Oma lajisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Cthulhu
Nyrkkeilyä tuli treenattua joku kuutisen vuotta.

Nykyään punttien ohella hakkaan välineitä ja sparraan parin kaverin kanssa.

Kuvailisin omaa tilannetta lähes samoin sanoin.:kippis1:

Naisten kuntonyrkkeilyssä olen joskus käynyt. Kiinnostusta olisi krav magaan ja painiin. Edellistä vain ei täällä periferiassa pienellä paikkakunnalla ole tiettävästi saatavilla, ja painitreenit osuvat aina sille illalle, jolloin miulla on ihan muuta ohjelmaa.

Originally posted by XXL
En ole ninjatsua harrastanut mutta kuulin että siinä torjutaan iskut lyömällä vastustajaa raajoihin. Itse hyökkäys perustuu tarkkoihin lyöntipaikkoihin. Eli elokuvissa hienonnäköistä mutta enpä usko että nakkijonossa toimii.

Kyllä. Blokki perustuu siihen että tuhotaan raaja jolla on hyökätty. Elokuvissa on taekwondoa "ninjutsuna", joten... Aito ninjutsu (nykyään tunnetaan nimellä Bujinkan Budo Taijutsu) ei näytä paljoa millekään, mutta on harvinaisen tehokasta mikäli sitä osaa käyttää = on treenannut useita vuosia. Tappelijoita siellä ei ole, koska sparrausta on hyvin harvoin treeneissä. Se nääs johtais turhan usein raajojen hajalle menoon...ellei niska mee poikki.

Fyysistä kuntoa siellä ei tosiaankaan harjoitella. Ideana on että treenit on treenit, kuntoilla voi muualla. Siksipä salille alunperin, ja sinne jäin... :D

Joskus tosi pienenä olin judossa, nyttemmin tullu kuvioihin Kwan Nyom Hapkido (kesä 02) ja Kickboxing tän kesän lopussa.

judolla alotin kolmannella luokalla.. sen jälkeen lajeina ollut mm. ryukyu-kempo, ninjutsu, pen cac silat yms yms.

nykyään "tekniikkaa" voisi verrata lähinnä systemaan, koska mitään ennalta suunniteltua en tee (pelkästää vaistojen varassa). harjottelen lähes pelkkää sparrausta. sekä aseilla että ilman.

tähän mennessä parhaiten olen oppinut tällä metodilla.

Originally posted by hash pipe
Joskus tuli reilu vuosi Aikidossa pyörittyä. Se oli ihan lystiä. :)

Aikido on iha perseest. Treenasin sitä yli kolme vuotta aktiivisesti ennenku tajuisin "et mitä vittua mä tääl teen?". No joilleki se sopii. Shuutfaitti on nyt vieny sydämmen. Se on raffi laji.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Korealaisia, n. 8 vuotta.
Viime vuodet tosin vähemmän polvirikon yms takia.

Vuosi pari tuli vedettyä omaa seuraa, pariin lajiin
tuli katkaistua suhteet aika totaalisesti kaikenmaailman
liittokahinoitten ja rahanhaalimisen takia.

Hoi Jeon Moo Soolia (HJMS) vuoden verran harrastanut. Paikka on 1km kotoa ja hinta halpa verrattuna pk-seudun muihin. Näin aloittelijana näyttäisi olevan ihan hyvä valinta. Perus lyönnit, potkut, lukot, heitot, kaatumiset on varmaan samantyyliset kaikissa lajeissa. Lisäksi meillä on liikkumista yms kordinaatiokykyä ja ottelusilmää kehittäviä harjoituksia ja itsepuolustustilanteita.

Jujutsua pari vuotta. Judoa alkeiskurssi, karatea muutama tunti, kiinalaista nyrkkeilyä vajaa puolvuotta. Punttia neljä n. neljä kuukautta. :arvi:

aikidoa kokeilin. nyt oon harrastanu nyrkkeilyä abaut 4vuotta.. ehdottomasti paras, jos nyrkkeily ei käy niin suosittelen balettia:D

Originally posted by maxmussel
Kyllä. Blokki perustuu siihen että tuhotaan raaja jolla on hyökätty. Elokuvissa on taekwondoa "ninjutsuna", joten... Aito ninjutsu (nykyään tunnetaan nimellä Bujinkan Budo Taijutsu) ei näytä paljoa millekään, mutta on harvinaisen tehokasta mikäli sitä osaa käyttää = on treenannut useita vuosia. Tappelijoita siellä ei ole, koska sparrausta on hyvin harvoin treeneissä. Se nääs johtais turhan usein raajojen hajalle menoon...ellei niska mee poikki.

Fyysistä kuntoa siellä ei tosiaankaan harjoitella. Ideana on että treenit on treenit, kuntoilla voi muualla. Siksipä salille alunperin, ja sinne jäin... :D

Sama tarina, sali vei. Ja kun on kerran ajanut Ferrarilla, kaikki muut tuntuvat ihan Ladoilta :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom