BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On kyllä todella hieno kunto! Olet ilmeisesti JiiPeen valmennuksessa? Osaatko sanoa kehityksen kannalta että kuinka suuri vaikutus Jiipeellä on ollut tässä projektissa? Herran kanssa ollaan pariin kertaan otettu raatia ja vaikuttaa todella mukavalta kaverilta. Tsemppiä jatkoon!

Oliham siitä kuvia ennen ja jälkeen oliko vuos väliä ja helvetin kovan kehityksen otti varsinki alakroppaan.

11 weeks out:

1518361_1612500259008526_9031909328841473813_n.jpg
11755657_1612500272341858_5203220772647885110_n.jpg

jessus tota rantakuvaa :eek: on kyllä miehellä kroppa kohdallaan

Minä kiitän syvästi :)

On kyllä todella hieno kunto! Olet ilmeisesti JiiPeen valmennuksessa? Osaatko sanoa kehityksen kannalta että kuinka suuri vaikutus Jiipeellä on ollut tässä projektissa? Herran kanssa ollaan pariin kertaan otettu raatia ja vaikuttaa todella mukavalta kaverilta. Tsemppiä jatkoon!

Tervehdys, Kyllä JiiPeen valmennuksessa olen ollut nyt aikalailla parivuotta. Kehitykseen jiipee on vaikuttanut paljon, se tekee mulle reeni ohjelmat joita noudatan 100 % ja sanoo kuinka paljon syön, joka aamulaitan sille aamupainon myös tuossa kisojen välillä ku nostettiin ruokamääriä, suuri vaikutus kehitykseen on ollut myös sillä että oon reenannu yhtäjaksosesti nyt kokoajan pari vuotta ilman mitään taukoja, ennen se oli semmosta on offia :D Kiitos tsempeistä, täysiä paahetaan ja katotaa mihi se riittää!

On kyllä todella tyylikäs kondis!

Toksia! :)

Tässähän ihan punastuu ku oma lapsuuden motivaatio kommentoi, toki motivoit mua vielä tänäpäivänäkin! :)
Tuus nyt sinne bodaukseen kisaamaan ja jätä noi cbb -hömpötykset niille muille. Sulla on lahjoja, lihasta ja rakennetta nyt jo vaikka samoin tein tulla bodaukseen ja pärjätä siellä. Sais moni ottaa mallia tuosta kondiksesta.

Tuus nyt sinne bodaukseen kisaamaan ja jätä noi cbb -hömpötykset niille muille. Sulla on lahjoja, lihasta ja rakennetta nyt jo vaikka samoin tein tulla bodaukseen ja pärjätä siellä. Sais moni ottaa mallia tuosta kondiksesta.

Järkeä tulla bodaukseen natuna ja kymmenen kiloa pienempänä. Komee kunto ja rakenne!

Katsotaan bodausta sitten 2018 syksyllä :) Kondis nyt on vielä mitä on, mutta eiköhän saada tästä ukosta paras esille lahteen sitte :)

Nyt se kehuu mut oota vaa ku ootte menossa samoihin kisoihin ni alkaa haukkumaan sua lihavaks ;)

bhahah :D Lihaviahan me ollaan kaikki (vielä! ja pitääkin olla!) :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos tulis niin olisko vähän hei kova? Onhan toi nyt vaikka kotipohjaakin kovempi kunto. :) muahahaaa. (No hard feelings peksu. I still love u)

No olisihan se, mutta itse ottaisin ainakin CBB sen mitä ois otettavissa. Kunto on kyllä kova siitä ei pääse mihinkään, mutta bodaukseen pieneksi käy.

Sitten kun Ollin CBB ura on "ohi" niin siirtyisi Shortsisarjaan ja tykittäisi yläkropan oikein timanttiseksi.
Shortsisarja on tulevaisuutta, siellä niitä rahapalkintoja tullaan jakamaan vielä ;)
Bodaukseen siirryttäessä kannattaa ajatella asiaa muutenkin pitkällä, pitkällä tähtäimellä ... ;)

Sitten kun Ollin CBB ura on "ohi" niin siirtyisi Shortsisarjaan ja tykittäisi yläkropan oikein timanttiseksi.
Shortsisarja on tulevaisuutta, siellä niitä rahapalkintoja tullaan jakamaan vielä ;)
Bodaukseen siirryttäessä kannattaa ajatella asiaa muutenkin pitkällä, pitkällä tähtäimellä ... ;)

Totta, ei taida fysiikka riittää tuonne shortsiin :D otan haasteen vastaan ja otan shortsi pose kuvan ku tankkaus pöhö on lähteny :D maha pitkällä makaan sohvalla atm, ei pysty kylkeä kääntämään :D

Turha niitä jalkoja olis sinne shortsiin mennä peittelemään, kun kuiteskin varmaan jonkin verran työtä niidenkin eteen nähty :)

Itse ainakin miettisin myös pitkällä tähtäimellä, että on järkevää kisailla cbb:ssä kovinkaan montaa vuotta, kun tuppaa kehityskin olemaan aikas kiven alla jonkin ajan kisaamisen jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom