Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyudo (1993-, nyt treenitauko olosuhteiden pakosta), aikido (Aikikai 1994-), iaido (Muso Shinden ryu 1994-1997ja Muso Jikiden Eishin ryu 1996- aiki toho 2004-), karate (Yuishinkai/koryu 1999-). Taiji (2000-). Vähän jujutsua ja vielä vähemmän judoa.

lieska sanoi:
Judoa on tullu treenattua 4vuotta, thai-nyrkkeilyä 4 vuotta, nyrkkeilyä 2 vuotta, Lukkopainia ja brassi ju-jutsua 2 vuotta. Mutta lukkopaini päälaji tällähetkellä.

Aikasen hyvät yhdistelmät ja vielä hyvillä vuosilla ootko johonkin kisoihin ajatelut mennä

Ai joo pääs unohtumaan mun lajini on the Linnunpää paini ja mainittakoon että kuulun siinä nk Kreatiini ryhmään

Elikkäs nykyisin treenaan Savatea ja nyrkkeilyä.

MOT sanoi:
zori. EVL-taustaa?
Ei. Aloitin judon vasta vähän alle kaksikymppisenä, joten se oli vähän turhan myöhään, jotta musta olisi tullut ihan tosissaan treenaava kilpailija. Lähinnä olen ollut aktiinen harrastaja ja käynyt kiusaamassa muita kansallisissa ja SM-kisoissa. Omassa seurassa on aika mukavasti tuota evl-porukkaa, joten sitä kautta toimintaa tulee seurattua. Lisäksi olen tehnyt jonkin verran tuomari hommia.

Hullu inkkari sanoi:
tai shin mun-kung fua, judoa joskus penskana
haaveilen että seuraavaksi WT!!!! olisi TSMälle hyvää jatkoa. (käsittääkseni wing tsunissa myös on keskilinja tärkeä)

Juu pitää paikkaansa, laji miltein perustuu keskilinjaan ( tai sen murtamiseen) ja wt on muuten aika :rock: laji käytännössä, sanaa armo ei ilmeisestikkään tuossa lajissa koskaan ajatella...

Oma laji

Thai ja kickboxingia tässä on tullut treenattua syksystä asti. Vähän päälle kolmisen vuotta sitten lopetin thai-nyrkkeilyn jota olin harjoitellut joku vajaa vuoden verran... Eli alkutekijöissähän tässä ollaan. Näin jälkeenpäin on kyllä ottanut päähän kun treeneissä käymisen keskeytymisen jälkeen en enää saanutkaan aikaiseksi jatkaa lajia, nythän sitä olisi jo muutama vuosi treeniä takana ja kohtahan tässä alkaa olla vanha jo :rolleyes: Jotain lajia jossain vaiheessa (kun siltä tuntuu) olen ajatellut tuohon ohelle, ehkä krav maga, shooto/nhb taikka brasilian ju-jutsu...saapa nähdä mitä tulee.

Thainyrkkeilyä vuodesta -98. Välillä vähän aktiivisemmin ja välillä vähemmän aktiivisesti. Viimeinen vuosi todella aktiivisesti. Pari matsiakin on tullut otettua. Tosin nyt taisi tulla toppi vähäks aikaa loukkaantumisen takia...

Joskus junnuna reenaillut judoa useita vuosia ja siinä on tuota kilpailukokemusta vähän enemmälti, kuin tässä nykyisessä lajissa.

Hanmoodoa vuodesta, shaolin wushua ja nyrkkeilyä/painia. Mielestäni paras ja monipuolisin yhdistelmä mitä tällä hetkellä kaupungissani on mahdollista harrastaa (kyseessä on siis erittäin pieni kaupunki).

Lajini

Classical Wing Chun kung fu
Jun Fan kung fu
Inosanto blend Kali
Muay Thai

kaikkia neljää lajia aikalailla samassa suhteessa reenannut n.kahdeksan vuotta ja opettanut nelisen vuotta, sitä ennen kuutisen vuotta karatea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Judoa oon harrastanu pari vuotta. Taekwondoa harrastin ehkä 1,5v. Han moo do on myös ollut kehissä n. vuoden, mutta jatkamisesta en sitten tiedä.

Enhän mä ole mitään treenanut Commodoren jälkeen. Silloin aikoinaan, olin tyypillinen lajista toiseen pomppiva keskittymiskyvytön kusipää. Kusipää mä olen kyllä edelleenkin.

1986-1989 Karate (vihreä, voitin 1986 keltaisten vöiden salikisojen kevyen sarjan Meido-Kanissa, muutettiin ulkomaille, vuodet 1987-1989 ulkomailla)
1988 Saan poikittaisspagaatin, nostan penkistä 55 kiloa.
1989-1990 Kick-Boxing (Niinikedon seuran treenit Kisiksen KARATEPARVELLA, täysin luokatonta valmennusta)
1990-1993 Taido (vihreä, liian vaikeaa ja typerää. Treenimatka 80 min. kanttiinsa)
1992 Pystyn potkaisemaan 360 asteen hyppykääntärin. Nostan 65 kiloa penkiltä
1992 Reiteni ovat kuin tukit Taidon jäljiltä.
1992 Kaksi treeniä Capoeiraa Tanssivintillä (kallista, ei rytmitajua)
1992 Kolme kertaa Russelin Body Condition tunnilla Tanssivintillä (Sama jätkä ohjasi koreografiat Popstars kakkosessa, tunnilla oli lisäkseni kaksi homoa, tuijottivat kroppaani pukkarissa)
1993-1994 Kobudo (eka vyö, siellä oli liian kylmä sali, toiset treenit la-aamuna, dokaaminen haittasi)
1994-1996 Savate (vihreä hanska, oli kivaa, dokaaminen haittasi)
1996-1997 Dokasin koko vuoden
1997-1998 Savate (vähentelin dokaamista)
1998 muutin kaupunkia, lopetin dokaamisen, myönsin olevani tyhmä ja vastuuntunnoton kusipää.

Sekalaista punttia vuodesta 1987 asti.
Vuodesta 1998 enemmän tai vähemmän säännöllisesti, joitain muutaman kuukauden taukoja, pari puolen vuoden taukoa. Harrastuspohjalta, ei massa- tai voimatavoitteita.
Puolen vuoden kuureina kovaa lenkkeilyä
2004 Ekaa kertaa pappaikäisenä huntti penkistä. Reiteni ovat kuin hyönteisellä.
2004 Pystyn potkaisemaan mavan reiteen. Siitä ylöspäin radikaali revähtymisvaara.

2004 Kirjoitan Pakkikselle tähän threadiin ja tunnen syvää vitutusta ja itseinhoa siitä, että heitin lahjani täysin hukkaan.

Judoa oranssille vyölle asti (myös kilpailukokemusta), Shotokan karaten peruskurssi, tällä hetkellä nytkkeily. 9 vuotiaasta asti on kamppailulajeja harrastettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom