Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kai se on toi KurMooTus

Thaiboxing. Suunnitelmissa olisi siirtyä 1-2 vuoden sisällä treenaamaan vapaaottelua, mutta saas nyt nähä mitä tulevaisuus tuo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ronn Moss sanoi:
Japanilaisia perinteitä kunnioittaen; forced bukkake.

Zard sanoi:
Verbaalijudo ja Run-Fu
Pettämätön yhdistelmä

amf sanoi:
Kai se on toi KurMooTus

:) :hyper: :rock: :D :worship: :kippis1: :lol2:

En tiedä miten päin olla, kun ovat niin omaperäisiä ehdotuksia tänne. Olisi mukava tietää mikä saa aikaan näin luovan ulosannin. Jos ei halua omaa lajiaan kertoa niin voi jättää kirjoittamatta.

Shorinjiryu renshinkan karatedoa sellainen 3,5 vuotta takanapäin. Tämän lisäksi olen nyt kuukauden verran käynyt vaparin alkeiskurssilla. Jossain vaiheessa varmaan kapuan kehäänkin, tai ainakin olen sen tavoitteeksi itselleni asettanut.

Taekwondoa teininä joku vuosi (3-4), sitten tuli jalkaan teräasevamma josta toivuttuani potkunyrkkeilyä ( 2 vuotta ehkä) josta pidin oikein kovasti, mutta lonkkani eivät arvosta potkimista ja taukoa tuli sitten siitäkin jonka jälkeen palailu tökkäsi siihen että motivaatio hävisi kun kunto oli ihan paska ja matka pitkä takaisin. Nyt ajattelin kokeilla nyrkkeilyä koska potkiminen ei tule kuuloonkaan ja fysiikka on sopivampi lyömiseen kuin nujuamiseen. Tai mistä minä tiedän. Olen ollut aina paska nujuamisessa. Vähemmän paska lyömisessä.

Joni.K sanoi:
En tiedä miten päin olla, kun ovat niin omaperäisiä ehdotuksia tänne. Olisi mukava tietää mikä saa aikaan näin luovan ulosannin. Jos ei halua omaa lajiaan kertoa niin voi jättää kirjoittamatta.

Sori, en pystynyt vastustaa.
Laitetaan nyt vielä, että vaparia pitäisi alkaa ensi kuussa vetämään!
Siis ton edellisen rinnalle :david:

Krav magaa tammikuusta lähtien parina iltana viikosta. Systemaa ehdin kokeilla juuri pari kertaa, kunnes ohjaaja ilmoitti ettei ehdi enää tunteja vetämään. (Harrastuspohjalta toimi täällä Tampereella). Paljon tullut uusia mielenkiintoisia lajeja (Senshido, Defendo... etc.) vielä kun olisi aikaa niitä kokeilla puntin ja magan ohella. Täytynee tyttöystävästä luopua, että jää harrastuksille enemmän aikaa..

Brazilian Jiu-Jitsu. oon nyt käynyt n. 3kk
ja oikeudet käydä NHB ja SW mutta en oo vielä oikee kerenny ky pukkaa tota punttia 3 kertaa viikossa ja bjj:tä 2-3 kertaa viikosssa.

Wing tsun ja escrima concepts, sekä lukkopainia aina silloin tällöin...taka vuosina tullu treenattua nyrkkeilyä,karetea sekä han moo doa.

Potkunyrkkeilyä 1.5v sit alko Hokutoryu Ju-jutsu sitä n.1v. Krav maga ois kiva alottaa mut lähin seura on 170km päässä...:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom