Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vuodesta 1992 on/off potkunyrkkeilyä, kuntonyrkkeilyä ja viimeinen vuosi thainyrkkeilyä. Niin ja tietysti aina välissä sitten punttia ... että on lihasta jonka voi sitten treeneissä polttaa :lol2:

Judoa 6kk ihan junnuna (10v) hokutoryu ju-jutsuu 4kk (lopettanut huonon polven takia......ja salin ohelle kuntonyrkkeilyn alottamisen hinku olis kova... :D

Tae kwon do 12vuotta, muay thai 1vuosi. Treenaan molempia edelleen. Kyokushinkai kiinnostaisi, mutta ei varmaan ole järkeä aloittaa noitten rinnalle. Nyrkkeily olisi hyvä käsien kannalta, ja ajattelin että voisi treenata myös judoa, painia tai bjj: tä mattohommien takia.

En oo ikinä oikeestaan halunnu oppia itsepuolustusta tai tappelemaan, aloitin niin pienenä että sellainen ninjailuhan siinä oli taustalla. Väkisin kai sitä ip:n tapasta on jonkin verran oppinu tuossa sivussa, vaikka kilpailumielessä oon treenannuki. Painihommat oisi hyvä hallita, jonkun verran oon treenannutkin asiaatuntevien kaverien opissa judoa ja painia.

Ps. 7dan suurmestarin arvo karaokessa :thumbs:

Karate --> Muay Thai--> maalle muutto = punttisali.
Olis täällä judo, karate ja han moo doo, mutta ne ei napostele... jos jaksais töiden jälkeen ajella 70 kilsaa, niin olis krav magaa, bjj:tä ja thaita :zzzz:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Krav Maga, Judo, potkunyrkkeily taustalla

Viimeajat SW, MMA, potkunyrkkeily, BJJ, nyrkkeily... 5-6 lajitreeniä viikossa :D

SW/BJJ matsien kautta NHB kehiin menossa, jos kroppa ja pää kestää.

Opiskelija sanoi:
Krav Maga, Judo, potkunyrkkeily taustalla

Viimeajat SW, MMA, potkunyrkkeily, BJJ, nyrkkeily... 5-6 lajitreeniä viikossa :D

SW/BJJ matsien kautta NHB kehiin menossa, jos kroppa ja pää kestää.
Helvetin paljon kaikkea... :respect:

N. 1/2 vuotta sitten menin nyrkkeilyseuraan, sen jälkeen käyny aktiivisesti treeneissä (3 kertaa viikossa), päälle tehny punttitreenit ja juoksulenkit ja nyrkkeilly omalla ajalla...Syksyllä menossa ekoihin kisoihin...Helvetin paljon hauskempaa treenata kun on nyt joku tavoite...

littletroy, kauankos aikaa kerkesit Hontai Yoshin Ruy Jujutsua harrastelemaan ja missä kaupungissa/seurassa?

Oma kamppailulajitaustani on iänkin puolesta vielä surkea: pari vuotta potkunyrkkeilyä, jonka lopetin kun ei tuo matsaus oikein innostanut (valmentajalle taisi olla tärkeintä saada porukat vain ottelemaan, eikä oikein muutenkaan tuo valmennuksen taso ollut kehuttavaa).Sitten vuodesta 2002 Hontai Yoshin Ruy Jujutsua, josta olen pitänyt aivan h*lvetisti. On niin monipuolinen laji, ettei opeteltavat asiat lopu kesken mitenkään (lajiin kuuluu aseettomien tekniikoiden lisäksi seuraavia aseita : katana/bokken, kodachi, han bo, cho bo ja tanto).

----
Kata H

KataH, missä itse treenaat HYR:ta? Olen aikeissa aloittaa HYR:n asetekniikoiden harjoittelemisen Helsingin Bujutsudojolla, joten jos olet sieltä, niin voisit kertoa hieman harjoitusajoista, sillä en ole varma, ovatko Bujutsudojon sivuille merkityt harjoitusajat enää voimassa kun tuon sivuston päivittäminen ei näytä olevan kovin suosittua puuhaa. Myös muu Bujutsudojoon liittyvä info on tervetullutta.
Onhan tämä vähän :offtopic: ja olisinkin pistänyt tämän yksityisviestinä, mutta minulla ei jostain syystä ole valtuuksia siihen. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi miten noita pääsee lähettämään.

Ja aiheeseen liittyen: harjoittelen lähinnä iaidoa (Muso Shinden Ryu), mutta muistakin aselajeista ja -koulukunnista, sekä aikidosta on kokemusta.

Potkunyrkkeilyä aika epäsäännöllisesti parin vuoden ajan. Kunhan mahasta pääsee eroon, niin harrastus jatkuu :)

tai shin mun-kung fua, judoa joskus penskana
haaveilen että seuraavaksi WT!!!! olisi TSMälle hyvää jatkoa. (käsittääkseni wing tsunissa myös on keskilinja tärkeä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom