Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mutka :hyper: no nuorempana tuli harrastettua aikidoa mut juhlinta syrjäytti nyt olis ajatus kääntyny tohon magaan täälä takahikiällä ei o vaan paikkaa et pitää vissiin suunnata ittensä sivistykseen ;)

Judoa olen venyt koko ikäni, tosin pari viime vuoden aikana jäänyt vähemmälle. Lukkopainia ja brassijujutsua on tullut välillä sivussa leikittyä

Magaa hieman yli vuoden, vähän nyrkkeilyä (jossa olen paska). Kokeilin joskus aikidoa ja karatea. Aion varmaan lähivuosina kokeilla hokutoruy jujutsua. Ja ehkä potkunyrkkeilyä. Siinä pitäisi olla suunnilleen kaikki mitä tarvitsee.

Keksin vanhoilla päivilläni aloittaa nyrkkeilyn viime elokuussa. Pirun kiva laji, dunkkuun tulee säännölliseltä pohjalta. Ajattelin yrittää myös ottaa kintut mukaan ja kokeilla potkunyrkkeilyä jos mun paskat polvet vaan kestää. Saa nähdä miten äijän käy.

Kwan Nyom Hapkido ja muu kiva

Kertaus mielen kokoaa. (:

-Taekwondo wtf n. 13 v. Jäi -04.
-90- luvun puolivälissä karaten alkeiskurssia.
-Hoe Joen Moo Sooliia (Jos nimi näin) pari vuotta. Olisko -96-97.
-Nyrkkeilyä virallisesti vuosi (-98) ja nyttemmin pari vuotta taas aktiivisemmin ja jalkoja mukana.
-Kas-Pinia -01 lähtien suht. aktiivisesti 3v. Leirejä 14 kpl. Edelleen hengessä mukana.
-Nyt pari vuotta kaikennäköistä parin treenikaverin kanssa. Pääasia, että hiki tulee ja voi todeta, että onko tullut opittua mitään. (:
-Oisko kaikki.. punttia oheisharjoitteena ainakin v. -84 lähtien mm. nuoruuden y-urheiluista johtuen.
Ja kaikkinensa tehty kaikennäköistä sohlausta matosta keppeihin...

JH

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
krav maga ja kickboxing

yhteensä 15 vuotta kamppailulajeja. kickboxingia pisimpään eli 10vuotta. nykyisin treenaan krav magaa ja kickboxingia edelleen myös. juniori-ikäisenä kokeillut moniakin lajeja mm. judo, taekwondo, nyrkkeily..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom