Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tässä krapulassa huomattua (tuijotettuani noin 10min ruutua tekemättä mitään), että pidän hiiren osoitinta tuolla vasemmassa reunassa, kun luen foorumia. Eli tuo pieni valkoinen palkki tuolla aivan vasemmassa reunassa. Aina hiiren osoitin sen keskellä, kun rullailen tekstiä jne.

Outoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki nörtit varmaan tietää, että kymmensormijärjestelmässä on jokaisella sormella omat kirjaimensa. Esimerkiksi oikealla etusormella kirjoitetaan kirjaimet j,m,u,y,h,n,t. Jossain vaiheessa itselläni oli pakkomielteenä "kirjoittaa" kaikki, mitä olin juuri kuullut, nähnyt, lukenut, ajatellut tai sanonut. Saatoin jäädä toistamaan jotain erityistä sanaa tai lausetta. Toisinaan saattoi tulla pieniä ongelmia kun yritin "kirjoittaa" jonkun elokuvan tekstitykset. :) Tämä "kirjoittaminen" siis tapahtuu yksinkertaisesti liikuttamalla hieman sitä sormea, jolla jokin kirjain saadaan kun käytetään "oikeaoppista" kymmensormijärjestelmää (eli käytännössä sormeni tekivät jatkuvasti pientä, satunnaista liikettä - ulkopuolisen silmin näytti siis pakkoliikkeiltä :D)

Onneks jollain mullakin on sama tapa... Mä oon tehnyt tolleen ainakin viimeiset 10 vuotta, välillä useammin ja välillä sitten harvemmin. Nykyään onneks onnistunut vähentämään tota, mutta kokonaan en oo eroon päässyt...

Parillinen luku on mun pakkomielteeni. Tv:n ääni AINA parillisella, ja stereoitten. Parillinen liittyy moniin muihinkin outoihin tapoihin: portaissa on päästävä ylös asti parillisilla numeroilla. Lisäksi pitää päättää askeltaminen oikealla jalalla! Sama suojatietä ylittäessä. Kun salilla juon vettä, niin kulauksia parillinen määrä.

Kun kuuntelen musiikkia mp:llä, pitää aina ennen kappaleen alkua pystyä laskemaan tietyllä tyylillä (esim. 2, 4, 6...) johonkin tiettyyn lukuun saakka.

Juoksumatolla katsoan kelloa... Eli lasken kuinka monta kertaa otan kahdeksan askelta puolen minuutin aikana ja kuinka monta minuutin aikana! :eek:

Jotkut systeemini on niin monimutkaisia, että ei niitä edes viitsi selittää. :nolo:

MUL on toi sama parillisuuspakkomielle!! Aina pakko olla parillinen määrä, mua häiritsee esim kaupassa aivan suunnattomasti jos jotaki tuotetta on jäljellä enää 1kpl. Otan irtokarkkeja jokaista lajia parilisen määrän. Jos ostan keksejä paketista, ni pakko ottaa parillinen määrä jne..

Samaten mul on pakkomielle siirtää tavaroita oikeille paikoille, joka on välillä noloa. Jos just jossai kaupassa nään, et leipäpussi on väärässä paikassa, ni vaivihkaa siirrän sen oikeeseen mestaan.

Näitähän riittää...
- Lähtiessä kotoa on pakko tarkistaa jäikö kahvinkeitin päälle, huolimatta siitä onko keittänyt kahvia vai ei kyseisenä aamunapäivänä. Se ei muuten riitä, että on kytkin pois, pitää napata johtokin irti. Sama pätee leivänpaahtimeen, MUTTA ei mikroon (tosin vielä muutamakuukausi sitten piti ottaa lähtiessä myös mikron johto pois.)
- Jossainvaiheesa oli myös pelkotila että jää vesihanoja päälle kun lähden kotoa, niitä tuli kuunneltua vielä ovella ettei "kohise". Sittemmin päässyt hiukan tuosta.
- Ulko-ovi pitää työntää _voimalla_ kiinni, että varmasti menee, eikä jää ravolleen.
- Sähköpostit pitää lukea moneen kertaan ennen lehättämistä, ettei sano jotain tyhmää. (ja kuitenkin sanoo).

Siinä muutamia. Lisääkin löytyy mutta joskus toisten.

Näitähän riittää...
- Lähtiessä kotoa on pakko tarkistaa jäikö kahvinkeitin päälle, huolimatta siitä onko keittänyt kahvia vai ei kyseisenä aamunapäivänä. Se ei muuten riitä, että on kytkin pois, pitää napata johtokin irti. Sama pätee leivänpaahtimeen, MUTTA ei mikroon (tosin vielä muutamakuukausi sitten piti ottaa lähtiessä myös mikron johto pois.)
- Jossainvaiheesa oli myös pelkotila että jää vesihanoja päälle kun lähden kotoa, niitä tuli kuunneltua vielä ovella ettei "kohise". Sittemmin päässyt hiukan tuosta.
- Ulko-ovi pitää työntää _voimalla_ kiinni, että varmasti menee, eikä jää ravolleen.
- Sähköpostit pitää lukea moneen kertaan ennen lehättämistä, ettei sano jotain tyhmää. (ja kuitenkin sanoo).

Siinä muutamia. Lisääkin löytyy mutta joskus toisten.

Ookkonää kännissä? Oikolukuaivovamma nostaa taas päätään.

Huomaatteko muuten, miten kaikki kuvittelevat olevansa ihan vitun outoja näiden tapojensa kanssa, mutta kaikilla on kuitenkin melkein samat tavat? (Kyllä, tiedän että olen itsekin postannut tähän ketjuun). Mikä vittu siinä on, kun me ollaan kaikki niin vitun erikoisia ja huumorintaju on niin KIEROUTUNUT, ei kukaan kyllä varmaan näitä friikkejä tajua ja sitä rajaa.

onhan se kieltämättä AIVAN kamalaa, kun tulee kirjotusvirheitä!! :hyper: menikö iltas pilalle?

- mun on aivan pakko saada katsoa televisiosta jotain hyvää ohjelmaa samalla, kun syön aamupalaa. En yksinkertaisesti pysty syömään aamupalaa, jos en voi samalla katsoa telkkaria. :D Jos ei telkkarista tule mitään ja kaikki omat dvd:t on koluttu läpi, on pakko ladata netistä joku naruto jakso, ennenkuin voin syödä aamupalani.

- laatoituksella kävellessä, ei saa astua eriväristen sattumalaattojen päälle. Asfaltilla pitää väistellä pikeä.

Huomaatteko muuten, miten kaikki kuvittelevat olevansa ihan vitun outoja näiden tapojensa kanssa, mutta kaikilla on kuitenkin melkein samat tavat? (Kyllä, tiedän että olen itsekin postannut tähän ketjuun). Mikä vittu siinä on, kun me ollaan kaikki niin vitun erikoisia ja huumorintaju on niin KIEROUTUNUT, ei kukaan kyllä varmaan näitä friikkejä tajua ja sitä rajaa.

Taisi olla se Ultimecia itse kännissä tätä kirjoittaessaan.. :rolleyes:

Hyvä U! Hauku ne ja nöyryytä niitä perusjuntteja. Jumalauta jos täällä kommunismin kehdossa on yksikin sika joka luulee itsestään jotain, siis yhtään mitään, niin se on väärässä. Sitten jos se saatana vielä luulee että jotain kiinnostaa, ja että se voi tuhlata aikaa ja kaistaa ja kirjoittaa nettiin jotain, siis yhtään mitään, niin koko maailma on kyllä menossa rasvattua tankoa pitkin Helvettiin!

onhan se kieltämättä AIVAN kamalaa, kun tulee kirjotusvirheitä!! :hyper: menikö iltas pilalle?

Kyllä mä katsoisin olevani sen verran kaiken yläpuolella, etten nettikeskusteluista pilaannu. Muut kuolevaiset taas senkin edestä. AIVAN kamalaa, että perusjantteri joutui yhden heiton kohteeksi :hyper:

Taisi olla se Ultimecia itse kännissä tätä kirjoittaessaan.. :rolleyes:

Ei se mielipidettä muuta miksikään vaikka olisi kuinka naamat.

Hyvä U! Hauku ne ja nöyryytä niitä perusjuntteja. Jumalauta jos täällä kommunismin kehdossa on yksikin sika joka luulee itsestään jotain, siis yhtään mitään, niin se on väärässä. Sitten jos se saatana vielä luulee että jotain kiinnostaa, ja että se voi tuhlata aikaa ja kaistaa ja kirjoittaa nettiin jotain, siis yhtään mitään, niin koko maailma on kyllä menossa rasvattua tankoa pitkin Helvettiin!

Tässähän sitä olikin kaikki olennainen. Paitsi että kehto on jokin täysin kommunismille vastakkainen ;).

--

Ei se mielipidettä muuta miksikään vaikka olisi kuinka naamat.

--

Hmm...totta. Ne mielipiteet tulevat vain hieman helpommin esitettyä ja kohtalaisen suoraan. :D

Ruokapöydässä maitoa juodessa maitolasin täyttö aina kun lasi on puolillaan. Ikinä ei saa tyhjäksi juoda.

Onhan noita tapoja mutta salilla pitää jalkaprässiin aina mennä vasemmalta puolelta ja poistua oikealta. Muuten tulee salitonde ja vetää pataan...tai jotain.:itku:

En kestä puolillaan tai lähes täysiä pesuainepulloja. Niimpä, jos bongaan sellaisen vessasta, niin täytän sen vedellä.

En kestä puolillaan tai lähes täysiä pesuainepulloja. Niimpä, jos bongaan sellaisen vessasta, niin täytän sen vedellä.

eli lopulta sun pesuainepulloissa on pelkkää vettä :rolleyes:

- mun on aivan pakko saada katsoa televisiosta jotain hyvää ohjelmaa samalla, kun syön aamupalaa. En yksinkertaisesti pysty syömään aamupalaa, jos en voi samalla katsoa telkkaria. :D Jos ei telkkarista tule mitään ja kaikki omat dvd:t on koluttu läpi, on pakko ladata netistä joku naruto jakso, ennenkuin voin syödä aamupalani.

Entä jos on hirvee kiire?:D Tosta tuli mieleen yksi outo tapa. Pitää löytää hyvä ohjelma ennen kuin voin syödä telkun ääressä. Voin syödä vähän samalla kun etsin, mutta hyvin vähän! Ettei lopu ennen kuin löytyy ohjelma, jota alan katsomaan:D

Entä jos on hirvee kiire?:D Tosta tuli mieleen yksi outo tapa. Pitää löytää hyvä ohjelma ennen kuin voin syödä telkun ääressä. Voin syödä vähän samalla kun etsin, mutta hyvin vähän! Ettei lopu ennen kuin löytyy ohjelma, jota alan katsomaan:D

haha sama homma!! kuorin esimerkiks porkkanan mitä voi jäystää sen aikaa kun löytyy se hyvä ohjelma :D hmmm herään aina niin aikaisin, ettei tule kiirettä syödä aamupalaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom