Mun 15" läppäri, kaapelimodeemi ja erillinen wlan-purkki vie yhteensä 30-50W, riippuu tekeekö läppärillä mitään. Jos pelaa niin varmaan lähempänä 100W mutta testasin leffaa katsomalla ja 50W näytti mittari, samassa jatkojohdossa nuo kaikki kolme laitetta.En mä ainakaan edes harkinnut pöytäkonetta kun entinen läppäri tilttasi pari viikkoa sitten. Uus halisläppäri Gigantista tilalle, eli tällaanen 500 euron Acer. Voi parinvuoden päästä uusia kun hajoaa kuitenkin takuuajan jälkeen. :D Näät ei vie sähköä juuri mitään ja mä ainaki tykkään ottaa koneen syliin ja näpytellä sohvalla. Tässä se on aina meillä yläkerran aulassa. Tosin välillä tuntu että pitäs olla kaksi konetta kun aina tähän kaksi ihmistä saa jonon aikaiseksi. :D
Samaten mittasin pesukoneen kulutuksen, 0.54kWh meni 40C pesuun, telkkari ja digiboksi 60-70W ja valmiustilassa 1W.
Jääkaappi kiinnostais seuraavana mitata mutta se pitäis nostaa pois tuolta syvennyksestä. Samaten uunin/lieden kulutus kiinnostais selvittää mutta sitä ei kyllä helpolla mitata. Sinne saa kyllä menemään sähköä, näkyy olevan 20A sulakkeen takana, kai tuo sentään 230V on kytketty.