Omatekoiset painot?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo eli onko joku muu ikinä tehny ite painoja,penkkiä ja jonkunnäkönen talja+telineet? itellä ainaki menee nyt kk kortti vanhaks ja henk.koht syystä uutta ei varmaa tule ni aattelin koittaa rakentaa ite painot, ne luultavasti koostuu pihalla olevista tukeista,rauta putkesta, vuorikiipeily "rissasta" joka toimii taljana, penkki parista laudasta ja jotai pehmustetta... täytyy vähä tutkii.... eli laittakaa neuvoja/kuvia/sivuja mistä löytyy tietoa kyseiseen aiheeseen. kiitos :worship:

Tuossa on joku vanha keskustelu penkin rakentamisesta ja on myös jokin piirustuskin mittoineen tuolla seassa. Tarvii ilmeisesti autocadin että saa auki.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=1998

Ja jos pääset jossain käsiksi sorviin tai tunnet jonkun joka osaa sorvata niin painot saa varmaankin helposti tehtyä/teetettyä. Ja ammattikouluilta voi tilata asiakastöinä kaikenlaista tavaraa. Itsekin tein joku aika sitten jotain kiväärin tähtäimen osaa. En tiedä paljon koulu niistä velottaa mutta ainakin materiaalit pitää maksaa. Työvoima on ilmaista :D

juu voi lukottaa, hermot meni/menee en tee mitää. taitaa nyt sit reenaus jäädä ehkäpä tonne 18-vuoden ikää asti, :(

Hommaa ainakin levytanko ja painoja. Rackeja/telineitä jne. voit tehdä itse. Tärkeintä on lähinnä niiden kantokapasiteetti.
Itsekin olen tehnyt kaikenmaailman pukkeja & korokkeita jne., ja pitäs taas väsätä lisää..

Pelkällä tangolla & painoillakin saat treenattua kaikenlaista: rinnalle vedot, kohautukset, maastavedot, pystypunnerrukset, hauiskäännöt, skullcrusherit, hack kyykyt, jullet, kyykyn/etukyykyn (vedä painot rinnalle), lattiapunnerrukset..ja jonkun penkin saa, ni sit tietysti lisää mahdollisuuksia.

voimaräkki.tanko.säädettävä penkki.painolätkiä. tarvittaessa käsipainoja.

kaikki yllämainitut on helppo itse tehdä jos on vain tarvikkeet ja hitsaus vehkeet.

mitään muuta et tarvitse ku nuo.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muutama tarpeeksi kestävä rautatanko ja muutamat parit erikokoisia (suuria) kurkkupurkkeja ja eikun valamaan painot..oon nähny näitäkin :)
Myös autonvanteista & rautaromusta hitsattuja kyykkytelineitä/penkkejä on tullu nähtyä. Autonrenkaat (kumineen) vois olla sopivat lattiapenkkiin..? heh heh..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom