Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Mökillä tulee yleensä oltua melko vähissä vaatteissa, naapurimökin asukkaat (Etelä-Suomesta) taitavat hieman kummeksua asiaa. Oma mökki ja oma tontti, minähän olen siellä niinkuin haluan! :D

:D

Oma ennätys: 3 päivää ilman mitään kledjuja. Kävin mie rannassa heittämässä uistintaki välillä. Remppasin autoo ja tein klapeja. Keskikesällä piti siirtää nuoria koivuja tontin rajalle aidaksi, kun pellon takana naapurissa (matkaa n. 800m) oli kiikarit mökkimme puoleisen ikkunan alla. :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä muutamia perus pakkomielteitä, kuten näyttää monellakin olevan. Missä taskussa kännykkä jne jne.

En kyllä seuraavaa pidä kovin erikoisena, mut saan töissä siitä niin paljon kuittailua et ajattelin pistää:
Ku syön niin syön aina tietyssä järjestyksessä. Pahimmasta aloittaen ja lopettaen parhaimman makuseen. Esimerkiksi jos ulkona käy syömässä niin ensin salaatti, sitten perunat ja lopuksi piffi. Tai ensin ranskalaiset ja sitten kebab jne jne... Jauheliha-makaroonia jos syö niin menee sekaisin tietty, mut lopuksi pitää jättää pieni köntti jauhelihaa "herkkupalaksi"

mulla on "tarve" tehdä kuset luonnossa mieluummin kuin pönttöön/pisuaariin. esim. jos olen jossain kosteissa pippaloissa, kusen mahdollisuuksien mukaan mieluummin pihalla, kuin WC:ssä. Jos olen kostean baari-illan päätteeksi lähdössä kotiin ja on ykköshätä, en tietenkään kuse baarin WC:ssä vaan odotan että olen kotimatkalla ja kusen johonkin pusikkoon.

:offtopic: Mun kissalla on kummallinen tapa herättää mut aamuisin imemällä mun tissiä, ihan kuin olisin joku emo...:eek: :offtopic:

:offtopic: Mun kissalla on kummallinen tapa herättää mut aamuisin imemällä mun tissiä, ihan kuin olisin joku emo...:eek: :offtopic:

Pitikö tähänkin lisätä että :kuvia:

.......

Niin ja vessassa käydessä tulee aina pyyhittyä rengas paperilla ja sitten aseteltua paperit renkaalle ennen istuutumista.

Tosin musta tää ei oo outoa vaan hygieenistä. Itse en vain saata istua paljaalle renkaalle, edes kotona.

Tuttuja juttuja monet edeltä näköjään... :lol2:

- Sormien nivelten naksuttelu on aika vakkari meikälläkin. Pitää varmaan vartin välein käydä sormet läpi ja kokeilla että naksahtaiskos sieltä joku. Jos ei sitä tee, niin tulee jotenkin "pakottava" tunne sormiin.

- Vessassa paperin pitää olla tietysti niin että se kiertyy ulos ei-seinää vasten. Oma käytännön perustelu on se, että näin saa repäistyä nätisti yhdellä kädellä paprua, kun voi ensin kelata paprua rullalta ja sitten painaa rullaa seinää vasten ranteella ja samalla napsasta paprun oikeasta kohtaa irti, kun näkee sen rei'ityskohdan. Ehkä sen saa toiseltakin puolelta näin yhdellä kädellä, mutta siitä en haluaa tietää mitään; ei ole mun juttu.

- Kun lähtee johkin, pitää taskussa olevia avaimia kokeilla N kertaa etteivät varmaan ole hävinneet mihinkään, ja sillä hetkellä kun ovesta kävelee ulos ja pistää oven kiinni, pitää toisella kädellä pitää avaimista kiinni taskussa ettei ne vaan itsestään katoa mihkään just kun saa oven lukkoon. Ainakin kerran ennen oven lukkoon menemistä pitää vielä ottaa avaimet käteen ja tarkistaa ihan omin silmin että ne on just ne avaimet mitkä niiden pitäisikin olla, vaikka mulla on täsmälleen yksi avainnippu.

- Illalla kun menee nukkumaan, pitää herätyskellon ajan asetus tarkistaa varmaan about 5 kertaa ettei se vaan ole itsestään muuttunut tai peräti mennyt koko herätys pois päältä.

- Jos uuni on ollut käytössä, pitää sen sammuttamisen jälkeen käydä varmaan 2-3 kertaa kokailemassa kädellä kytkintä, että onhan se todella pois päältä. Ei voi uskoa silmiä, joiden antaman havainnon mukaan se "näyttää" olevan pois päältä.

- Käsien tahmaantuminen on karseeta. Jos sattuu vaikka sormella hipaisemaan johkin lapsen pöydälle hutaisemaan hillojämään ja sen jälkeen toisella sormella tuntuu ko. jämää koskenut sormi tahmeelta -> käsipesulle. Jos vaimo tuo safkat vaikka olohuoneen pöydälle ja samalla tuo ruokailuvälineet ja jos ruokailuvälineissä kimaltelee yhtään rasva tms. juttu, pitää ne vaihtee välittömästi enkä voi koskea niihin.

- Edellisestä seuraa, että mitään ihorasvoja tms. en todellakaan voi käyttää, vaan ihon pitää olla puhdas & kuiva (onneksi ei ole ihon kuivumisen suhteen ongelmia tai tästä voisi tulla ongelma). Ja jos vaimo on vaikka illalla pistänyt rasvaa ihoon ja satun koskettamaan tämmöstä kohtaa, niin käsipesullehan sitä on mentävä.

Joo-o, elämä on ihmisen parasta aikaa... :)

Niin joo, tietysti sen (vähärasvaisen) juuston on oltava leivässä päällimmäisenä, koska jos siinä olis kinkku niin sormella siihen kinkkuun koskeminen tuo inhottavan "rasva" fiiliksen... :D

Mun on aina käytävä pissalla ennen ruokailua. Luulen että tämä on lähinnä korvien välissä oleva tarve, sillä joskus kun olen melkein unohtanut (kyllähän normaalin veskihädän tuntee) niin muistan tämän ja yllättäen onkin kamala kiire vessaan. :D Tämä on siis kaikkialla: kotona, koulussa, ravintolassa... Joka tapauksessa on mentävä vessaan ennen ruokailua.

Käsien peseminen on toinen "pakkomielle". Pesen käsiäni jatkuvasti, huuhtelen edes pelkällä vedellä vaikka tiedän että vesipesulla joissain tapauksissa saattaa olla vain bakteereja lisäävä vaikutus.

Joka kerta kun lähen kotoa, on pakko lähteä takas ylös tarkastaan et kaikki on pois päältä vaikken ois niitä koko päivänä käyttänytkään..ja ei vain kerran vaan yleensä vähintään kaksi kertaa..

Myös toi herätyskellon tarkastaminen on tuttu tapa.Ennen nukkumaan menoa se tarkastetaan neljä kertaa.Yleensä siinä neljän maissa herään tarkastamaan että onhan se varmasti herättämässä ja sillon tarkastus tapahtuu pari kertaa.

Outoja tapoja itelläki on varmasti monia, mutta ei tuu nyt mieleen muuta kuin että aina kotiin tultua töiden jälkeen vaatteet kokonaan pois tai alusvaatteet ainoastaan päällä.

Samoin kun siivoan, pakko olla lähes ilkosilllaan. Eikä mua edes kiinnosta jos naapuritalosta sattuu joku näkemään :D

Mulla sama. Varsinkin imuroidessa on korkeintaan alusvaatteet päällä, koska muuten tulee ihan saakelin kuuma ja hirvee hiki! Ja sama koskee tiskausta.

Herätyskello pitää tsekata kerran, pari ennen nukkumaanmenoa.

Finnien puristelusta mainitsi joku, mikä voisi olla ihanampaa kuin puristella miehen selästä meheviä paukamia? Harmi että niitä ei läheskään aina ole tarjolla.. :jahas:

No mä pyörittelen tohon otsahiukseen sellaista tötteröä kun selailen foorumia, välillä unohdan koko pyörityksen ja sitten siihen jää sellainen yksisarvinen ja näytän todella idiootilta kun lähden pihalle tai salille, onneks siellä salilla viimeistään huomaan sen :) Yritän päästä eroon koko tavasta, mutta ei näköjään vielä.
Salilla pitää aina käyttää tiettyjä kiekkoja, muut ei käy -) menee reenit huonommin jos on väärät kiekot....

Jotenkin tuntuu helpottavalta, lukea tätä trediä, kun muilla on jotain vielä oudompaa...

Outoja tapoja itelläki on varmasti monia, mutta ei tuu nyt mieleen muuta kuin että aina kotiin tultua töiden jälkeen vaatteet kokonaan pois tai alusvaatteet ainoastaan päällä.

Samoin kun siivoan, pakko olla lähes ilkosilllaan. Eikä mua edes kiinnosta jos naapuritalosta sattuu joku näkemään :D

Tää on aika yleistä ilmeisesti:D Itsellä sama reaktio kun tulen esim. salilta tai kaupasta kotiin: Ensin kaikki vaatteet pois ja sitten vasta esim. kauppa-/treenikassin tyhjennys. Siivotessa on myös oltava olemattomissa vaatteissa. Itse välitän hiukan siitä sattuuko naapuritalon tyypit näkemään ja yritän muistaa sulkea verhot... vastapäätä on nimittäin Matin ja Tepon studio:lol2:

Siivotessa on myös oltava olemattomissa vaatteissa. Itse välitän hiukan siitä sattuuko naapuritalon tyypit näkemään ja yritän muistaa sulkea verhot... vastapäätä on nimittäin Matin ja Tepon studio:lol2:

Ilmankos pojat väsäsivätkin biisin 'kaiken takana on nainen', kun näkevät joka puolella tissejä levytyssessioidenkin aikana. :D

Mulla sama. Varsinkin imuroidessa on korkeintaan alusvaatteet päällä, koska muuten tulee ihan saakelin kuuma ja hirvee hiki! Ja sama koskee tiskausta.

Herätyskello pitää tsekata kerran, pari ennen nukkumaanmenoa.

Finnien puristelusta mainitsi joku, mikä voisi olla ihanampaa kuin puristella miehen selästä meheviä paukamia? Harmi että niitä ei läheskään aina ole tarjolla.. :jahas:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt että mikä teissä naisissa on oikein vialla kun on kiva puristella ukon finnejä, raapia meiän rupia pois, tunkea niitä pinsettejä tuonne kulmakarvojen seudulle ym. Sairaita te ootte sanon mä. :rolleyes:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt että mikä teissä naisissa on oikein vialla kun on kiva puristella ukon finnejä, raapia meiän rupia pois, tunkea niitä pinsettejä tuonne kulmakarvojen seudulle ym. Sairaita te ootte sanon mä. :rolleyes:

Se, kun näkee ison ihomadon tai mädän lentävän, saa aikaan kummallista tyydyttyneisyyden tunnetta (ainakin minulla) ;) Siihen tulee himo!! Kyllä mä tykkään kans ku joku nyppii mun naamaa esim. kosmetologilla tms. En tiedä mikä siin on, mut se on TODELLA kivaa :D

Se, kun näkee ison ihomadon tai mädän lentävän, saa aikaan kummallista tyydyttyneisyyden tunnetta (ainakin minulla) ;) Siihen tulee himo!! Kyllä mä tykkään kans ku joku nyppii mun naamaa esim. kosmetologilla tms. En tiedä mikä siin on, mut se on TODELLA kivaa :D
Mun mielestä nainen sais mielummin laittaa jonkun ihan toisen lentämään. :D Se on paljon hauskempaa kuin, että joku puristelee finnejä selästä.

Kyllä, näin myös mulla. Tosin mieluummin nyppisin itse naamaani, mutta yritän pitää näpit erossa, että iho ei kärsis. :D
Tuo mädän lentäminen on suorastaan orgastista. Varsinkin jos finnistä kuuluu "poks" kun sen puristaa.

Älkää välittäkö, kuume nousee taas..:D

- Joka ilta on monta kertaa tarkistettava että herätyskello on päällä. Todella vituttava tapa, etenkin kesällä kun kävin töissä oli herätyskelloa tarkasteltava koko ajan. Usein juuri kun on nukahtamassa miettii että onkohan herätys päällä, sitä tarvitsee tietysti koittaa ja tuon jälkeen on taas aivan virkeä.

- Peitto täytyy olla korvissa, koska muuten tuntuu että jokin pahis tulee ja puukottaa (peiton alla on turvapaikka :D ). Varpaiden täytyy olla peiton alla samasta syystä.

-Kainaloita täytyy haistella vähän väliä.

-Kännykkä oikeassa taskussa, avaimet + purkat ja muut härpäkkeet vasemmassa ja lompakko vasemassa persetaskussa. Jos on mp3 soitin mukana niin se tulee vasempaan taskuun ja avaimet siirtyvät kännykän kanssa oikeaan taskuun.

-Suihkussa tulee pestyä aina ylhäätä alaspäin, paitsi naama pestään viimeiseksi.

-Naksuttelen niskaa.

Eiköhän siinä ollut suurimmat omituisuudet.

Originally Posted by Fättis

Ja moni haluais kärpäseksi kattoon.. ;)

no eipä.. :kuola:
ja nyt koko pakkis vaatii niitä :kuvia:

:D

- Peitto täytyy olla korvissa, koska muuten tuntuu että jokin pahis tulee ja puukottaa (peiton alla on turvapaikka :D ). Varpaiden täytyy olla peiton alla samasta syystä.

Tän lisäisin vielä omaan listaan. oikeestaan kukaan ei puukota, vaan joku örkki tulee puremaan peiton ulkopuolelle jäävistä paikoista.:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom