Omituiset tavat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
En pidä lompakkoa kummassakaan persetaskussa. Käytän vyölaukkua ja tuulitakin taskuja välineistön kuljettamiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdellä isännällä täällä päin on tapana pitää aina lompakko perstaskus ja pitää siitä kiinni aina kun näkyy mustalaisia. :lol2:

- Kännykkä oikeassa taskussa, avaimet vasemmassa, jos on matkakortti mukana niin se myös oikeassa. Lompakko AINA oikeassa takataskussa ja kun ohi menee / takana on manneja, ilkeän näköisiä somppuja etc. niin takataskusta on pidettävä kiinni :D

- Aamurutiinit: Herätys, kuselle, aamupala, suihkuun, takaisin sänkyyn köllimään 15 minuutiksia samalla kahvia juoden.

- Salilla tankoon täytyy laittaa aina samanlaiset painot päihin, prässissä ja muissa ei niinkään väliä.

- Duunissa mulla on sormituttifetissi :hyper: Viimesen kuukauden aikana hukannut varmaan viis sormituttia ja vähän väliä niitä kulkeutuu taskussa aina kotia.

- Aina kun on koneella eikä oikeen tiiä mitä surffaa niin täytyy aina selaa pakkista vaikka ois just käyny kaikki mielenkiintoset tredit läpi.

- Reunapalat on saatanasta! Piirakasta, laatikkosafkoista, voipaketeista ja kaikesta muusta kahmitaan aina ensin keskeltä ja esim makaronilaatikosta kaavitaan se kuiva päällinen vittuun ja sitten otetaan sieltä keskeltä. Pullasta ja leivistä syödään ensin reunat koska ne on saatanasta, keskiosa pitää jättää viimeseks ku se on parasta.

- Tyynyt pitää olla aina tietynlaisesti, kaksi vierekkäin ja sitten yksi siinä niiden päällä keskellä.

Ei keksi enempää tähän hätään :D

Varsinkin pakkista selaillessa aloitan monien treadien lukemisen lopusta alkuun :D se on vain tapa, josta ei vain pääse irti. Monet viestiketjut ovat kyllä varsin mielenkiintoisia noin lukiessa :D

hmm... muita kummia tapoja ei nyt kyllä juuri muistu mieleen.

näitä pienempiä tapoja on lukemattomia, mutta esim. riisit/pastat ja kanat pitää syödä lusikalla, koska haarukka on liian "kömpelö" väline eli olen siis virallisesti vauva :hyper:

Jopa itseäni ärsyttämään ruvennut tapa on ääneen ajatteleminen ja sitä saa hävetä kyllä oikein olantakaa, sillä ulkona kun kävelen yksin saatan huomaamattani jutustella päivän aikaisempia tapahtumia ääneen, enkä itse edes huomaa sitä, ennen kuin ohikulkija katsoo minua wtf-ilmeellä.

Sitten ihan geeniperimän mukaan se perkeleen käsi sujahtaa housuun aina, kun katson telkkaria... eli ulkopuoisesta voi vaikuttaa, että olen runkkaamassa ohjelmasta riippumatta. Eukolle selitän aina, että " en minä raavi.. minä vaan pitelen" huomasin nimittäin saman asian tapahtuvan isälleni vuosia sitten... ei se omena kauas puusta putoa:D

Aha, ei pahalla, mutta minua hävettää vitusti, kun välillä kuulee, että pikkusisko mölisee kadulla yksikseen jotain. Ei voi sanoin kuvailla, tekisi mieli vetää kaikkia tuollaisia yksin mölisijöitä turpaan. Tekisi mieli, mutta en sano, että olisi mitenkään järkevää.

Oma tapani on valvoa liian pitkään aina yöllä ja selata aina Pakkista, vaikka olisi 2 min sitten jo selannut kaikki uudet viestit joskus kello 2:30, että ei kukaan vaan olisi postannut jotain. No, yleensä jostain paskathreadista niitä vastauksia silloin vaan löytyy.

Asetan tietokoneen hiiren aina johonkin kulmaan ja joudun useaan otteesen tarkistamaan, että nuoli on paikallaan. Suuntaan sängyn päällä olevan pikkulampun aina seinään päin lähtiessäni johonkin.

Asetan tietokoneen hiiren aina johonkin kulmaan ja joudun useaan otteesen tarkistamaan, että nuoli on paikallaan.

Sama :D

Sit tapana ain omas huonees jotai lukies tai telkkaa kattoes taiteilla veitillä. Eilen sit kunnon syvä haava kyynärpäähän. Kämmen vaa kupiks kun katoin yhtä sarjaa ja kunnon drinkki oli siihen tullu kun sarja loppu.
Oli siis kokkiveitti pystys ollu sylissä ja pyyhkäsin nenää oikeel kädel.

Ai niin, tämä on jo todella friikkiä, mutta: tiedättehän useilla foorumeilla viestien ne välirajat, joissa täällä näyttää olevan oikealla viestin joku järjestysnumero (yllä #291) ja vasemmalla aika. Sitten tuossa viestin alla on muuten vaan viiva. Noh, hiirellä kun rullataan, niin osoittimen on harpattava näiden viivojen yli, tietysti myös henkilötietojen ja avatarin. Eli ei saa jäädä siihen rajalle ja sitten sitä voi kikkailla, että jääkö vai ei. Kysymys kuuluu, että mitä helvettiä tuo tarkoittaa?

Ai niin, tämä on jo todella friikkiä, mutta: tiedättehän useilla foorumeilla viestien ne välirajat, joissa täällä näyttää olevan oikealla viestin joku järjestysnumero (yllä #291) ja vasemmalla aika. Sitten tuossa viestin alla on muuten vaan viiva. Noh, hiirellä kun rullataan, niin osoittimen on harpattava näiden viivojen yli, tietysti myös henkilötietojen ja avatarin. Eli ei saa jäädä siihen rajalle ja sitten sitä voi kikkailla, että jääkö vai ei. Kysymys kuuluu, että mitä helvettiä tuo tarkoittaa?

Haha, sama vika.

Kaikki nörtit varmaan tietää, että kymmensormijärjestelmässä on jokaisella sormella omat kirjaimensa. Esimerkiksi oikealla etusormella kirjoitetaan kirjaimet j,m,u,y,h,n,t. Jossain vaiheessa itselläni oli pakkomielteenä "kirjoittaa" kaikki, mitä olin juuri kuullut, nähnyt, lukenut, ajatellut tai sanonut. Saatoin jäädä toistamaan jotain erityistä sanaa tai lausetta. Toisinaan saattoi tulla pieniä ongelmia kun yritin "kirjoittaa" jonkun elokuvan tekstitykset. :) Tämä "kirjoittaminen" siis tapahtuu yksinkertaisesti liikuttamalla hieman sitä sormea, jolla jokin kirjain saadaan kun käytetään "oikeaoppista" kymmensormijärjestelmää (eli käytännössä sormeni tekivät jatkuvasti pientä, satunnaista liikettä - ulkopuolisen silmin näytti siis pakkoliikkeiltä :D)

Tostakin päästy pikkuhiljaa eroon.....

edit: Kirjoitan muuten nykyään lähemmäs 600mrk/min, joten tuostakin ollut sentään jotain hyötyä :D

voileivistä syödään eka reunat, jos useampia leipiä niin reunaton odottaa, että saan muidenkin leipien reunat nakerreltua ja hyvät keskiosat viimesenä.Täysin normaalia.

Kaakaota ei sekoiteta vaan jauhe saa laskeutua pohjalle, sit se kaakao ja maito lusikoidaan lärviin silleen erillisinä.(Kyllä, juon, siis syön sokeripitoista ja epäterveellistä antipunttiruokaa..) Vielä normaalimpaa..

Jos nenääni kosketaan tai se hieroutuu johonkin niin se pitää "asetella" takaisin paikalleen.

Baarissa on kännykkä vasemmassa taskussa, rahat, pankkikortti ja henkkarit oikeessa ja narikkalappu oikeessa takataskussa.

Töissä on useampia neurooseja, joita hankala selittää, mutta tulee tarkastettua ja hermoiltua moneen kertaan onko jotkut asiat tehty vai ei.

Ennen nukkumaan menoa joudun tarkistamaan uunin levyjä 5 min. Tarkistan 25 kertaa, että ulko-ovi meni kiinni. Yritän juosta rapun portaat ylös ennen kuin ulko-ovi ehtii mennä kiinni. E: Kun katson jotain elokuvaa joudun usein kelaamaan taaksepäin varmistuakseni jostain merkityksettömästäkin sanasta.

Olen mies ja saan aina kuulla siitä kuinka kauan kestää kylpyhuoneessa. En oikein ymmärrä miksi esim. suihkussa pitäisi pitää kiirettä. Sen jälkeen (suihku ja peseytyminen ehkä 10-15 min) ajan partaa, laitan geeliä, dödöä jne, ehkä useita minuutteja. Ennen suihkua yleensä hoidan muutkin tarpeeni (pöntöllä). Yhteensä saattaa mennä puolikin tuntia. Emännällä kestää suihkussa 5 min ja aina ihmettelee kuinka minulla kestää. Minä vain tykkään tehdä kaiken kerralla ja rennosti rauhassa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom