BB Olli Kemppainen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs Ollin vauva arkeen kuuluu ? :D Oletko normaalisti pystynyt treenailemaan ?
Paljonkos painoa tällä hetkellä ? Olisiko kuntokuvan aika. ;)

No mitäs tässä, ei kummempaa! :D Vauva on vielä oulussa, veikkaan että viikko - kaks vielä ennenkuin kotian päästään :) Olen veikkosten päässy reenaamaan, nyt on viikonloput aina lepoa ja silloin olen ollut oulussa :)

paino on tällä hetkellä sellanen 77 - 77,5 :) Katsotaan kehtaako tätä hyljettä alkaa kuvaamaan =D

No mitäs tässä, ei kummempaa! :D Vauva on vielä oulussa, veikkaan että viikko - kaks vielä ennenkuin kotian päästään :) Olen veikkosten päässy reenaamaan, nyt on viikonloput aina lepoa ja silloin olen ollut oulussa :)

paino on tällä hetkellä sellanen 77 - 77,5 :) Katsotaan kehtaako tätä hyljettä alkaa kuvaamaan =D

Reilummin vaan nuttua niskaan, jos ujostuttaa ;)

Joo sitä on jo tovi odoteltu. Kuvista päätellen on kasvua tapahtunut. Hyvä! Toki elämän prioriteetit on nyt vähän toisinpäin. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ois kiva kuulla taas Ollinkin kuulumisia pitkästä aikaa.
Videot ja materiaali loppui kuin seinään sen pienen kohun jälkeen. Olisiko Ollin kannattanut käsitellä asia loppuun? Harmillisesti menneisyys tuhosi aktiivisen tubettajan. Vähän kummallinen loppu ottaen huomioon, että oli todella aktiivinen ensimmäiseen vastoinkäymiseen asti.

Niin eihän tuommoinen vauva yhtään sekoita pakkaa. Kyllä perkele 24/7 pitää youtubettaa silloinkin ja pistää kuntokuvaa!!!

Eiköhän Olli pistä päivittäen taas sitten kun on oikeasti aikaa.
Ai että se on niin mustavalkoista. Vaihtoehdot on 24/7 tai ei ollenkaan. Radiohiljaisuuteen on syynä tietysti vauva eikä mitään muuta, mitä minä sekoilin, sori. Onnittelut lapsesta.

Toisaalta ymmärrän jos Olli on lähtenyt maanpakoon ja semmoiseen paikkaan missä nettiä ei ole. On tää pakkotoisto sen verran vajakkeja täynnä (ja älkää käsittäkö väärin..lasken itseni tähän joukkioon mukaan)

Toisaalta ymmärrän jos Olli on lähtenyt maanpakoon ja semmoiseen paikkaan missä nettiä ei ole. On tää pakkotoisto sen verran vajakkeja täynnä (ja älkää käsittäkö väärin..lasken itseni tähän joukkioon mukaan)
Eiks ne kaikki vajakit ole bannattu tai vähintäänkin viestit poistettu. Näytti lähtevän omakin viesti johonkin tuonpuoleiseen, mutta ei siitä sen enempää, sellaista se elämä on. Tykkäsin Ollin videoista, koska ne olivat aitoja ja avoimia, vähän samalla tavalla kuin Allan Jokisen. Lisäksi toi projekti CBB-kisaajasta bodaajaksi on monella tavalla mielenkiintoinen, ainakin voimaprogression ja lihasmassan muodossa. Mutta joo, lopetan tähän ketjuun postailun, ettei joku taas pahoita mieltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom