oman vuoron odotus salilla

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
onko sillä suurta merkitystä treenissä jos joutuu pitämään pidemmän tauon odotellessa että laite vapautuu? esim. odotin tänään penkin jälkeen 20 minuuttia että pääsin tekemään vino-penkkiä smithiin ja kuinka pitkät palautumiset pitäis olla sarjojen välissä? kiitti vastauksista.

oho tuli tua salilla kaks kertaa. heheh

No jos joudut odottamaan jopa 20min että pääset vinopenkkiin, niin kannattaa varmaan heittää siinä välissä joku toinen liike..Ehdottomasti samalle lihasryhmälle tietenkin..Ei oo hyväks jos eka teet penkkii ja sit hyppäät hauksiin ja takas penkkii. ;D

no ei 20min kannata mitään odottaa. ellei siinä sitten pyöri joku iso porukka pumppaamassa niin menet kysymään kauanko menee tai sitten duunaatte sarjoja vuoroperää.

ei sitä treeni ohjelmaa kannata jumalana pitää, jos laitetta on mahdoton saada parin min sisään niin joku korvaava liike tilalle.

Ei todellakaan kannata 20 minuuttia odottaa mitään laitteita. Sitten vain tekemään jotain toista liikettä jos se kyseinen laite on varattu.

tikkuniska sanoi:
Ei ehkä muuta ku lämmöt karkaa harakoille.

Ja aikaa tuhraantuu aivan järjettömästi. Eikä siitä odottamisesta ainakaan mitään hyötyä ole, vinopenkin voi tehdä vaikka käsipainoilla jos smith on varattu ja haluaa ehdottomasti vinopenkkiä tehdä.

Vanhalla salilla 1 penkki ja yleensä väh 3 kaveria tekemässä.. Ei oikeen houkutellu. Penkkipäivänä yleensä ohjelmat kusi vähän.. Mutta nyt kun vaihdoin salia (en kyllä em.syystä mutta..) saa tehä kaikki liikkeet rauhassa.

joo, jostain syystä se penkki on suosituin...omalla salilla on 4 penkkiä plus vinopenkki ja jostain syystä töiden jälkeen ne kaikki on täynna ja muu sali tyhjä :)
no, mä treenaan yleensä aamuisin joten sillon voi vedellä tyhjille seinille karjaisuja. jos nyt sattuu kaikki penkit olemaan täynnä juuri silloin kun mä sitä haluaisin tehdä, niin sitten painun tekemään dippiä tai lähden kotiin. kun treenaan 5 kertaa viikossa kropan läpi (3x voimanostoo, 2x painonnostoo) niin ei ole mitään väliä vaikka se penkki jäisi joskus tekemättä.

saecci sanoi:
Penkkipäivänä yleensä ohjelmat kusi vähän..
:D Arvaa mikä saattaa auttaa tuohon että penkki on varattu. Vaihdat penkkipäivän pois maanantaista. Varmaan helposti yli 50%:ssa ohjelmista rinta (johon yleensä sisältyy penkki) on maanantaina/1. päivänä, tai ainakin kaikki sen siihen sijoittaa.

(vähä :offtopic: )

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Korvatkaa se pena välillä käsipainoilla ja huomaatte, ettei se sittenkään niin autuas liike ole. Voit jopa vahingossa saada paremmin tuntumaan.

Lapo sanoi:
:D Arvaa mikä saattaa auttaa tuohon että penkki on varattu. Vaihdat penkkipäivän pois maanantaista. Varmaan helposti yli 50%:ssa ohjelmista rinta (johon yleensä sisältyy penkki) on maanantaina/1. päivänä, tai ainakin kaikki sen siihen sijoittaa.

tää on muuten totta,ton takia itse vedän rinnan aina sunnuntaina ja saa ihan rauhassa vedellä vinoo/smithiä tai normaalia..

Lapo sanoi:

Offtopic tai ei mut mun mielestä tuo on ihan totta, tai sit oon vaan kuvitellu. Mut sitten tosta eri lihasryhmien tekemisestä vuorotellen... Ite oon usein tehny esim. ensin rintaa ja sitten jotain muuta välissä ja sitten taas rintaa. Siis jos ei oo päässy peräkkäin tekemään. Toisaalta oon myös miettiny, että siinä ehtii hieman "palautua" kun tekee muuta välissä. Onkohan tuo kuinka väärin tehdä noin?

Onko jollain jotain faktaa, et minkä takia on huono venaa noin pitkään sarjojen välillä. Siis muuten ku aika tuhlaantuu. Yleensähän sanotaan, et bodailussa pitäis pitää suht lyhyet sarjojen välillä, et saa kunnolla lihaksen väsytettyä loppuun. Toisaalta itellä ainaki menee silleen, et jos meinaan loppuun asti tehdä useampia sarjoja lihakselle, ni pitää pitää aika pitkä tauko (pari minsaa ei riitä) tai sit vähentää painoja, jos meinaan saada mitää aikaseks. En nyt tietenkää mitään 20 min taukoja pidä, mut onko jotain syytä ajanhukan lisäks, et miks noin ei sais tehdä. Ja jos pitää lihakset lämpimänä.

Lapo sanoi:

:offtopic:
Eieiei... kyllä sunnuntai on pyhitetty penkille siis jos jostain syystä tehdään vain kerran viikossa :D
:offtopic:

Juu, kyllä Lapo puhui täyttä asiaa, sillä "tärkeimmällä" se reeni useimmiten aloitetaan.

Itselläni kesti monta kuukautta egon antaa periksi, kun siirryin 1-jakoisiin nääs, että aloinkin tehdä jalat ekana ja sitten yläkropan.

Kun ei kestänyt ajatusta että ei sit jaksaiskaan yläkroppaa niin hyvin.

Mut heh, kun on ensin kyykännyt, vetänyt, ja prässännyt, niin yläkropan reenihän on sen jälkeen ja siihen verrattuna piece of piss! :hyper:

Lapo sanoi:
Arvaa mikä saattaa auttaa tuohon että penkki on varattu. Vaihdat penkkipäivän pois maanantaista. Varmaan helposti yli 50%:ssa ohjelmista rinta (johon yleensä sisältyy penkki) on maanantaina/1. päivänä, tai ainakin kaikki sen siihen sijoittaa.
Oon kyllä huomannu ton, mutta kun penkki on keskiviikkona. No uudella salilla ihan sama, koska aina tulee oltua eka siellä, että enää ei tuota ongelmaa ole.

Ps. Mutta hyvä vinkki kyllä ihan yleisesti ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom