BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiks ne kaikki vajakit ole bannattu tai vähintäänkin viestit poistettu. Näytti lähtevän omakin viesti johonkin tuonpuoleiseen, mutta ei siitä sen enempää, sellaista se elämä on. Tykkäsin Ollin videoista, koska ne olivat aitoja ja avoimia, vähän samalla tavalla kuin Allan Jokisen. Lisäksi toi projekti CBB-kisaajasta bodaajaksi on monella tavalla mielenkiintoinen, ainakin voimaprogression ja lihasmassan muodossa. Mutta joo, lopetan tähän ketjuun postailun, ettei joku taas pahoita mieltä.
Itse en kyllä vertaisi Ollia Allaniin varsinkaan tässä tapauksessa.

Tösööstä kaikille :)

Olen ollut nyt toukokuun. 16 - kesäkuun. 1 pvä isyyslomalla ja putkeen kesäkuu sitten kesälomaa, olen ajatellut että nyt lomalla bodaan, olen lapselleni läsnä ja yritän olla hyvä isä ja otan lunkisti :) syömisten ja treenin suhteen pysyn jämynä kuitenkin, lunkisti voi ottaa muutenki ku herkuttelemalla ja laiskottelemalla :)

Eilen ostin kaasugrillin ja tein päivän aterioista kolme grillillä, oli muuten hyvää! :)

Somesta tuli mulle jo lopussa stressin aihe, "päivitänkö tarpeeksi, onko mun videot tarpeeksi hyviä" yms, joten ajattelin että totaali breikki ja nollaus on nyt paikallaan, on se sitten hyvä tai huono tiedä siitä.

Syksyllä kun alkaa työt ja normaali arki ajattelin että aloittelen videoiden kuvausta ym.

Hyvää kesää kaikille ja palataan syksyllä sitten paremmin asiaan! :)

Mitä tuota nyt kiertelemään, tuossa vaiheessa se on ihan vitun raskasta aikaa, ja ei tahdo energiaa riittää kaikkeen. Se helpottaa kyllä sitten ajan kanssa, sanotaanko kolmen vuoden päästä tuosta rullaa jo aika nätisti :D ja tarkoitus ei ole pelotella. Itselläni auttoi aivan törkeästi se, kun vaimo ei napissut treenaamisesta vaan antoi ja antaa edelleen treenata keskimääräistä enemmän kuin ehkä sellainen tavoitteellisesta treenaamisesta mitään ymmärtämätön nainen antaisi.

Mitä tuota nyt kiertelemään, tuossa vaiheessa se on ihan vitun raskasta aikaa, ja ei tahdo energiaa riittää kaikkeen. Se helpottaa kyllä sitten ajan kanssa, sanotaanko kolmen vuoden päästä tuosta rullaa jo aika nätisti :D ja tarkoitus ei ole pelotella. Itselläni auttoi aivan törkeästi se, kun vaimo ei napissut treenaamisesta vaan antoi ja antaa edelleen treenata keskimääräistä enemmän kuin ehkä sellainen tavoitteellisesta treenaamisesta mitään ymmärtämätön nainen antaisi.

Tuo hellu onneksi tietää että puntti on mulle tärkeää ja ei laita hanttiin :)

Se pari tuntia mikä menis videon editointiin niin tällä hetkellä sen pari tuntia ennemmin pidän poikaa sylissä, kun on aikaa olla kotona näin lomalla! :)

Aika kivuttomasti loppujen lopuksi mennyt tämä, pojalla vaan aika paljon mahavaivoja luultavasti rautatippojen takia, niin yöllä joskus melkoista örinää ja kätinää, välillä sitten nukkuu tosi hyvin :)

Se pari tuntia mikä menis videon editointiin niin tällä hetkellä sen pari tuntia ennemmin pidän poikaa sylissä, kun on aikaa olla kotona näin lomalla! :)

Aika kivuttomasti loppujen lopuksi mennyt tämä, pojalla vaan aika paljon mahavaivoja luultavasti rautatippojen takia, niin yöllä joskus melkoista örinää ja kätinää, välillä sitten nukkuu tosi hyvin :)

Juuri näin. Eiköhän se perhe-elämä ole aina etusijalla kuitenkin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huh huh, mitä tahtia Olli takoo lihaa! Jalat etenkin ovat kasvaneet melkoista vauhtia. Siinä on kyllä genetiikka kehonrakennukseen kohdillaan. Hyvä malli ja pyöreätä lihaa, joka vastaa hyvin tekemiseen. Mielestäni potentiaalisin suomalainen tällä hetkellä. Tulevaisuuden pro ehdottomasti.

Itse myös onnekkaana samanlaisessa tilanteessa :) Ossoo vaa oikeista asioista karsia ja ottaa sillä sitä aikaa lisää, itelläkin jäi tytön syntymän jälkeen sometouhut ja interwebissä kaikkien mahollisten bodijuttujen seuraaminen+muu turha koneella istuminen. Noihan on periaatteessa semmosta turhuutta mistä on varaa karsia, ja se mahollisti sitte sen että punttimäärät pysyivät ennallaan ja yhtä tarkasti sapuskointi jatkui + monta tuntia vielä päivässä aikaa opettaa sitä ripulipöksyä sanomaan "isi" :D. Eli tärkeysjärestykseen vaan asiat! Nyt alkaa näin 6kk jälkeen helpottaa kun meilläkin noi kovat mahavaivat ja jatkuvat kähinät ja pöhinät on loppunu ja alkanut selvä vuorokausrytmi niin nyt taas ehtii pakkista seurata muna huurussa kun aikaa on niin sanotusti helpompi hallita :hyper: tsemiä reeneihin ja vauva-arkeen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom