Vähän perspektiiviä juttuihin nyyyy. mahtaa olla jussi1975 naapurilla aikamoinen asunto ku vuoden vanha ja tuohon hajosi. Ihan seinälevyjä joutu vaihtaa kosteuden takia. miks mulla on ollu 5 vuotta autotalli jossa ei oo ilmanvaihtoa ja mun postimerkitkii on ihan kuivia siellä. Jokapäivä ajan märän auton sinne. lämmityskään ei oo niin kovalla et kuivattais vaan käytännössä sulattaa. Ton pitäis olla laho runkoa myöden.
Toiseks noita vitun iv koneita ei oo laitettu ku just 5 vuotta taloihin ja sitä ennen talot tehtiin painovoimaisella ilmanvaihdolla ja höyrynsulkumuovilla. Painovoimainen ilmanvaihto on pois pelistä varmaan 50% taloista talvella. Eivät oo kuolleet eikä talot homehtuneet. Mulla sippas muuten kanssa toinen moottori pari vuotta sitten. Laakeri rupes pitää ääntä ja se oli pois päältä koko laite ties kuinka kauan. Tää talo romahtaa varmaan just. sisäilmankosteus pysytteli alle 40% eli huonon puolella. Liian kuivaa
.
Vaihtakaa kuivat kalsarit ja olut käteen. Ei ne talot iv koneen hajoamisesta hajoa. Eikä muuten reikään höyrynsulkumuovissa
. märistä kalsareista en tiedä voiko ne homehduttaa talon. ei oo kokemusta.