Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
switchblade sanoi:hokutoryu ju-jutsua vuoden verran ja nyt otin bjj:n siihen kaveriks
Rinkku sanoi:Enhän mä ole mitään treenanut Commodoren jälkeen. Silloin aikoinaan, olin tyypillinen lajista toiseen pomppiva keskittymiskyvytön kusipää. Kusipää mä olen kyllä edelleenkin.
1986-1989 Karate (vihreä, voitin 1986 keltaisten vöiden salikisojen kevyen sarjan Meido-Kanissa, muutettiin ulkomaille, vuodet 1987-1989 ulkomailla)
1988 Saan poikittaisspagaatin, nostan penkistä 55 kiloa.
1989-1990 Kick-Boxing (Niinikedon seuran treenit Kisiksen KARATEPARVELLA, täysin luokatonta valmennusta)
1990-1993 Taido (vihreä, liian vaikeaa ja typerää. Treenimatka 80 min. kanttiinsa)
1992 Pystyn potkaisemaan 360 asteen hyppykääntärin. Nostan 65 kiloa penkiltä
1992 Reiteni ovat kuin tukit Taidon jäljiltä.
1992 Kaksi treeniä Capoeiraa Tanssivintillä (kallista, ei rytmitajua)
1992 Kolme kertaa Russelin Body Condition tunnilla Tanssivintillä (Sama jätkä ohjasi koreografiat Popstars kakkosessa, tunnilla oli lisäkseni kaksi homoa, tuijottivat kroppaani pukkarissa)
1993-1994 Kobudo (eka vyö, siellä oli liian kylmä sali, toiset treenit la-aamuna, dokaaminen haittasi)
1994-1996 Savate (vihreä hanska, oli kivaa, dokaaminen haittasi)
1996-1997 Dokasin koko vuoden
1997-1998 Savate (vähentelin dokaamista)
1998 muutin kaupunkia, lopetin dokaamisen, myönsin olevani tyhmä ja vastuuntunnoton kusipää.
Sekalaista punttia vuodesta 1987 asti.
Vuodesta 1998 enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joitain muutaman kuukauden taukoja, pari puolen vuoden taukoa. Harrastuspohjalta, ei massa- tai voimatavoitteita.
Puolen vuoden kuureina kovaa lenkkeilyä
2004 Ekaa kertaa pappaikäisenä huntti penkistä. Reiteni ovat kuin hyönteisellä.
2004 Pystyn potkaisemaan mavan reiteen. Siitä ylöspäin radikaali revähtymisvaara.
2004 Kirjoitan Pakkikselle tähän threadiin ja tunnen syvää vitutusta ja itseinhoa siitä, että heitin lahjani täysin hukkaan.
masantti sanoi:Judoa harrastaneena voin sanoa, ettei judosta ole ip-lajiksi, ellei harrasta sitä täysiä. Jotenkin painitilanteissakin tulee orpo olo, kun ei saa takin reunasta kiinni.Omat lajit:Judo 6-8 vuotta, Bujinkan 2 kk
Jep/jep. No perkule. Kai siihen on sit yritettävä totutella näin aluks, mut periks en anna. Katellaan jatkokurssilla sitrusakko-600 sanoi:Hervanta rock-city? Tamperelainen? Onkiniemessä alotit alkeiskurssin? Vuoden lopulla I'll be tapping you.. :D