Mitäs ripulia tämä on?
Olisiko lie Hulkin kirjoituksista nyt vähän vedelty johtopäätöksiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs ripulia tämä on?
Mitäs ripulia tämä on?
Tsemppiä dieetille! On kyllä jäätävä tuo tuplat takaa ja muutenkin rakenne kohdallaan.
Kyllä, moni on ensin kilpaillut CBB:ssä ja sitten siirtynyt kehonrakennukseen. Mutta on aikamoista oikomista järkeillä, että kaikille CBB edustaa vain jotain "noviisisarjaa" tms. matkalla keholavoille. Tai että tuo olisi CBB:n "tarkoitus" lajina.Tää nyt siis vaan mun mielipide, mutta eikös toi cbb:n "tarkoitus" ole olla eräänlainen ponnahduslauta, josta sitten siirrytään kehonrakennukseen? Ainakin moni tuppaa näin tekemään..
Suosittelen tsekkaamaan kuvia esim. CBB MM-kisoista. Siellä on ihan täsmälleen samoihin painorajoihin mahdutettu aikamoisesti lihasta - väittäisinpä, että yhdelläkään suomalaisella CBB-ukolla ei ole vastaavia lihasmassoja vielä ollut. Syitä tähän on tietysti monia, mutta itse painorajat eivät todellakaan sulje pois edes kovia lihasmassoja. Tässä esim. noita lyhyempien sarjojen CBB-ukkoja maailmalta (-168 / -171 / -175 cm):Kaiken lisäksi se vaan on fakta, että varsinkin lyhyemmillä kavereilla jossain vaiheessa tulee aika jyrkästi ne painorajat vastaan cbb:ssä, joka osaltaan on rajoittava tekijä kehityksessä.
Kyllä, moni on ensin kilpaillut CBB:ssä ja sitten siirtynyt kehonrakennukseen. Mutta on aikamoista oikomista järkeillä, että kaikille CBB edustaa vain jotain "noviisisarjaa" tms. matkalla keholavoille. Tai että tuo olisi CBB:n "tarkoitus" lajina.
Itse olen aina nähnyt asian niin, että Suomessa CBB:n säännöt on rakennettu naturaaliurheilijoita ajatellen, mahdollistaen natikkana koko ikänsä treenanneille bodylavalle nousemisen ja siellä jopa menestymisen. Aika helvetin monelle Classic Bodybuilding on nimenomaan se oma laji, jossa kilpaillaan koko ura, eikä mikään "ponnahduslauta" mihinkään.
Suosittelen tsekkaamaan kuvia esim. CBB MM-kisoista. Siellä on ihan täsmälleen samoihin painorajoihin mahdutettu aikamoisesti lihasta - väittäisinpä, että yhdelläkään suomalaisella CBB-ukolla ei ole vastaavia lihasmassoja vielä ollut. Syitä tähän on tietysti monia, mutta itse painorajat eivät todellakaan sulje pois edes kovia lihasmassoja. Tässä esim. noita lyhyempien sarjojen CBB-ukkoja maailmalta (-168 / -171 / -175 cm):
Paljonko Ollilla käden ympärys?
.Mitäs ripulia tämä on?
KiitoksiaKyllä on olli rakenne mahtava, näyttää jotenkin tosi massiiviselta. Toki todellisuus nähdään sit lauteilla kun on muita mihin verrata. Toivottavasti sinusta saadaan laadukas cbb-kisaaja ja arvokisavoittaja ei sillä, toki jokaisella saa olla ja pitääkin olla omat tavoitteet (ei minusta kaikkien tarvi pyrkiä bb-kisaajiksi). Onnea syksyn kisoihin!
Ohhoh... sä tulit kyllä ihan puskista mun tietoisuuteen, mutta pääasiahan on, että tulit
Kova kunto, isot raamit... kaikkea hyvää tulevaisuuteen!!!
Kyllä on olli rakenne mahtava, näyttää jotenkin tosi massiiviselta. Toki todellisuus nähdään sit lauteilla kun on muita mihin verrata.