävellessä/juostessa.
-Pyöräillessä on pakko olla mp3-soitin mukana
-Pyörä pitää laittaa aina samaan paikkaan työpaikan polkupyörätelineeseen
-Autoa ei voi ajaa ilman että on oikea radiokanava päällä (nrj/voice, veljen jäljiltä siellä on yleensä joku ruotsinkielinen kanava ja silloin en aja metriäkään ennen kanavan vaihtumista, vaikka olis kuin kiire:lol2:)
-Kännykkä yleensä äänettömällä kun ajan autoa, koska keskittyminen herpaantuu täysin jos känny piippaa jossain repunpohjalla ja ei pääse heti katsomaan kuka soitti
-Jättäessäni auton parkkiin pidemmäksi aikaa palaan vähintään kerran tarkistamaan, että ovet on lukossa ja valot pois päältä
-Kellonaika pitää tarkistaa vähintään kerran minuutissa, mielellään ranteesta
-Pälyilen ympärilleni 24/7, mun pitää kokoajan tietää ketä ihmisiä on 500m:n säteellä musta:lol2:. Duunissa varmaan aika :david:-näköistä, kun pää vaan pyörii jatkuvasti, vaikka pitäisi keskittyä siihen yhteen ihmiseen kerrallaan
-Edelliseen liittyen, jos istun esim. puistonpenkillä tai kahvilassa josta näkee tielle, kyttään jokaikistä ohikulkevaa autoa ja niiden merkkiä/mallia. Kaverit aina valittaa tosta, että mun kanssa on hirveen vaikee keskustella kun katse harhailee tielle kokoajan:D
-Bussissa istun yleensä oikeanpuoleisessa penkkirivissä bussin keskivaiheilla, ahdistaa jos joutuu etuosaan istumaan
-Mun reppu/laukku on yleensä oikea selviytymispakkaus, sieltä löytyy kaikki mahdollinen (ja etenkin mahdoton:rolleyes:) mitä voi tarvita, vaikka olisin menossa vaan kouluun/töihin
-En voi ostaa kaupasta mitään ruokaa, ennenkuin olen tsekannut sen ravintosisällön

*Aina kun katon tv:stä jotain tekstitettyä sarjaa, lasken onko ruudulla olevan lauseen/lauseiden kirjainmäärä jaollinen viidellä. Oon nykyään, vaikka itse sanonkin, aivan saatanan nopee tässä :)

Haa, teen ihan samaa, mutta kolmonen on jakajana ja keskityn yksittäisiin sanoihin. Tämän jälkeen(riippumatta onko jaollinen vai ei) sama sana tavutetaan myös takaperin, tyyliin nirepakat(ideana on ikäänkuin tarkastaa etuperin lukemalla saatu tulos). Tässä sanojen takaperin lukemisessa uskallan ite väittää olevani todella hyvä.

Mitä vittua?! Teen tasan samaa, se lievä neuroosi on voimistunut lähiaikoina. Alkoi jo joskus 2001... Välillä kun ajatukset harhailee tarpeeksi, alan tekemään samaa jopa ajatusteni kanssa... Ja sekös pistää vituttaan, pitää yrittää lopettaa tää tyhmä, outo ja rasittava tapa. Suurta haittaahan tästä ei ole, mutta vähän kuitenkin :curs:

EN todellakaan uskonut, että joku muukin tekisi juuri samaa... :kippis1:

Korjaan jatkuvasti reppuni asentoa kohauttamalla olkapäitäni. Teen nykyään samaa liikkettä, vaikka reppua ei oliskaan selässä.

*Aina kun katon tv:stä jotain tekstitettyä sarjaa, lasken onko ruudulla olevan lauseen/lauseiden kirjainmäärä jaollinen viidellä.
Haa, teen ihan samaa, mutta kolmonen on jakajana ja keskityn yksittäisiin sanoihin. Tämän jälkeen(riippumatta onko jaollinen vai ei) sama sana tavutetaan myös takaperin, tyyliin nirepakat(ideana on ikäänkuin tarkastaa etuperin lukemalla saatu tulos). Tässä sanojen takaperin lukemisessa uskallan ite väittää olevani todella hyvä.
Mitä vittua?! Teen tasan samaa, se lievä neuroosi on voimistunut lähiaikoina. Alkoi jo joskus 2001... Välillä kun ajatukset harhailee tarpeeksi, alan tekemään samaa jopa ajatusteni kanssa...

Jepujee ittellä ihan samaa, mutta vielä pahempana. Eli ihan mistä vaan tv:stä/netistä/lehdestä katson sana ja onko se jaollinen 2/3/4 tai 5:llä..Ja toi takaperin taivuttaminenkin on tuttua...On aikas perseestä, kun pakko miettiä onko jaollinen vaikka 5:llä:curs:..Niin ja muahan ei tässä kukaan päihitä;)..

Monen salilla kävijän neuroosi: samanlaiset painot tangon molempiin päihin. Tänään piti oikein pähkäillä ja ravata edes takas, jotta sain ne identtiset puntit.

Monen salilla kävijän neuroosi: samanlaiset painot tangon molempiin päihin. Tänään piti oikein pähkäillä ja ravata edes takas, jotta sain ne identtiset puntit.

Sama juttu. Lisäksi, että jos kaveri laittaa painot/painon väärin päin niin se on pakko laittaa oikein päin eli tekstit ulospäin. Eihän siitä muuten tule mitään, jos keskittyminen menee niihin painoihin miten päin ne ovat.

3. Jos luen mitä tahansa tekstiä netistä, niin teksti on aina maalattava samalla kun luen sitä. (Toivottavasti ymmärsitte mitä ajan takaa..)

Heh, :D tää osu ja uppos siinä vaiheessa kun tajusin itse maalaavani tätä kohtaa. Teksti oli myös siitä hyvä, että se oli jaoteltu hyvin maalattavaksi - liian pitkät kappaleet monilla kirjottajilla jäävät lukematta tästä syystä.

Skidinähän itsellä oli kaikenlaisia outoja tapoja, esim:

1. Oikealla jalalla sai astua coolien värien päälle ja vasemmalla jämävärien. Jämäväreihin kuului ainakin ruskea (paska), punainen (veri) ja musta (lika). Toisaalta musta saattoi olla myös hyvä väri. Tästä sitten aiheutu melkosia haasteita tiettyjen kuviollisten mattojen ja laatotuksien kanssa ja sai tehdä pitkiäkin loikkia vetääkseen homman kunnialla läpi.

2. Iltaisin syödessäni hedelmiä ne piti järjestää tietyn sarjan mukaan joka piti keksiä ennen syömisen aloittamista, esim kolme hedelmätyyppiä, palat järjestyksessä, 1, 2, 2, 1, 1, 3, 3, 3, 1, 1, 2, 2, 1.

Nykyisin näitä ei enää jaksa.. tosin maitotölkkiin ei saa jäädä pohjallisia, ärsyttävää. Jos joku muu jättää niin se menee lavuaarista alas ja uusi auki.

Sama kuin JL90:llä. Eli netistä kun tekstiä lueskelen niin se pitää maalata sitä mukaan mitä oon lukenut sen. Muuten hyppii rivit ja pahasti ja lisäksi se on vaan mukavaa..

1.Pesen kädet aina ennenkun menen tietokoneelle
2.Rahapussi vasempaan taskuun ja puhelin oikeaan
3.Herättyäni laitan tietokoneen päälle vaikka ei ole aikomustakaan mennä koneelle
4.Pakonomainen pullistelu; esim, nyt tässä koneella ollessa olen monesti hauista pullistanut ja katsonut sitä. Samaa teen myös aina kun alan pesemään hampaita.
5.Lahkeiden täytyy olla salilla ollessa vähän sukan sisällä. Muuten ei tule mitään.

Sama juttu. Lisäksi, että jos kaveri laittaa painot/painon väärin päin niin se on pakko laittaa oikein päin eli tekstit ulospäin.
Silloin ne on juuri väärin päin. Ne pitää olla tekstit sisäänpäin. Korjaapa virheesi.

Ainakun lähden johonkin pitää ulko-oven avattua ja vaatteet päällä vielä palata tarkistamaan ettei hella/kahvinkeitin ole päällä ja lisäksi ennen oven sulkemista pitää ottaa avaimet taskusta käteen ettei varmasti jäänyt sisälle. Lisäksi tahtoo ilmetä tuota tarkistusjuttua monessa muussakin...on muuten helvetin ärsyttävää (onkohan se levy nyt varmasti pois päältä...vasta 2 kertaa tarkistin prkl!). Kerran käyn tarkistamassa, mutta sen jälkeen väkisin aattelen, että palakoon perkeleen talo jos ei ole ja lähden meneen.

edit: vaikuttaa kyllä omat neuroosit pieneltä kun tätä ketjua lukee :D

Itselläkin on tuo hellantarkistussyndrooma. Peräjälkeen jää tarkastelemaan, että onko pois. Sama kahvinkeittimessä. Sitten katsoo että on pois mutta jää tarkastelemaan niitä nappuloita pitkiksikin aikaa jos ne olisivat vähän vinommassa tai olisivatkin päällä. En tiedä mistä johtuu.:D

Mulle on tullut tässä viiimeisen vuoden aikan oven kiinni laitto syndrooma. Eli mietin koko matkan himasta metrolle, tuliko ovi kiinni, ja kertaan mielessäni tilanteen kun tulin ovesta, painoin sen kiinni, oven lukko sanoi loks ja ehkä laitoin vielä varmuuslukonkin päälle. Pari kertaa olen joutunut palaamaan ja katsomaan, että menikö kiinni.

Hullu mikä hullu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom